Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden DukeNukem3d skrev (3 minutter siden): Hvis de har ringt på her så var jeg ikke hjemme 🤭 Det er kjekkt med ringeklokke med kamera. 👍😄
Tunfisk9 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Alle vet man skal dø endag, hvorfor tenker man ikke på etterlivet? Hvorfor prøver ikke ateister å lese om Islam? Man tenker dette er eventyr osv, men bare tenk dypt. Som feks natt blir til dag, dag blir natt. Mennneskroppen, to ører, hvorfor ikke tre? Alt dette skjedde av seg selv? Endret 4 timer siden av Tunfisk9
PÃ¥inter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tunfisk9 skrev (10 minutter siden): Hvorfor prøver ikke ateister å lese om Islam? Man tenker dette er eventyr osv, Jeg lurer på hva du tenker om den suren her: «Han har åpenbart deg Boken med sannheten, som bekrefter det som var før den. Og tidligere åpenbarte Han Torahen og Evangeliet,» i forhold til det skriftstedet her: Jeg vitner for enhver som hører ordene i denne profetiske boken: Om noen legger noe til, skal Gud legge på ham de plagene som det er skrevet om i denne boken. 19 Og om noen trekker noe fra ordene i denne profetiske boken, skal Gud ta fra ham hans del i livets tre og i den hellige byen, som det er skrevet om i denne boken. Tenker du koranen er i tillegg til bibelen, eller i stedet for bibelen?
Capitan Fracassa Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Tunfisk9 skrev (23 minutter siden): Alle vet man skal dø endag, hvorfor tenker man ikke på etterlivet? Fordi det ikke finnes bevis for noe etterliv, ikke finnes noen rasjonell grunn til å tro at det finnes noe etterliv, og om det finnes så er det ingen grunn til å tro at det vi tenker om det på noen måte stemmer. Sitat Mennneskroppen, to ører, hvorfor ikke tre? Alt dette skjedde av seg selv? Manglende kunnskap om biologi og evolusjon er et dårlig argument for religion. Endret 3 timer siden av Capitan Fracassa 2 1
Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, Tunfisk9 said: Hvordan skille ut Sanne Religionen? Hvordan skille snørr fra barter? Religion representere den laveste fellesnevner av vår art. Det er ingen som gidder lese søppelet du skriver, for den søpla du kommer med har blitt tilbakevist utallige ganger. Det du skriver, er så dumt at jeg synes synd på deg. Du har skrevet flere hundre ord, bare for å demonstrere at du vet lite eller ingen ting om metafysikk. Jeg håper du flytter til USA hvor slike som deg har en plass. 1
PÃ¥inter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Krig og fred skrev (4 minutter siden): Det er ingen som gidder lese søppelet du skriver, for den søpla du kommer med har blitt tilbakevist utallige ganger. Det du skriver, er så dumt at jeg synes synd på deg. Det her kan vel karakteriseres som mobbing og hersketeknikk!
leticia Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Duriello skrev (52 minutter siden): Litt spøkefullt, men det kan vi jo si om Jehovas vitner, pinsemenigheten osv også. 😄 Er enig da, bare så det er klart. Det gjelder egentlig alt som har med religion å gjøre. Det er derfor det kan være lurt at flest mulig løsriver seg fra galskapen. Endret 3 timer siden av leticia skrivefeil 1
leticia Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tunfisk9 skrev (44 minutter siden): Alle vet man skal dø endag, hvorfor tenker man ikke på etterlivet? Hvorfor prøver ikke ateister å lese om Islam? Man tenker dette er eventyr osv, men bare tenk dypt. Som feks natt blir til dag, dag blir natt. Mennneskroppen, to ører, hvorfor ikke tre? Alt dette skjedde av seg selv? Hva er det å tenke på? Du dør, forråtnelsesprosessen setter i gang, og til slutt er det ingenting igjen av kroppen din. The end.
Krig og fred Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 11 minutes ago, PÃ¥inter said: Det her kan vel karakteriseres som mobbing og hersketeknikk! Nei. Kanskje i USA, men ikke i Norge. 1
jjkoggan Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Krig og fred skrev (21 minutter siden): Nei. Kanskje i USA, men ikke i Norge. Det er usaklig og unødvendig. «Innlegget ditt er søppel» er ikke et argument for noe.
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 22 minutes ago, jjkoggan said: Det er usaklig og unødvendig. «Innlegget ditt er søppel» er ikke et argument for noe. Det er like mye argument som det jeg siterte. Religiøse får ingen særbehandling i Norge. Eksempel: religiøse folk som tror at jorda er 6000 år gamle er idioter.
PÃ¥inter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Krig og fred skrev (1 time siden): Jeg håper du flytter til USA hvor slike som deg har en plass Krig og fred skrev (13 minutter siden): Eksempel: religiøse folk som tror at jorda er 6000 år gamle er idioter. Det er iallfall helt tydelig at også ateister skaper ufred og krig i verden. Eller som uttrykket sier, «Ikke rart det er krig i verden» 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden leticia skrev (1 time siden): Det gjelder egentlig alt som har med religion å gjøre. Det er derfor det kan være lurt at flest mulig løsriver seg fra galskapen. Det var litt av poenget ja. 👍😄
jjkoggan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Krig og fred skrev (21 minutter siden): Det er like mye argument som det jeg siterte. Religiøse får ingen særbehandling i Norge. Eksempel: religiøse folk som tror at jorda er 6000 år gamle er idioter. Det endrer ikke faktumet at innlegget ditt kom med ingen argumenter og var derfor usaklig. Personangrep som»dere er idioter» er usaklig og uinteressant 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå