Gå til innhold

SV vil gi 2 millioner til Islamsk Råd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

"Folk stemmer ikke venstresiden og derfor trenger SV nye «ofre» for å få ungdommen og feminister på lag. Islamistene er deres nye «ofre». Derfor allierer de seg med islamistene for å overleve og for å få et klapp på skulderen. Jeg forstår at arbeiderklassen ikke trenger og ønsker deres politiske prosjekt, og uten Gaza, moskéene og IslamNet, hadde SV hatt betydelig mindre oppslutning"

Islamsk Råd Norge, Kirsti Bergstø | Nå frir Kirsti Bergstø til muslimene igjen

Endret av DukeNukem3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (8 timer siden):

Er det greit med det kvinneundertrykkende kristne korset? 

059863d2-18c0-45aa-b258-fad6b77a1dc5?for

Om du er så dum at du ikke forstår forskjellen på hijab og et smykke så blir dette vanskelig. Men et hint: kvinner piskes for å ikke gå med hijab i Iran. Muslimske jenter tvinges inn i hijab fra barnealder selv i Norge. Selv AP-politiker Hadjia Tajik ser galskapen i det og sa at "hijab er seksualisering av barn".

Hijab er et kvinneundertrykkende plagg, men så er det en del muslimske kvinner som ikke greier å se det selv. Som Lars Gule av alle sa det så fint: det var slaver som ønsket å forsette å være slaver også.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 1
Skrevet
Baranladion skrev (2 timer siden):

Er det ikke litt forskjell på et kors og en hijab også da? 

Jo en skulle tro akkurat det var åpenbart, men når det kommer fra de som ‘er imot all religion’ men ‘tilfeldigvis’ alltid engasjerer seg mot den per tid mest tannløse religionen (og sjelden mot reell æreskultur og vold) tror jeg det må leses mest som avledning.

• Liker 2
Skrevet
DukeNukem3d skrev (3 minutter siden):

Om du er så dum at du ikke forstår forskjellen på hijab og et smykke så blir dette vanskelig.

Og om du er så dum at det å kalle folk dum er et argument så er det vel ikke stort du har å bidra med. Forskjellene er der åpenbart, men du regel rett nekter å se likhetene, det er like idiotisk. 

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Jo en skulle tro akkurat det var åpenbart, men når det kommer fra de som ‘er imot all religion’ men ‘tilfeldigvis’ alltid engasjerer seg mot den per tid mest tannløse religionen (og sjelden mot reell æreskultur og vold) tror jeg det må leses mest som avledning.

Grunnen  til at vi må det er fordi det er enkelte som snakker opp dritten som du gjør nå, med løgner om at den er tam, ja den er relativt  tam i gamle Norge, og det har vi betalt dyrt for, men internasjonalt er det lite som er tamt med den. 

• Liker 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (Akkurat nå):

Grunnen  til at vi må det er fordi det er enkelte som snakker opp dritten som du gjør nå, med løgner om at den er tam, ja den er relativt  tam i gamle Norge, og det har vi betalt dyrt for, men internasjonalt er det lite som er tamt med den. 

Du sparker opp vidåpne dører med et imponerende mot :p 

• Liker 2
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (6 minutter siden):

Og om du er så dum at det å kalle folk dum er et argument så er det vel ikke stort du har å bidra med. Forskjellene er der åpenbart, men du regel rett nekter å se likhetene, det er like idiotisk. 

Vel hva kan jeg si. Du drar frem latterlig whataboutisme som avslører... Nordmenn og kristne har ikke et negativt kvinnesyn.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (Akkurat nå):

dVel hva kan jeg si. Du drar frem latterlig whataboutisme som avslører...

Og du påstår å påstår uten noen gang å gi dokumentasjon for dine påstander eller engang noe som kan kalles en begrunnelse, du bare påstår gang etter gang, jeg skjønner du misliker islam og du er ikke alene, men kristendommen har ingenting med vestlig demokrati å gjøre, det blir ikke noe sannere bare fordi du gjentar deg i det uendelige. 

Skrevet (endret)
2 minutes ago, Tycho Urke said:

Kirsti Bergstø, du ofrer landet ditt
Om SV hadde intensjoner om å gjøre noe for jenter og kvinner, så kan de starte med å stenge ned moskéene til Islamsk Råd Norge.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-frir-kirsti-bergsto-til-muslimene-igjen/o/5-95-2750441

Enig med Lily Bandehy

Steng kyrkja og då. Ikkje berre driv skamløs rasisme.

Endret av Drunkenvalley
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (3 minutter siden):

Nordmenn og kristne har ikke et negativt kvinnesyn.

Herre satan du imponerer med generaliseringen, nei ingen nordmenn, og ingen kristne, bare muslimer selvfølgelig, LOL. Du snakker jo som om du ikke anser nordmenn og kristne som mennesker engang, eller kanskje det er noen andre du mener ikke er mennesker? 

Skrevet (endret)

Ingen nordmenn eller kristne har negative kvinnesyn? Jaggu meg så skamløs ljug har eg ikkje høyrd på lenge, me har jo sett ørten tråder kor begge delene foregår nøyaktig på dette forumet.

Du gjør det jo nå sjølv, så som mange andre her, når dykk prater om ei vaksen dame som sjølv velje å gå med hodeplagg.

Endret av Drunkenvalley
Skrevet
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Og du påstår å påstår uten noen gang å gi dokumentasjon for dine påstander eller engang noe som kan kalles en begrunnelse, du bare påstår gang etter gang, jeg skjønner du misliker islam og du er ikke alene, men kristendommen har ingenting med vestlig demokrati å gjøre, det blir ikke noe sannere bare fordi du gjentar deg i det uendelige. 

Kristendomshat-debatten deres (der agendaen er så åpenbar at det nesten er latterlig: å prate ned vesten og prate opp andre religioner/kulturer for å indirekte prate opp ekstrem naiv innvandringspolitikk som vi allerede har brent oss på) får du ta i deres egen tråd. Det er ikke det denne tråden handler om selv om du stadig forsøker disse avledningsforsøkene for å få fokus vekk fra SV sin allianse med Islam og islamister.

Skrevet
Drunkenvalley skrev (1 minutt siden):

Steng kyrkja og då. Ikkje berre driv skamløs rasisme.

Kan stenge alle religiøse institusjoner for min del også de kristne institusjonene. 

Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

Herre satan du imponerer med generaliseringen, nei ingen nordmenn, og ingen kristne, bare muslimer selvfølgelig, LOL. Du snakker jo som om du ikke anser nordmenn og kristne som mennesker engang, eller kanskje det er noen andre du mener ikke er mennesker? 

Statistisk sett så har Norge (og dermed nordmenn) noe av det beste kvinnesyn i verden. Problemet er vel nesten heller at feminiseringen har gått litt vel langt og at gutta henger etter.

Du får lese deg opp og så se hvordan det står til med kvinnesynet i Islam (der profeten Muhammed var en barbar som giftet seg med ei 9 år gammel jente, med alle de konsekvenser det får) og i den muslimske verden generelt sett. 

Dette er helt grunnleggende forståelse som du åpenbart mangler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...