Gå til innhold

Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er for å begrense innvandring, og at visse grupper, som sterkt kriminelle, kan utvises. Men dette remigrasjonsgreiene er rasistisk oppgulp som etter mitt syn ikke hører hjemme på dette forumet 

Hilsen en som jobber med mange dyktige muslimer, som dette egentlig er myntet på

Endret av Tussi
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Japemperor skrev (38 minutter siden):

Det vi har vi sett de siste 40 åra i vest-europa er en helt ekstrem masseinnvandring og islamisering. Siden migrantkrisen i 2015 har vi mer eller mindre hatt ingen grenser og regelrett en konstant invasjon av Europa. Vi risikerer i løpet av få tiår at etniske europeere blir i minoritet og at vår sivilisasjon forsvinner. Derfor er den eneste løsningen remigrasjon. Det er en utbredt feiloppfatning at det handler om å kaste ut de med feil hudfarge, men det det handler om er massedeportasjoner av alle kriminelle utlendinger,  alle som ikke er integrert,  bare lever på trygd eller har kommet som flyktninger uten å ha behov for beskyttelse. Der det er nødvendig må man også inndra statsborgerskap til utlendinger som ikke har noe grunn til å være her. I USA har Trump administrasjone forstått at remigrasjon er bra og noe Europa trenger. Nå er det på tide at vi våkner opp. Det er fint å se AFD, FPÖ, Dansk Folkeparti og Reform UK snakke høyt om massedeportasjoner, men det er også viktig at regjeringer innser det samme og at partier som FRP og Sverigedemokraterna får remigrasjon på programmet. FrP og Sverigedemokraterna tar foreløpig avstand eller har i allefall ikke begynt å støtte skikkelig remigrasjon. Jeg tror likevel at FrP og SD er enig i veldig mye av det samme som dansk folkeparti når det gjelder remigasjon. Bortsett fra at imotsetning til DF ønsker FRP/SD kun å inndra statsborgerskap til kriminelle og at de ikke ønsker å gjøre et islamsk liv helt umulig i landet sitt. Budskapet mitt er klart og tydelig redd Europa remigrasjon nå!

MAGA spotted!

Endret av Boing_80
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Tussi skrev (3 timer siden):

Jeg er for å begrense innvandring, og at visse grupper, som sterkt kriminelle, kan utvises. Men dette remigrasjonsgreiene er rasistisk oppgulp som etter mitt syn ikke hører hjemme på dette forumet 

Hilsen en som jobber med mange dyktige muslimer, som dette egentlig er myntet på

Dette er ikke rasisme. Jeg tviler ikke på at vi har mange dyktige muslimer, og at du jobber med noen av dem selv, men likevel er det slik at islam som religion er veldig uforenelig med vestlig kultur. Dessuten er ikke det slik at alle som må remigreres er muslimer. Remigrasjon er ikke rasistisk. Det er faktisk slik i Danmark at 9 av 10 borgerlige velgere vil ha remigrasjon og 5 av 10 røde velgere. Betyr det at en veldig stor andel av danskene er blitt rasister? Nei det betyr bare at de vil sende hjem migranter og innvandrere som ikke bør være i Danmark.

Endret av Japemperor
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen partier på Stortinget i Norge støtter remigrasjon, heller ikke FrP. I Danmark tar derimot Dansk Folkeparti til orde for remigrasjon, og dette har bred støtte i befolkningen.

"Støtten til forslagene om remigrasjon, eller repatriering, som det også kan hete, er enda større blant velgerne i de blå opposisjons­partiene. 9 av 10 fra borgerlige partier støtter det, men også halvparten av velgerne fra de røde partiene i opposisjonen er enige."

https://www.document.no/2025/12/07/danskene-vil-ha-remigrasjon/

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Japemperor skrev (19 minutter siden):

Dette er ikke rasisme. Jeg tviler ikke på at vi har mange dyktige muslimer, og at du jobber med noen av dem selv, men likevel er det slik at islam som religion er jeg veldig uforenelig med vestlig kultur. Dessuten er ikke det slik at alle som må remigreres er muslimer. Remigrasjon er ikke rasistisk. Det er faktisk slik i Danmark at 9 av 10 borgerlige velgere vil ha remigrasjon og 5 av 10 røde velgere. Betyr det at en veldig stor andel av danskene er blitt rasister? Nei det betyr bare at de vil sende hjem migranter og innvandrere som ikke bør være i Danmark.

Definer remigrasjon? At flyktninger uten permanent opphold reiser hjem når situasjonen er bedre er ikke hva som menes med remigrasjon. Jeg tviler på at 9 av 10 danske borgerlige velgere støtter massiv deportasjon av ikke-vestlige innvandrere 

Skrevet (endret)

Denne tråden er nettopp hvorfor Trump og hans gale kompanjonger & fans må stoppes. At enkelte nordmenn har våte drømmer om Trump er bare tragisk.

Endret av Boing_80
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror vi må rydde opp i noen begreper her. Forsøker meg på en liste, fra streng til mild.

1. Deportasjon - Vi arresterer deg med makt og setter deg fysisk på et fly ut av landet.
2. Remigrering - Vi gjør livet ditt her vanskeligere, dyrere og med færre rettigheter, slik at du gir opp og drar, selv om vi ikke setter deg på flyet med makt ennå.
3. Repatriering - Vi gir deg penger for å returnere til hjemlandet. 
4. Asylpolitikken i dag - Vi gir deg midlertidig asyl, men du må love å dra tilbake når det er trygt. Hvis ikke, se punkt 2, og så eventuelt 1. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Liten fotnote til mitt eget innlegg: Punkt 4 glir ofte over i integrasjon i Norge. Norge oppfordrer innvandrere til å slå røtter; lære språket, få jobb, stifte familie. Kort sagt forberede seg til å bli her for alltid. Danmark har glidd over i en oppfordring til ikke å slå røtter. De var blant de aller første til å erklære Syria (Damaskus) for trygt, og ville ha syrerne raskt hjem. Så det er to paradigmer her. Norges milde, og Danmarks strenge. 

• Liker 4
Skrevet
KarvaBlad skrev (10 minutter siden):

Liten fotnote til mitt eget innlegg: Punkt 4 glir ofte over i integrasjon i Norge. Norge oppfordrer innvandrere til å slå røtter; lære språket, få jobb, stifte familie. Kort sagt forberede seg til å bli her for alltid. Danmark har glidd over i en oppfordring til ikke å slå røtter. De var blant de aller første til å erklære Syria (Damaskus) for trygt, og ville ha syrerne raskt hjem. Så det er to paradigmer her. Norges milde, og Danmarks strenge. 

Både og, det er f eks ikke lov å jobbe før man har fått en viss status, så flere kan sitte på mottak i månedsvis uten å kunne slå rot og bidra...

Jeg synes Norge i langt større grad skulle forsøke arbeidslinja ift innvandrere. Det er f eks noen punkter vi kunne lært av Sverige og Danmark på ift å stille krav. Skal innvandringen være bærekraftig må flere i jobb.

Da får man mindre kriminalitet,  mer bidrag til velferdsstaten,  og bedre integrering 

Skrevet
KarvaBlad skrev (39 minutter siden):

Jeg tror vi må rydde opp i noen begreper her. Forsøker meg på en liste, fra streng til mild.

1. Deportasjon - Vi arresterer deg med makt og setter deg fysisk på et fly ut av landet.
2. Remigrering - Vi gjør livet ditt her vanskeligere, dyrere og med færre rettigheter, slik at du gir opp og drar, selv om vi ikke setter deg på flyet med makt ennå.
3. Repatriering - Vi gir deg penger for å returnere til hjemlandet. 
4. Asylpolitikken i dag - Vi gir deg midlertidig asyl, men du må love å dra tilbake når det er trygt. Hvis ikke, se punkt 2, og så eventuelt 1. 

Remigrasjon kan i prinsippet skje gjennom deportasjon. Problemet er at både Norge og Sverige har gitt bort statsborgerskap i hopetall, uten tilstrekkelige krav. Når statsborgerskap først er innvilget, kan man ikke lenger bare deportere folk. Derfor må andre virkemidler tas i bruk, som stimulerer til frivillig retur.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Definer remigrasjon? Jeg tviler på at 9 av 10 danske borgerlige velgere støtter massiv deportasjon av ikke-vestlige innvandrere 

Remigrasjon er at man sender ut folk som ikke er integrerte, kriminelle eller som ikke har noe behov for beskyttelse i landet de har kommet til.  Mulig du har rett om danske borgerlige velgere. Men, en ting er i hvert fall sikkert at de fleste danske borgerlige velgere er enige i. De mener at Mette Fredriksens regjering ikke har gjort en god nok jobb i innvandringspolitikken, og at det er såpass ille at det på sikt kan føre til at danskene blir en minoritet i eget land.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Japemperor skrev (3 minutter siden):

Remigrasjon er at man sender ut folk som ikke er integrerte, kriminelle eller som ikke har noe behov for beskyttelse i landet de har kommet til.  Mulig du har rett om danske borgerlige velgere. Men, en ting er i hvert fall sikkert at de fleste danske borgerlige velgere er enige i. De mener at Mette Fredriksens regjering ikke har gjort en god nok jobb i innvandringspolitikken, og at det er såpass ille at det på sikt kan føre til at danskene blir en minoritet i eget land.

Hva mener du om dette?

Sitat

Selv om det legges hovedvekt på tvangsreturnering av illegale migranter og seriekriminelle, omtales også etterkommere av disse – og det å leve i parallellsamfunn eller ikke tilpasse seg vestlig kultur og verdisyn – som grunnlag for remigrasjon. Med såpass stort rom for tolkning av hvem som skal remigreres og på hvilket grunnlag, innebærer ideen fort tvangsdeportasjon av alle ikke-hvite mennesker fra Europa, uavhengig av statsborgerskap. Dette er i så fall ikke bare en politisk idé – det er en visjon om etnisk og kulturell rensing.

https://www.nord.no/aktuelt/nar-ekstremistisk-tankegods-far-politisk-fotfeste

Skal muslimer og ikke-hvite som har jobb, familie og følget loven få bli?

Endret av Tussi
  • Liker 1
Skrevet
Japemperor skrev (13 minutter siden):

Remigrasjon er at man sender ut folk som ikke er integrerte, kriminelle eller som ikke har noe behov for beskyttelse i landet de har kommet til.  

Dette vet du sikkert, med tanke på profilbildet ditt. Kriminaliteten i Japan er ekstremt lav. Samme med innvandring. Lav.

Kobling? Trekke noen erfaringer kanskje?

• Liker 2
Skrevet
Sovna skrev (6 minutter siden):

Dette vet du sikkert, med tanke på profilbildet ditt. Kriminaliteten i Japan er ekstremt lav. Samme med innvandring. Lav.

Den demografiske situasjonen er dog katastrofal 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tussi skrev (21 minutter siden):

Hva mener du om dette?

https://www.nord.no/aktuelt/nar-ekstremistisk-tankegods-far-politisk-fotfeste

Skal muslimer og ikke-hvite som har jobb, familie og følget loven få bli?

Ja det kommer an på om de egentlig er ordentlig integrert. For de trenger ikke å være skikkelig integrert selv om de har jobb. Vil ikke ha f.eks islamister som ønsker sharia-lover, er antisemitter og hamastilhengere selv om de skulle ha jobb. Men generelt sett så passer de bra inn i Norge om de har jobb og følger loven så fremt de ikke er islamister eller noe annen form for ekstremist og skal derfor selvfølgelig bli her i Norge. Jeg reagerer for øvrig sterkt på at du skrev spesifikt ikke-hvite. Det virker som du tror at jeg vil ha alle ikke-hvite ut av dette landet og det vil jeg selvsagt ikke. Man kan fint være norsk uten å være hvit hvis man er adoptert, eller er barn av innvandrere som er godt integrerte. Da skal man selvfølgelig aldri sendes ut fordi da er man nordmann som meg og deg.

Endret av Japemperor
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Sovna skrev (15 minutter siden):

Ja Japan og Polen er både blant de mest homogene og blant de tryggeste landene i verden. Vest-Europa, Canada og Australia etc burde lære av dem.

Endret av Japemperor
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Japemperor skrev (Akkurat nå):

Ja det kommer an på om de egentlig er ordentlig integrert. For de trenger ikke å være skikkelig integrert selv om de har jobb. Vil ikke ha f.eks islamister som ønsker sharia-lover er antisemitter og hamastilhengere selv om de skulle ha jobb. Men generelt sett så passer de bra inn i Norge om de har jobb og følger loven så fremt de ikke er islamister eller noe annen form for ekstremist og skal derfor selvfølgelig bli her i Norge. Jeg reagerer for øvrig sterkt på at du skrev spesifikt ikke-hvite. Det virker som du tror at jeg vil ha alle ikke-hvite ut av dette landet og det vil jeg selvsagt ikke. Man kan fint være norsk uten å være hvit hvis man er adoptert, eller er barn av innvandrere som er godt integrerte. Da skal man selvfølgelig aldri sendes ut fordi da er man nordmann som meg og deg.

Jeg bruker det ordet fordi jeg ser på hva remigrasjonsforkjempere ofte mener, fint at du ikke har det synet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...