Krig og fred Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 6 minutes ago, Guest f7b06...931 said: Hvorfor trenger en opptatt mann venniner da? Hvis han kan prate med kjæresten? Anonymous poster hash: f7b06...931 Hvorfor trenger han venner overhodet, fordi folk er forskjellige med forskjellig personlighet. 1 1
Iki Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Gjest f7b06...931 skrev (3 timer siden): Hvorfor trenger en opptatt mann venniner da? Hvis han kan prate med kjæresten? Anonymous poster hash: f7b06...931 Hvorfor trenger han kjæreste om han har venninner? Det eneste venner gjør er å sove sammen, så det er jo ikke noe poeng å prate heller. Han sover garantert med guttevennene også. 2
rozon Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 12 hours ago, Guest f7b06...931 said: Veldig heterofile menn som hat venniner... det syns jeg virker mistenkelig. Hvorfor har de det? Shopper de sammen? Ser film sammen? Strikker de? Jeg kjenner en mann som har venniner som alltid stiller opp, på 1-2'3. Hvis han trenger sjåfør for.eks. jeg lurer på om de hsr sex, han nekter selvsagt.. Anonymous poster hash: f7b06...931 Tuller du? Overvekten av mine venner er kvinner av kjønn. 4 hours ago, Guest f7b06...931 said: TS her. Jeg har guttevenner og jeg vet at de vil ha sex! Anonymous poster hash: f7b06...931 Ok... dere er 14 år og ikke helt vet om dere er kåte eller pissetrengte? 4
mad.cat Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Krig og fred skrev (6 timer siden): 👏 ole_marius skrev (6 timer siden): Jeg har flest veninner her hvor jeg bor og suprise suprise.... Vi drikker øl, snakker piss og drit, er det events som høres spennende ut drar vi det enten med andre eller alene. I ny og ne hører på den andres fortivelse over det ene eller det andre, ev. være glad på deres vegne om det er noe oppturer i livet. Det her kalles voksenlivet. Suprise suprise, ikke alle er som deg. jeg har ingen guttevenner som jeg ikke er i familie med. Gode bekjente: ja. Venner som i form av at disse er de viktigste støttespillerne i mitt liv: nei. Det er kanskje en klisjé, men: En årsak er at jeg har ikke de samme interessene med ganske mange menn. En annen er at de menn jeg har samme interesser som, får jeg også lettere seksuell kjemi med, ergo vennskapsdelen står på spill. Jeg er genuint glad i mange menn og har vært i større grupper hvor menn er med og vi har det hyggelig sammen, det er dog ikke sånn at jeg og en eller noen av disse utvikler langvarige intime platoniske forhold.
leticia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg liker bedre å være rundt menn enn kvinner (såsant de ikke er av den konservative, sjåvinistiske, misogynistiske typen). Men det er et faremoment der likevel, det er alltids noen som "vil ha noe mer" enn vennskapet. De må dessverre kuttes ut, for det er ikke greit verken for min eller deres del at de håper på noe jeg aldri kan eller vil gi dem. Men å være venner med menn, også såkalt bestevenn, null problem. Jeg vet ikke hvor gammel du er TS, at kjæresten min hadde hatt et tett vennskap med en annen kvinne tror jeg ikke jeg hadde brydd meg med. Men t.o.m. jeg hadde nok vært skeptisk hvis det kun var de 2 som skulle dra på en overnattingstur sammen f.eks. 2
knopflerbruce Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har venner av begge kjønn, det er delt på midten i antall. Hver til sitt bruk, gutta spiller samme dataspill som meg - så har jeg kvinnelige venner til mer intellektuelle sysler. Det er fint med litt blanding, så slipper jeg unna "guttaboys"-praten til et par av dem (det blir litt mye iblant). Friendzone går begge veier, og det er alle fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå