Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får googles (småstilige briller i spillet)

så får du vel litt mer lesestoff om swg

 

 

mener å huske at man kan bytte server, men man må betale for det, og man taper alt man ikke har i inventory

Er briller og litt lesestoff verdt det den koster da? Hvor får jeg kjøpt det foresten?

Når det koster noe skal jeg ikke bytte server, gidder ikke styre for å bytte..

Lenke til kommentar

ok 2 dager blir det ikke flere jedier :cry:

publish 9 kommer da...

 

men det skal komme ett nytt jedi system i publish 10, hva som kommer der er ikke helt sikkert enda, de driver fortsatt å finner det ut, men det blir nok oppdrag istedet for holocron, mye pga måten økonomien ble styrt av holocron, man måtte ha masse penger for å kjøpe dem, nå blir oppdragene gratis (?)

 

og man blir ikke jedi ved å være veldig god til å sloss, det blir fortsatt variasjoner...

 

så ikke tenk på å bli jedi en stund...

 

man må også ta oppdrag etter man har blitt jedi, får å bli bedre...

Lenke til kommentar
jeg er glad tjente min første mil in dag! på EN time!!!

funnet en genial måte a tjente penger på :love:

ikke dårlig, åssen tjente du det da???

 

tjente vel egentlig aldri min første jeg, fikk over en mil av en type for å ha pengene hans i 5 min, han skulle bytte type...

Lenke til kommentar

måten jeg tjente penger på fungerer ikke nå legre da=( siden qq på dath lethery hiden haiblai har gått ned fra 980 til 55 i overqualti...

 

jeg sto på dath Sc outpost og kjøpte hiden for 10cru og fant kunder som kjøpte for 25 til 32 cpu=) veldig enkelt! veldig bra...

Lenke til kommentar
jeg er glad tjente min første mil in dag! på EN time!!!

funnet en genial måte a tjente penger på :love:

ikke dårlig, åssen tjente du det da???

 

tjente vel egentlig aldri min første jeg, fikk over en mil av en type for å ha pengene hans i 5 min, han skulle bytte type...

Bare av nysgjerrighet, kunne du ikke stukket av med alt sammen? :hmm: Eller hadde han funnet deg da?

Lenke til kommentar
jeg er glad tjente min første mil in dag! på EN time!!!

funnet en genial måte a tjente penger på :love:

ikke dårlig, åssen tjente du det da???

 

tjente vel egentlig aldri min første jeg, fikk over en mil av en type for å ha pengene hans i 5 min, han skulle bytte type...

Bare av nysgjerrighet, kunne du ikke stukket av med alt sammen? :hmm: Eller hadde han funnet deg da?

så klart jeg kunne, hadde vært 6 mill lett-tjente penger, men jeg er ikke slik, han sa at jeg var den eneste han kunne stole på :D

 

og ja, han hadde funnet meg, han hadde jo nicket mitt og han var naboen min...

Lenke til kommentar

mulig, stoler på mange jeg da=)

 

greit å være med i en norsk guild stoler på alle bortsett fra en, and DBet meg i en duel! :( fikk decey og greier...

 

Håper det kommer flere som er med i HW.no og joiner Galaxy og NIS(greit med trail først, de felster blir nok i spillet etter trailen :D lett å bli hektet...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...