Vokteren Skrevet lørdag kl 19:25 Skrevet lørdag kl 19:25 Har sett litt på årets Maskorama og sammenlignet med tidligere sesonger. Dessverre havner dette nå i rekken av kjedelige oppfølginger av et originalkonsept. https://tv.nrk.no/serie/maskorama Nå ligner hele greia mer og mer på Daidalos. »Dommerne» leser ferdigredigerte kommentarer og i dag ble Sophie Elise avslørt i begynnelsen av programmet. Publikum er hovedsaklig barn. Merkelig at programmet ikke sendes på barne-tv tid….. 1
aklla Skrevet søndag kl 21:28 Skrevet søndag kl 21:28 Og hvorfor ser du på det om du ikke liker det? Jeg er heller ingen stor fan av Maskorama jeg heller, så jeg har sett totalt 0 episoder av det i år, så noe første året. Helt problemfritt egentlig 1
leticia Skrevet søndag kl 23:46 Skrevet søndag kl 23:46 Jeg liker heller ikke Maskorama. Så da ser vi på noe annet, per nå i samme tidsrom så er det "skal vi danse". 1
Tycho Urke Skrevet tirsdag kl 15:06 Skrevet tirsdag kl 15:06 Så hvem er det som tvinger deg til å se på det ? Jeg vet det er mange som ikke forstår dette, men du trenger ikke se på ting du ikke liker. Jeg har sett deler av en episode, men dommerne irriterte meg slik, at jeg ikke gadd å se episoden ferdig, og siden har jeg ikke sett på det. 1
:utakt Skrevet tirsdag kl 15:10 Skrevet tirsdag kl 15:10 Det er jo ikke barne-tv heller. Hvilke barn har hørt om Sophie Elise, eller Lubna Jaffery?
Krig og fred Skrevet tirsdag kl 15:57 Skrevet tirsdag kl 15:57 (endret) Jeg så Maskorama for første gang i forrige uke. Trist at dette sendes på statskanalen. Lite kreativt konsept med fattig gjennomføring. Gi meg heller reisebrev med Sverre Diesen i reprise. Endret tirsdag kl 15:57 av Krig og fred
The Avatar Skrevet tirsdag kl 16:18 Skrevet tirsdag kl 16:18 Maskorama er ikkje barne-tv, men ein har heilt klart tilpassa seg unge sjåarar, kanskje med unntak av at låtvalg og kjendisar ikkje har barneprofil. Eg synes konseptet er fint som familieunderholdning. Eg må likevel seie meg einig i at programmleiar og dommarar har ein litt vel barnsleg profil. Sett opp mot kor vanskelege og kryptiske ein del av hinta er, så synes eg at det blir verken fugl eller fisk. Eg skjønner heller ikkje heilt konkurranse aspektet, for det er jo dei karakterane eg er mest nysgjerrig på eg ønsker å avmaske, om dei syng godt eller dårleg speler ingen rolle.
fredrik2 Skrevet tirsdag kl 16:25 Skrevet tirsdag kl 16:25 2 minutes ago, The Avatar said: Sett opp mot kor vanskelege og kryptiske ein del av hinta er, så synes eg at det blir verken fugl eller fisk. Jag såg noen avsnitt för några år sen av någon anledning. Är bara någon enstaka av deltagarna jag vet vem det er så i det närmaste omöjligt. Men en sak jag tänkte på och som kanske er förståligt var att de hade lagat alla hinter i begynnelsen at passa in på Birgit Skarstein trots at det ikke var hon. Var noen som var med som inte ens själv förstod vad de tänkte på med noen hinter om henne. Så det er ju inte enkelt at gjette riktig men det er vel en del av poängen antar jag.
The Avatar Skrevet i går, 06:33 Skrevet i går, 06:33 fredrik2 skrev (14 timer siden): Jag såg noen avsnitt för några år sen av någon anledning. Är bara någon enstaka av deltagarna jag vet vem det er så i det närmaste omöjligt. Men en sak jag tänkte på och som kanske er förståligt var att de hade lagat alla hinter i begynnelsen at passa in på Birgit Skarstein trots at det ikke var hon. Var noen som var med som inte ens själv förstod vad de tänkte på med noen hinter om henne. Så det er ju inte enkelt at gjette riktig men det er vel en del av poängen antar jag. I tillegg har dei hint som at det et tre små stearinlys i eine videoen, og personen bak maska har 3 barn. Eller at dei viser ein kalender som betyr at du skal tenke at måneden også består av fredagar, og på fredagar sender NRK Nytt på Nytt, og der var personen gjest ein gong ein vårdag i 2015. Der er av og til at eg lurer på om dei filmer random stuff, og dikter opp ei slags forklaring etterpå. 1
Vokteren Skrevet i går, 08:26 Forfatter Skrevet i går, 08:26 The Avatar skrev (1 time siden): I tillegg har dei hint som at det et tre små stearinlys i eine videoen, og personen bak maska har 3 barn. Eller at dei viser ein kalender som betyr at du skal tenke at måneden også består av fredagar, og på fredagar sender NRK Nytt på Nytt, og der var personen gjest ein gong ein vårdag i 2015. Der er av og til at eg lurer på om dei filmer random stuff, og dikter opp ei slags forklaring etterpå. Hintene blir mer og mer tåpelige og ute på viddene. De er kun egnet for at «dommerne» skal ha noe å koke suppe på og prate om/fylle ut sendetiden med. Når dommernes poenger i tillegg blir lest opp fra manus, er dette åpenbart ferdig regisserte svar. Halleluja-stemningen med klapping, roping osv ligner mest på et billig vekkelsesmøte…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå