Drunkenvalley Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Det er så rart at rasistene prøver på så skamløs ljug som "me snakker ikkje om mennesker, me snakker om religion" når dei ikkje ein gong har prøvd å diskutere religion. Prøv ein betre løgn. Dykk kjem ikkje med islamkritikk. Dykk berre seie rasistiske ting, og så påstår at dykk snakker om islam. Dykk gjer det ikkje, dykk berre ljug tvert om det å gjort det. 1
Duriello Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Pøh, jeg for min del har kun snakket om kriminelle i denne tråden. 🫡 1
trn100 Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Drunkenvalley skrev (1 minutt siden): Det er så rart at rasistene prøver på så skamløs ljug som "me snakker ikkje om mennesker, me snakker om religion" når dei ikkje ein gong har prøvd å diskutere religion. Prøv ein betre løgn. Dykk kjem ikkje med islamkritikk. Dykk berre seie rasistiske ting, og så påstår at dykk snakker om islam. Dykk gjer det ikkje, dykk berre ljug tvert om det å gjort det. Det handler da ikke om rasisme, men om den ene religionen mot den andre? Fordi du føler deg så sable mye bedre enn alle andre religioner? Fordi du mener at din tro på noe overnatulig er så mye bedre enn andres tro på noe like dumt? Jeg påstår at ALLE religiøse som ser ned på andres religioner er syke mennesker til tross for at de føler seg overlegner... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå