Elgen-Hansi Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Sjørøver skrev (På 23.11.2025 den 21.16): Jeg har forsøkt å se stargate et par ganger uten hell. Når blir det bra? Du må nok en 3 ish sesonger inn før det begynner å ta seg opp med moderne øyne. Piloten er ekstremt cringe, og første sesong har mange episoder som ikke helt har tålt tidens tann. Men liker du ikke karakterene i starten er det bare å glemme. De er 90% av opplevelsen! 1 1
Reg2000 Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars On 11/23/2025 at 9:16 PM, Sjørøver said: Jeg har forsøkt å se stargate et par ganger uten hell. Når blir det bra? Jeg er ingen stor fan av SG, men Stargate universe var den eneste av seriene jeg gadd følge med på. Den orginale filmen var også ganske bra. SG-1 og SG-atlantis følte jeg hadde mer et b-film preg og havnet for meg i samme kategori serier som Xena.
ps5 Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars 30 minutes ago, Reg2000 said: Jeg er ingen stor fan av SG, men Stargate universe var den eneste av seriene jeg gadd følge med på. Den orginale filmen var også ganske bra. SG-1 og SG-atlantis følte jeg hadde mer et b-film preg og havnet for meg i samme kategori serier som Xena. Universe er skummelt å ta fatt på da den har en av tidenes råeste samling cliffhangere når den ble lagt ned alt for tidlig.
The Avatar Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars I tillegg til å være tilgjengeleg på Netflix så har også Prime fått mykje av ekstramaterialet til SG1 som webserien, osv. Riktignok til kjøp/leige og ikkje som ein del av abonnementet. 1 1
Reg2000 Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars 17 minutes ago, ps5 said: Universe er skummelt å ta fatt på da den har en av tidenes råeste samling cliffhangere når den ble lagt ned alt for tidlig. Ja det er sant, men det var en bra serie sålenge den varte. 1 1
mobile999 Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Tycho Urke skrev (På 21.11.2025 den 10.07): for meg gjør det ikke noe at de ikke er på streaming Hele SG-1 ligger nå på Netflix. 1 1
Gunfreak Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Etter SG1 kom på Netflix, har jeg og kona begynt å se på det igjen. Er vel rundt 10 år siden sist. Og fy så deilig å være tilbake med gjengen. 90% av tiden husker jeg episoden bare på tittelen. Noen ganger krever det 1 minutt før alt kommer. Det er noen story linkes jeg hadde glemt (Ritoo eller hvordan det skrives hadde jeg glemt) Merker også at episodene er veldig thighe. De 40 minuttene bare flyr av gårde. It's good to be back. 1
Argur Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Gunfreak skrev (På 21.11.2025 den 20.47): All min stargate er på sone 1, eller 4. Og jeg har ingen zone fri spiller lengre. Så jeg viø gjerne ha det på streaming. Ellers er jeg skeptisk. SG1 var unikt pga en veldig spesiell type humor som RDA ga serien som de andre skuespillerne, manus forfatterene, og regissørene jobbet videre med, og den ble tatt med til Atlantis. Denne sære sprø humoren og karakter samspillet forsvant i universe og gjorde det hele ekstremt uinteressant, speislet når de slang på Dawson's Creek type kjærlighets drama. Skal mye til at en ny serie under Amazon vil finne tilbake til den magien SG1 og Atlantis hadde. Og er fremdeles bitter på at SG1 og Atlantis ble stoppet så de kunne lage Universe. Vi kunne hvert på sesong 30 av SG1 nå. Med Daniel og Vala som må passe barnebarna, mens de stopper falske guder. Se om du får tak i en dvd-rom, såfremt du har pc, som ikke har brukt opp de 5 sone skiftene, det gjelder de fleste, de fleste setter den til sin sone å bytter aldri igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå