Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger litt hjelp!

Jeg trener som marksman nå, men etter jeg er blitt master marksman(hva kreves?) hva skal jeg gå til da? Bounty Hunter eller Rifleman?

join NIS og du vil få svar på alle dine spørsmål=)

 

www.swg-nis.com

 

tror du må være medlem ingame, er ikke sikker.

 

NIS holder til i byen Isbree på rori på servern eclypse(er ikke sikker på stavingen ;) )

 

tror du burde ha et side proffesion når du grinder marksman(da kanskje du tjener noe og alt blir ikke så ensformi ;) ), feks scout, da kan du skaffe deg hide,bone og meat du kans selge.

 

eller så kan du være artisan, da tar det en god stund før du kan selge bra ting men...

 

hvis du skal få master marksman må du ha alle marksman "boksene" på skill treet,

når du har alle må du ha 600 og noe ap xp, ap xp får du når du lærer bort til andre, du får ca. 20 ap xp for vher skill du lærer bort.

 

tenk på dette før du tenker på rifleman og BH

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Litt nyheter fra Chimaera COV (Chosen of Valhall) er nå med i en Rebel allianse så der er det plenty av PVP for de som liker det.

Et av få guild som har en Jedi som leder :)

 

Er forresten medlem av NIS jeg også på Eclipse men er ikke der så ofte :blush:

det er ikke så lurt a ha jedi som leder da :p

bedre å ha master politcan, NIS har flere jedier også ikke SÅ stort :yes:

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp!

Jeg trener som marksman nå, men etter jeg er blitt master marksman(hva kreves?) hva skal jeg gå til da? Bounty Hunter eller Rifleman?

join NIS og du vil få svar på alle dine spørsmål=)

 

www.swg-nis.com

 

tror du må være medlem ingame, er ikke sikker.

 

NIS holder til i byen Isbree på rori på servern eclypse(er ikke sikker på stavingen ;) )

 

tror du burde ha et side proffesion når du grinder marksman(da kanskje du tjener noe og alt blir ikke så ensformi ;) ), feks scout, da kan du skaffe deg hide,bone og meat du kans selge.

 

eller så kan du være artisan, da tar det en god stund før du kan selge bra ting men...

 

hvis du skal få master marksman må du ha alle marksman "boksene" på skill treet,

når du har alle må du ha 600 og noe ap xp, ap xp får du når du lærer bort til andre, du får ca. 20 ap xp for vher skill du lærer bort.

 

tenk på dette før du tenker på rifleman og BH

Takk! Må jeg være master marksman for å bli BH? Skjønner ikke helt det der :dontgetit:

Har spilt i tre-fire dager og er scout, medic, marksman, entertainer og bawler.

scout: 2-0-0-1

medic: 2-0-0-1 (tror jeg)

marksman: 3-0-0-2

bawler: 3-0-0-1

 

Noen som vet hvordan jeg raskt kan få experiense i scout?

Er på tatooine, server: Europe Infinity

Er for øyeblikket Nøytral mellom Imperial og Rebel. Men har 248 fp på Imperial siden så jeg går vel over dit strax.

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp!

Jeg trener som marksman nå, men etter jeg er blitt master marksman(hva kreves?) hva skal jeg gå til da? Bounty Hunter eller Rifleman?

join NIS og du vil få svar på alle dine spørsmål=)

 

www.swg-nis.com

 

tror du må være medlem ingame, er ikke sikker.

 

NIS holder til i byen Isbree på rori på servern eclypse(er ikke sikker på stavingen ;) )

 

tror du burde ha et side proffesion når du grinder marksman(da kanskje du tjener noe og alt blir ikke så ensformi ;) ), feks scout, da kan du skaffe deg hide,bone og meat du kans selge.

 

eller så kan du være artisan, da tar det en god stund før du kan selge bra ting men...

 

hvis du skal få master marksman må du ha alle marksman "boksene" på skill treet,

når du har alle må du ha 600 og noe ap xp, ap xp får du når du lærer bort til andre, du får ca. 20 ap xp for vher skill du lærer bort.

 

tenk på dette før du tenker på rifleman og BH

Takk! Må jeg være master marksman for å bli BH? Skjønner ikke helt det der :dontgetit:

Har spilt i tre-fire dager og er scout, medic, marksman, entertainer og bawler.

scout: 2-0-0-1

medic: 2-0-0-1 (tror jeg)

marksman: 3-0-0-2

bawler: 3-0-0-1

 

Noen som vet hvordan jeg raskt kan få experiense i scout?

Er på tatooine, server: Europe Infinity

Er for øyeblikket Nøytral mellom Imperial og Rebel. Men har 248 fp på Imperial siden så jeg går vel over dit strax.

du må ikke være master for det, du må bare ha alle boksene som står under BH, hvis Bh står over master må du ha mastern.

 

håper å se deg i NIS :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

det enkleste måten å få scout xp er å joine en sterk player og se på at han dreper store dyr(best på dathomir) og så hardveste hide eller noe annet, du må være i gruppe med personen for at det skal funke...

 

i NIS ville du fått hjelp med dette :p

 

edit:skrive leif

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Må jeg være master marksman for å bli BH?

 

Du må være Master Marksman og Master Scout, pluss at du må ha 40k Combat XP for å bli Novice BH...

 

 

i NIS ville du fått hjelp med dette

 

Ja, det kan man egentlig få hjelp til andre steder også... Finnes faktisk andre guilds enn NiS der ute.. Bare spør noen om du kan være med å harveste dyra dere dreper, så kan du gi tilbake hide/bone/meat til fyren du hunter sammen med... Eller så er det ikke sikkert personen vil ha det, så da kan du jo selge det... Bare ikke ha så sinnsykt høy pris...

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

pleier guilds å være veldig opptatt av penger???

 

jeg er med i en ganske liten guild, og ble med bare pga at jeg kjøpte en krystall til 300k, det hele gikk slik for seg:

 

en annen type:

selger krystaller

 

jeg:

ok, jeg kjøper den

 

/tell annen type hvor mye

 

en annen type:

300k

(jeg kjøper)

 

guild type:

hvor mye ga du??

 

jeg:

300k

 

han:

vil du være med i en guild??

 

han spør ikke om jeg er rebell, eller noe annet

 

dette er den første guilden min, har ikke vurdert å være med i noen andre, men jeg tar ting som det kommer...

er deres guild veldig opptatt av penger??

Lenke til kommentar

I min guild har de fleste en god del spenn, så de bryr seg ikke så mye om slike ting.. Vi har heller en slags "fadderordning" dvs Vi finner n00bs, hjelper dem, og prøver å få dem med i guilden.. Vi prøver også å finne folk som prøver å bli professions vi trenger.. Vi har Doc, tre Commandos, AS, WS, ME, ID, MT osv.. Så vi lager det vi trenger...

Lenke til kommentar

kanskje det var derfor da, de ville vel ha en Master Droid Engineer/Master engineer/marksman 3-2-0-3 da...

 

har snakket litt med dem, fant ut at jeg var den rikeste, en som var "loaded with cash" er vel den nest rikeste.

de gir deg større hus jo rikere du er :p

 

og de i guilden min er anti-n00bs, mens jeg er n00b helper :no:

Lenke til kommentar
kanskje det var derfor da, de ville vel ha en Master Droid Engineer/Master engineer/marksman 3-2-0-3 da...

 

har snakket litt med dem, fant ut at jeg var den rikeste, en som var "loaded with cash" er vel den nest rikeste.

de gir deg større hus jo rikere du er :p

 

og de i guilden min er anti-n00bs, mens jeg er n00b helper :no:

De er nok bare ute etter pengene tror jeg :wow: Og hvis de er anti-n00b hjelpere og du er en som hjelper de nye,synes jeg at dukan godt finne deg en annen guild :ermm:

Lenke til kommentar
kanskje det var derfor da, de ville vel ha en Master Droid Engineer/Master engineer/marksman 3-2-0-3 da...

 

har snakket litt med dem, fant ut at jeg var den rikeste, en som var "loaded with cash" er vel den nest rikeste.

de gir deg større hus jo rikere du er :p

 

og de i guilden min er anti-n00bs, mens jeg er n00b helper  :no:

De er nok bare ute etter pengene tror jeg :wow: Og hvis de er anti-n00b hjelpere og du er en som hjelper de nye,synes jeg at dukan godt finne deg en annen guild :ermm:

mulig det, jeg har ikke tenkt til å gi dem noen penger...

 

jeg har fått ett hus av dem, og gitt en type 5k for at han jaktet med meg(gir alltid det)

 

lederen måtte vite hvor ye penger jeg hadde før jeg fikk huset, fikk medium, som nok var det størrste de har, jeg nektet å si hvor mye jeg hadde, jeg sa en del under, alt jeg hørte da var f***(tror jeg) og fikk ett medium hus, selv om jeg sa at jeg ikke brydde meg om åssen hus jeg fikk, jeg får vente litt og se om de kun er ute etter penger eller ikke...

 

får se hva jeg gjør, vil ikke være med i en guild som kun vil ha penger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...