Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan kan de finne det ut da?

når folk tipser dem om hvem som har kjøpt. så har de sine måter og finne ut om det stemmer eller ikke ;)

Han har jo nesten avslørt seg selv allerede da :roll:.

 

De fleste som kjøper Jedier på Ebay mister dem fort. Folk som har kjent til Jedien før merker definitivt forskjell på hvem som spiller, og det går ikke fort før ryktene sprer seg og man blir reportet. Jeg vet om 2 som kjøpte Jedi på Ebay og fikk den bannet 2 uker senere :D. Der gikk 300 dollar rett i vasken :ermm:. Jeg vet bare om en Jedi som ble kjøpt på Ebay som faktisk ikke er blitt bannet enda (Ebay-Endur).

 

Og du vet vel at du må ringe inn til SOE for å endre på VISA nummeret som skal brukes på accounten (regner ikke med at han du kjøper den fra er villig til å fortsette betalingen)? Eller så må du bare skaffe deg gamecards da...

 

Men SOE er ganske seriøse på dette her. De vil ikke at folk skal ta betalt for deres varer.

Lenke til kommentar
Og du vet vel at du må ringe inn til SOE for å endre på VISA nummeret som skal brukes på accounten (regner ikke med at han du kjøper den fra er villig til å fortsette betalingen)? Eller så må du bare skaffe deg gamecards da...

Hva slags tullprat er dette? Har personlig en alt char jeg og en til i guildet mitt bruker på deling, vi betaler annenhver måned uten NOE problemer. Alt av kredittkortinfo kan du bytte i launchpaden.

Lenke til kommentar

For å svare på topic også: Er for øyeblikket master pikeman, master brawler, master tka og fencer 3-4-4-0. Gir meg veldig gode defenses:

 

Cappet melee og ranged defense

+110 posture down

+90 knockdown

+65 stun

+96 defense actuity

+ 85 dizzy

+ 30 vs. intimidate (zabrak)

 

Kombinert med god armor og gode våpen er det ganske vanskelig å ta meg. Har blant annet mind fire som tikker for 350+, en exceptional LVA som er genial i PvE og i PvP mot folk uten melee mitigation, mot riflemen osv. så kan jeg lett treffe for 2000+ dmg (før armor).

 

Templaten min ble ferdig for en liten stund siden, så jeg har ikke fått brukt den så mye enda. PvP-ratingen min er rundt 1700 et sted.

Lenke til kommentar
Og du vet vel at du må ringe inn til SOE for å endre på VISA nummeret som skal brukes på accounten (regner ikke med at han du kjøper den fra er villig til å fortsette betalingen)? Eller så må du bare skaffe deg gamecards da...

Hva slags tullprat er dette? Har personlig en alt char jeg og en til i guildet mitt bruker på deling, vi betaler annenhver måned uten NOE problemer. Alt av kredittkortinfo kan du bytte i launchpaden.

Hmm, det er ikke hva jeg har hørt og opplevd selv. :hmm:

Lenke til kommentar

Det har rimelig lite å si om du sletter alle i vennelista til Jedien du har kjøpt. Du vil fortsatt dukke opp på vennelista til ALLE som har han i si liste. Og da begynner nok de å lure på hvorfor han plutselig er aktiv i spillet igjen, og sender deg meldinger.

Hva skal du svare dem? Late som om du er den personen som har brukt måneder på å bygge opp karakteren sin og fått mange venner in-game? Eller si "No I just bought this account" og bli banna umiddelbart når de sier fra?

Kan være han har gode venner inne i spillet, man har spilt LENGE for å bli Jedi, og langt fra spilt alene hele tida.

 

Kjøp og salg av store items og karakterer over internett har vært vanlig i ALLE MMORPG-spill siden Everquest (1997), så utviklerne har hatt nok av tid til å utvikle måter å ta dem på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ah. En stund siden jeg også har skrevet. HOS har flyttet. Vi finnes ikke lengre i baraz ved deadwood, og har beveget oss til en hemmelig lokasjon :p (av jedigrunner og litt problemer med en annen guild) Nå er vi to guilder som samarbeider i samme by. Hadde ikke fått med meg NIS var oppbrutt. Trodde nis var veletablert jeg.

 

Og... Håper for all del det snart blir jedicap. Vi tidlige var diskret, brukte ikke tittel, ikke robes, ikke lyssabel på offentlige plasser, men nå om dagen er jo alt jeg ser jeids som springer rundt.

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Kaller meg santaxx og ihna på eclipse er med i guilden BC hvor jeg har vært medlem nesten siden dem starta for lenge lenge siden en av de eldste imp guildene som ikke har blitt forandra på eclipse.

Det beste profession er absolutt Weaponsmith!

Og alle er velkommene til kinky mall utafor theed der hvor jeg selger våpna! :p

 

Det er ulovlig og kjøpe jedi accounts på ebay som det sies her ja.

Det er ikke du som eier rettighetene til charactern og tingene du har på den derfor har du heller ikke lov til å selge det! Og en account skal kun til å brukes av deg selv og ingen andre! Og skal heller aldri bli gitt bort til noen andre.

Les EULA'en ;)

Endret av santaxx
Lenke til kommentar

Update:

Eclipse: Kotetsu

Brawler xx4x

Marksman 2xx2

Planlagt: Master brawler/master swordsman/master rifleman

Roleplayer-char

 

Bria: Mykolo

Brawler x131

Scout 1xxx

Planlagt: Master CH, support ( aner ikke hva det blir)

 

TestCentre-Ahazi: ( ;) )

*et eller annet random-generated navn jeg ikke husker)

Master pistoleer

Master marksman

xx4x BH

4xxx brawler

Novice commando

xx4x Smuggler

(ja, det er pistol Master setup)

 

..og ja, jeg har for mange characters!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...