Gå til innhold

Far Cry blir TV-serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om de skal basere noen av disse sesongene helt eller delvis på spillene, håper jeg til det lengste de vil føre oss til Far Cry 2 og Africa. The Jackal-plotet er blitt sterkt undervurdert i mine øyne
Skrevet

5-ern er det beste spillet synes jeg av de jeg har spilt. Har ikke spilt 1 eller 2. 5-ern har uten tvil den beste og mest minnerike musikken.

Så hadde vært gøy om det ble en tv-serie ifra 5-een. 🙂

Skrevet (endret)

Jeg håper virkelig Michael Mando blir med. Han gjorde Vaas til en av de beste spillskurkene noensinne, helt rå prestasjon. Og etter å ha sett ham som Nacho i Better Call Saul, er det ingen tvil om at han har skuespillertalentet som skal til for å løfte nok en tv serie.  

Endret av Kaldand
Skrevet
Krig og fred skrev (2 timer siden):

Far Cry 2 og var det beste, deretter 3. siden den gang har det bare gått nedover. 

Vil ikke kalle toeren det beste. De gjorde ganske mange kontroversielle valg, ikke ulike de som man så i GTA IV.

Det er litt som om Iron Maiden skulle lansert et teknisk imponerende jazzalbum. Det kan være særdeles bra utført, men jeg kom ikke hit for å høre på jazz.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
30 minutes ago, Gavekort said:

Vil ikke kalle toeren det beste. De gjorde ganske mange kontroversielle valg, ikke ulike de som man så i GTA IV.

Det er litt som om Iron Maiden skulle lansert et teknisk imponerende jazzalbum. Det kan være særdeles bra utført, men jeg kom ikke hit for å høre på jazz.

Ja, det er litt spesielt sammenlignet med resten. Men, jeg liker følelsen det gav. Og personlig likte jeg gta IV over V :thumbs: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Far cry 2 valgene på malaria og våpen var noe de gjorde for helheten.

om det er noe man ser i feks tv serien chernobyl , breaking bad, better call saul eller the pitt. på at de faktisk bryr seg om småting.

Endret av joandreas
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...