Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville seriøst slutta i den guilden... Man kan faktisk ha det gøy med guilden sin uten masse penger...

 

som jeg sa i stad, jeg får se, er de kun ute etter penger, så slutter jeg, er de ute etter meg eller mine proffesions så blir jeg :)

 

er de ute penger, slutter jeg, og de er ikke anti-noob hjelpere, de er bare anti-noobs, de har ingenting imot at jeg hjelper, de vil bare ikke hjelpe, de fleste hater noobs der...

jeg skal snakke mer med dem i dag, finne ut hva de egentlig vil med meg

Lenke til kommentar
Går det an å skifte fra å være f.eks wookie til menneske?

Går ikke det an når jeg skifter fra trial til full?

Slipper jeg foresten å kjøpe spillet når jeg har trial?

1. nei

2. tror du kan beholde kontoen, du må nok kjøpe spillet, da det er cd-key som bestemmer en del

3 se 2

Lenke til kommentar

nå bør du få tak i noen holocrons, men det kommer ut ett nytt system snart(den 22. denne måneden) da må du gjøre missions for å bli jedi

du kan bli ond jedi ja

 

ond=imperial

god=rebel

er ikke helt sikker på åssen man blir det...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
det blir vel egentlig ikke lettere, bare anderledes, er ikke helt sikker på åssen det blir enda, det er vel noe som skjer på test-serveren nå om det...

 

oppdragene blir stoore...

Regner med de blir ganske store/vanskelige ja. Da har vel de som har spilt lenge og skader mye en fordel...

Lenke til kommentar
det blir vel egentlig ikke lettere, bare anderledes, er ikke helt sikker på åssen det blir enda, det er vel noe som skjer på test-serveren nå om det...

 

oppdragene blir stoore...

Regner med de blir ganske store/vanskelige ja. Da har vel de som har spilt lenge og skader mye en fordel...

er ikke bare skade man skal gjøre, man må jo også kunne gjøre mye annet...

Lenke til kommentar
det blir vel egentlig ikke lettere, bare anderledes, er ikke helt sikker på åssen det blir enda, det er vel noe som skjer på test-serveren nå om det...

 

oppdragene blir stoore...

Regner med de blir ganske store/vanskelige ja. Da har vel de som har spilt lenge og skader mye en fordel...

er ikke bare skade man skal gjøre, man må jo også kunne gjøre mye annet...

Joda, men skade er vel det som kommer først...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...