Lord Hell Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 ahh gleder meg NIS hørtes bra ut, at det er folk somt på Eclipse er bare noe jeg gleder meg til (Skal bli av Yrke Bounty Hunter, vil da få en del fiender) jeg kan mer en gjerne jakte på Empire folk, da jeg HADDE lyst til å være en av dem, (siden jeg er Bounty Hunter) men det at dere tilbyr våpen,armour smith osv... gjør meg mer motvendt the God Side
paddington2003 Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Såvidt jeg har skjønt er Euro-Chimaera en av de største serverne nå hvis ikke den største...
Lord Hell Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Såvidt jeg har skjønt er Euro-Chimaera en av de største serverne nå hvis ikke den største... Er Euro-Chimaera folksomt ?? det er bra hmm nå har jeg 3 servere, en av de begynner jeg på... 1.Euro Faarstar 2.Eclipse 3.Euro Chimaera Jeg vil til begynne på den som har grei ping (har 2mb linje så tror ikke det er noe problem) og Mange spillere, jo flere jo bedre nå har jeg venta en uke på spillet...space world brukter 1 og en halv uke på å ta inn, har jeg ikke fått spillet før de har.. så avbestiller jeg det. går altfor treigt...
Sliff Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Nick: Sliff- Jaleo Server: Eclipse Profession: Novice Droid-Engineer Artisan (snart master, gidder ikke survey) Novice Fencer Goal: Bli Master Droid-Engineer Guild: NiS Faction: Rebel seff Pengekilde: Tar det som kommer
paddington2003 Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Du kan få tak i det brukt på spiderman sparer du noen kroner også
Demonfudge Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Nick: Volcov Caders Server: Eclipse Profession: Tka/Medic Goal: TKM/Doc Guild: Dar'Xun Faction: Imperial Pengekilde: Selge minerals og gjøre arbeid for andre Nick: Torstein Server: Eclipse Profession: Master Marksman, Master Scout Goal: Commando/Etellerannet Guild: Dar'Xun Faction: Rebel Pengekilde: Selge minerals og gjøre arbeid for andre
Playmaster Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 (endret) Har hatt "profilen" min i denne tråden før,så jeg oppdaterer den med en ny post Nick:Lycanstorm Emist Server:Eclipse Guild:Ingen Proffesions:Teras Kasi Master,Pikeman 2-0-1-2 og novice Fencer. Goal:Teras Kasi Master,Master Pikeman og Master Fencer Faction:Rebel Pengeskilde:Missions Nick:Lycanbacca Server:Bria Guild:Ingen Proffesions:Novice Swordsman og noe i Medic (husker ikke) Goal:Master Swordsman og Master Doc. Faction:Imperial Pengekilde:Tips fra andre p.g.a. healing og missions. Er ikke så aktiv med Lycanbacca da Endret 3. juni 2004 av Playmaster
Azizel Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Såvidt jeg har skjønt er Euro-Chimaera en av de største serverne nå hvis ikke den største... Er Euro-Chimaera folksomt ?? det er bra hmm nå har jeg 3 servere, en av de begynner jeg på... 1.Euro Faarstar 2.Eclipse 3.Euro Chimaera Jeg vil til begynne på den som har grei ping (har 2mb linje så tror ikke det er noe problem) og Mange spillere, jo flere jo bedre nå har jeg venta en uke på spillet...space world brukter 1 og en halv uke på å ta inn, har jeg ikke fått spillet før de har.. så avbestiller jeg det. går altfor treigt... Kom på Far Star. Masse Norske folk. og jeg er med i en norsk guild også. med 34stk. norske
SirGalrim Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 (endret) Nick:Lycanstorm EmistServer:Eclipse Guild:Ingen eks NiSse! Endret 3. juni 2004 av SirGalrim
FredrikFtw Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Chimaera: Nick: fredztah Faction: Rebel Guild: Chosen of Valhall By: Valhall Professions: Master Artisan Novice Weaponsmith Entertainer 4444 Merchant 4011 Marksman 0030 ^^ starta akkurat marksman Bria: Nick: fredrik Faction: Imperial Guild: Followers of Revan (leader) By: Ingen, kommer til å lage etter hvert. Professions Brawler 0040 Novice Swordsman Scout 0133 Novice Artisan (kanskje master..)
allyse Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 (endret) Server: Eclipse Faction: Imperial (officer) Guild: Hand of sith Planet: Dantooine By: baraz Hus: Lever i et kjøpesenter (mall) jeg Holocrons: 1st: marksman 2nd: scout 3rd: master chef 4th: -silent- (BH) ellers har jeg tatt: rifleman, pistoler, artisan, squad leader, commando, merchant Pengebeholdning: vel. det sier jeg ikke - det veit bare guildmatene. Hvordan jeg tjener til livets opphold: Utpressing, leiemorder. Endret 4. juni 2004 av allyse
~Alex~ Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Har blitt medlem av NiS. og nå har du meldt deg ut hadet lycanstorm -citrus
Playmaster Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Har blitt medlem av NiS. og nå har du meldt deg ut Ja,det har jeg
Phoenix-Hawk Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Liten update av min gamle post Navn: Ocoasro I'fey Server: Eclipse Guild: NiS Faction: Rebel Proffesion: Master chef, novice fencer Hva jeg tjener på? Vel jeg får tak i schematics og selger det på forum og all annet av verdi som jeg finner Skal begynne å lage mat/drikke fra chef for å tjene penger nå. Holos: 1holo: Commando(marksman) 2holo: Combat medic(medic) 3holo: -Silent- Silent yrker: Chef, Swordsman, Rifleman, Pistoleer, Smuggler, Doctor, TKM
~Alex~ Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Har blitt medlem av NiS. og nå har du meldt deg ut Ja,det har jeg velkommen tilbake til NIS lycaN=) det var vel 2dager quit fra NIS sier bare LOL
~Alex~ Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) Poster her også=) Elypse char, bruker bare denne.(skal være med på å lage et nordisk guild på euro så jeg kommer til å bruke den litt frem over også- Server: Elypse Nick: Citrus Guild: Nis Morsomste ting jeg har gjort: kicket imper med NIS , ende med slay men det var morsomt. Vi dro til theed. Det ble fort død på oss, vi var overts,,, Yrker: Novice CH Novice BE(straks ) Novice Swordman Novice Scout (4/0/4/2) Novice brawler(2/1/4/1) Novice medic (1/1/2/4) Server: europe farstar Nick: wowonder Northern-alex Guild:skal være med en venn å starte opp en scandinavisk Yrker: Novice Marksaman(1/1/3/2) Novice Scout(husker ikke) spilte bare en uke med denne charen Til alle det er morsomt å være i en norsk guild, det er en super guildchat og et bra forum anbefales for alle nye spillere! NIS rules=) Endret 8. juni 2004 av ~Alex~
~Alex~ Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) Server: EclipseFaction: Imperial (officer)(sucks) Guild: Hand of sith Planet: Dantooine By: baraz Hus: Lever i et kjøpesenter (mall) jeg Holocrons: 1st: marksman 2nd: scout 3rd: master chef 4th: -silent- (BH) ellers har jeg tatt: rifleman, pistoler, artisan, squad leader, commando, merchant Pengebeholdning: vel. det sier jeg ikke - det veit bare guildmatene. Hvordan jeg tjener til livets opphold: Utpressing, leiemorder. Synd at en norsk dude på eclypse ikke joiner NIS, there is a little good i all of us. Join the Ligth side of the force! og slakt imper istendenfor... det er all moralen du trenger i hverdagen Endret 8. juni 2004 av ~Alex~
aklla Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 server: Shadowfire Faction: Rebel (husker ikke graden min) guild: ingen planet: uteligger på diverse planeter(mest naboo og Dantooine) yrker: master artistian master droid engineer novice marksman(snart 4-2-0-1) penger: alt for lite i forhold til det jeg bruker, men heldigvis tjener jeg ganske fett på swoops 1 holocron: master drodi engineer 2 holocron: gidder ikke sjekke, den nye patchen kommer jo snart...
John Abrahamsen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 (endret) Navn: Llazarus Server: Eclipse Guild: NiS Faction: Rebel Proffesion: Master Pistoleer, Smuggler og Teras Kasi Hva jeg tjener på? Slice våpen og armor, selge utstyr for slicing og penge grinde på Dantooine, vel det funker ikke så bra nå med den laggen. Holos: 1holo: Doctor Andre yrker jeg har hatt: Marksman, Artisan, Scout, Weaponsmith, Rifleman. Har en character til på Eclipse med navnet Llazihno, har ikke brukt den så mye. Folk i guilden låner den og mishandler den stakkarslige fisken . Endret 8. juni 2004 av John Abrahamsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå