Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på hvilken server Gamer gutta spiller på?

Hvilke Proffesions holder dere på med / har mastra?

Hva tjener du penger på?

 

----

 

Jeg spiller på Bria.

Nick = CoMbster

Proffesion: Brawler: 4-0-0-0

Medic : 4-4-4-4/master

Scout : 4-0-4-3

TKA : 1-1-3-2

 

Goal: Å bli master teras kasi artist

 

Edit: Skriveleif

Oppdatert: Nye skillz

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick = Barclay

Proffesion: Master Doctor: / Expert Heavy Swordsman / Novice Artisan 0-0-0-0

/ Novice Scout 0-0-0-0

 

Pengekilde: kontrakter på forskjellige ressurser (fiberplast, jern etc. etc., Master doc buffing

 

Eclipse serveren

 

Guild: Galactic Trade Alliance

Guild by: Caserta på Naboo

Lenke til kommentar

Daweed og MonGoBoB på ahazi

 

har akkrruat nå en pvp template...

master fencer

pikeman 0040

tka 0304

pistoleer 0040

 

men har bestemt meg for endelig å bli jedi etter at jeg fikk to lusne branches har jeg hunte jedis men etter at dette har begynt å bli kjedelig har jeg nu bestemt meg for å bli en av dem..

 

pengekilde: etter solo groupen gikk bort er det å selge loot

Endret av alt
Lenke til kommentar
jaja chris fin post...

ja jeg er på ahazi samme med gutta combster;) hvorfor stakk du?

 

Nick= mongobob

har mastra:

1st holocron profession: master medic

2st holocron profession: master sqaud leader

holder på med 3dje holocron proffesion: master droid engineer

og har mastra:

scout

marksman

creature handler (er to bokser unna)

Goal: jedi;) og teresa kasi artist

Du kan ikke være Jedi sammen med noen annen profession, da Jedi Initiate krever 250 skill points. (Kilde: Jedi Skilltree <- Dette skilltreet er blitt bekreftet av Sony)

 

Annet enn det har jeg ikke egen account enda, men jeg spiller en god del på kompis sin, og får meg account selv iløpet av uka. Jeg har en Wookie Novice Creature Handler (1-1-1-1), og spiller / skal spille på Starsider (Fordi jeg kjenner folk der, ikke fordi jeg unngår Norsker på Eclipse).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

jaja

nick:icelorden endetarm

server:gorath

prof:bh(må gi den opp pga jeg må bli be :cry: )be,medic,ch,brawler

har mastra:scout og marksman

inntekter:bh mish og kjøpe billige ting/selge dem dyre

guild:ORPG=Old republic Player Guild

By:Aetas Sanctus

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
jaja chris fin post...

ja jeg er på ahazi samme med gutta combster;) hvorfor stakk du?

 

Du kan ikke være Jedi sammen med noen annen profession, da Jedi Initiate krever 250 skill points. (Kilde: Jedi Skilltree <- Dette skilltreet er blitt bekreftet av Sony)

sorry men jeg glemte å skrive at tka er goalet mitt nå mens jedi er no jeg jobber fo i en lengere periode.... hehe kommer til å ta litt tid... så tka er foreløpig hovedgoalet mens jedi ligger i bakhånd...

Lenke til kommentar
TKA krever vel ikke mer enn en dag aktiv spilling det? Er det ikke bare unarmed 4 da?

Jo det tar nokk mer enn det... Når du er unarmed IV har du begynt begynt som teras kasi student, men du du er ikke novice engang.. Etter unarmed IV trenger du 125k med unarmed xp for å lære novice skillen... så kan du lære 16 skills for så å bli og 4 av disse skillsa går på combat xp (ca 500k combat xp).

 

Så det tar mer enn en dag ;)

Lenke til kommentar

jeg spiller på ahazi som moffe moffulfsen

 

 

proffesions:

 

bawler: master

medic: 4-3-3-3

entertainer:4-4-0-4

musican:0-2-2-2

TKA:0-1-0-2

 

 

masterd:

scout

swordman

merchant

squadleader

dancer

entertainer

bawler

 

har 7 holocrons og 3 mill 5 fulle set med composite armor og en hau med gode våpen jeg seller o skjappa mi i nerheten av keren (har ikke cordinatene i hue)

kontakk meg vis du vi ha no

 

holocrons

1st master merchant

2nd master squad leader

3nd master dancer

4nd -----silent ----

 

Jobber med å klare det silente holocronet før den stygge nye patchen kommer (some forander jedi systemet)

 

intekter selge: kjøpe billing selge dyrt (eks. kjøpe et holo for 75k solgte for 3mill hahahaha)

 

im a dyslexto man .. så det er sikkert endel skriveleif...

Edit: Oppdatert proffesions.. 25.01.2004

Endret av Moffulfsen
Lenke til kommentar
V[]bster' date='18/01/2004 : 19:56']
TKA krever vel ikke mer enn en dag aktiv spilling det? Er det ikke bare unarmed 4 da?

Jo det tar nokk mer enn det... Når du er unarmed IV har du begynt begynt som teras kasi student, men du du er ikke novice engang.. Etter unarmed IV trenger du 125k med unarmed xp for å lære novice skillen... så kan du lære 16 skills for så å bli og 4 av disse skillsa går på combat xp (ca 500k combat xp).

 

Så det tar mer enn en dag ;)

Jeg snakka om Teras Kasi ARTIST, det krever Unarmed 4, og novice TKA. En hel dag med grinding, så er du der.

Når jeg var på en gruppe med 10 stk, fikk jeg 4k exp for en Rancor, 30 rancors så er du der. 30 Rancors tar bare et par timer.

Lenke til kommentar
V[]bster,18/01/2004 : 19:56]
TKA krever vel ikke mer enn en dag aktiv spilling det? Er det ikke bare unarmed 4 da?

Jo det tar nokk mer enn det... Når du er unarmed IV har du begynt begynt som teras kasi student, men du du er ikke novice engang.. Etter unarmed IV trenger du 125k med unarmed xp for å lære novice skillen... så kan du lære 16 skills for så å bli og 4 av disse skillsa går på combat xp (ca 500k combat xp).

 

Så det tar mer enn en dag ;)

Jeg snakka om Teras Kasi ARTIST, det krever Unarmed 4, og novice TKA. En hel dag med grinding, så er du der.

Når jeg var på en gruppe med 10 stk, fikk jeg 4k exp for en Rancor, 30 rancors så er du der. 30 Rancors tar bare et par timer.

Sorry men du er ikke teras kasi ARTIST på Unarmed IV Du er kun en teras kasi STUDENT. ARTIST navnet får du først som novice.. :roll:

Lenke til kommentar
V[]bster,18/01/2004 : 19:56]
TKA krever vel ikke mer enn en dag aktiv spilling det? Er det ikke bare unarmed 4 da?

Jo det tar nokk mer enn det... Når du er unarmed IV har du begynt begynt som teras kasi student, men du du er ikke novice engang.. Etter unarmed IV trenger du 125k med unarmed xp for å lære novice skillen... så kan du lære 16 skills for så å bli og 4 av disse skillsa går på combat xp (ca 500k combat xp).

 

Så det tar mer enn en dag ;)

Jeg snakka om Teras Kasi ARTIST, det krever Unarmed 4, og novice TKA. En hel dag med grinding, så er du der.

Når jeg var på en gruppe med 10 stk, fikk jeg 4k exp for en Rancor, 30 rancors så er du der. 30 Rancors tar bare et par timer.

eehh trukke du har forstått prinsippet med at du fighter i group på galaxies....

du får exp etter hvor mye dmg du tar på dyret la os si rancors siden du brukte det!

og med unarmed tar du mellom 70-200 MAX (hvis du ikke er tka men dette var jo om veien til tka) på et dyr mens commandoer og bounty hounter(med light ligthning cannon) tar mellom 3000-4000... så du får ikke mye exp, men du får litt siden du er med å dreper vanskelige dyr!... en annen ting er at det finnes spesielle unntak feks creature handler får du exp etter hvilken lvl dyret ditt er i forhold til dyret den anngriper.. så hvis du har to mountain krevol på lvl 15 slåss mot en rancor ville du fått over 2k exp i ch exp men hvis du brukte en rancor ville du fått et par hundre... håper dette hjalp deg forstå men er villig til å ta imot refs hvis dette er feil! (noe jeg tviler på)

Lenke til kommentar
V[]bster,18/01/2004 : 19:56]
TKA krever vel ikke mer enn en dag aktiv spilling det? Er det ikke bare unarmed 4 da?

Jo det tar nokk mer enn det... Når du er unarmed IV har du begynt begynt som teras kasi student, men du du er ikke novice engang.. Etter unarmed IV trenger du 125k med unarmed xp for å lære novice skillen... så kan du lære 16 skills for så å bli og 4 av disse skillsa går på combat xp (ca 500k combat xp).

 

Så det tar mer enn en dag ;)

Jeg snakka om Teras Kasi ARTIST, det krever Unarmed 4, og novice TKA. En hel dag med grinding, så er du der.

Når jeg var på en gruppe med 10 stk, fikk jeg 4k exp for en Rancor, 30 rancors så er du der. 30 Rancors tar bare et par timer.

eehh trukke du har forstått prinsippet med at du fighter i group på galaxies....

du får exp etter hvor mye dmg du tar på dyret la os si rancors siden du brukte det!

og med unarmed tar du mellom 70-200 MAX (hvis du ikke er tka men dette var jo om veien til tka) på et dyr mens commandoer og bounty hounter(med light ligthning cannon) tar mellom 3000-4000... så du får ikke mye exp, men du får litt siden du er med å dreper vanskelige dyr!... en annen ting er at det finnes spesielle unntak feks creature handler får du exp etter hvilken lvl dyret ditt er i forhold til dyret den anngriper.. så hvis du har to mountain krevol på lvl 15 slåss mot en rancor ville du fått over 2k exp i ch exp men hvis du brukte en rancor ville du fått et par hundre... håper dette hjalp deg forstå men er villig til å ta imot refs hvis dette er feil! (noe jeg tviler på)

Jeg hadde en tuscan rifle, og rifles 4, og fikk 4000 for hver kill. Jeg er(var) en novice arcitecht.

Lenke til kommentar

nick: Ecrikat

server: Bria

Proffesions: master medic og marksman novice doc og rifleman

 

jeg skal bli master doc og rifleman

 

jeg tjener penger på å ta Enraged Rancor missions på dath med en kompis så vi får ca 17k vær. og jeg selger resources

Lenke til kommentar

jeg syns fencer er det tøffeste yrket du kan ha på galaxies... syns creature handler før, men nå etter patchen har mye blitt "ødelagt"mener jeg... men fencer er min favoritt. teresa kasi er det så fryktelig mange som er og fencer og tka er nesten det samme... også fencer med combo creature handler.. er digg med en kimogila står der ved siden din å fighte med mange dyr sammtidig...

Endret av alt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...