Boing_80 Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden I følge Slutta appen har jeg vært snusfri i en dag Men det er tøft. 2 1
Gavekort Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Boing_80 skrev (2 timer siden): I følge Slutta appen har jeg vært snusfri i en dag Men det er tøft. Det er en hel tøff dag bak deg. En av de verste dagene også. 2
Boing_80 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Gavekort skrev (47 minutter siden): Det er en hel tøff dag bak deg. En av de verste dagene også. Oh yeah! Jeg har vekslet mellom å sove, spille, sove og se på tv. Måtte gå tidlig fra jobben fordi hodet funket ikke. 2
Boing_80 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) Nå er det tøft igjen. Hjernen prøver å lurer meg ved å skape melankoli rundt snus og knytter det opp mot minner. Det er som om noe mangler og jeg merker tomrommet. I følge hjernen min er det snusen som kan fylle det. Fuck it! Jeg har bestemt meg; Kjære kjøttstykke, du bestemmer ikke en damn shit. Endret 7 timer siden av Boing_80
Boing_80 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Denne tråden er veldig nyttig i det å holde på fokuset for min del.
Kaldand Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Bare ikke begynn å erstatte snusen med 200 grams melkesjokoladeplater. Jeg trykket i meg et par stykker de første ukene og gikk opp 3 kg 1
Boing_80 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Kaldand skrev (16 minutter siden): Bare ikke begynn å erstatte snusen med 200 grams melkesjokoladeplater. Jeg trykket i meg et par stykker de første ukene og gikk opp 3 kg Ingen fare for det. Går på Metformin for diabetes, men spiser ikke godteri så ofte. Men tenker jævlig mye på Nicorette nå...
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (7 minutter siden): Men tenker jævlig mye på Nicorette nå... Ikke tenk så mye, og pust med magen. 👍😁
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (20 minutter siden): Ikke tenk så mye, og pust med magen. 👍😁 Prøver, men det kribler i hele munnen og jeg kaldsvetter.
Duriello Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (Akkurat nå): Prøver, men det kribler i hele munnen og jeg kaldsvetter. Helt klart ett av stegene på abstinensstigen. 👍 Men prøv å tenk på absolutt alt mulig annet. Hvordan er hodepinen idag?
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Helt klart ett av stegene på abstinensstigen. 👍 Men prøv å tenk på absolutt alt mulig annet. Hvordan er hodepinen idag? Hodepinen kommer og går.
ProphetSe7en Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (8 timer siden): Jeg kommer aldri til å prøve en snus for moro skyld. Tror tilbakefallet for meg bli mye enklere enn for mange andre. Det må unngås. Fant ut at Fishermans friend Rasperry er ganske gode. De er kjempe gode, men ikke bra for magen om du spiser for mange av de 😅 Gå seg en tur, jogge eller trene om lysten på snus blir for stor
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden ProphetSe7en skrev (26 minutter siden): De er kjempe gode, men ikke bra for magen om du spiser for mange av de 😅 Gå seg en tur, jogge eller trene om lysten på snus blir for stor Vil Nicorette tyggisen være en god løsning her? Har jo ikke planer om å bli avhengig av den akkurat.
Laktampe Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg har vært snusfri i 3 måneder og har snust omtrent like lenge som deg, en stor grunn til at jeg tror at jeg har klart å slutte er som du selv sier "Snusen skal ikke få vinne og hjernen min må innse at viljestyrken min er sterkere". Akkurat det har jeg sagt til meg selv flere ganger når jeg har fått et skikkelig sug. Økonomi er min hovedårsak til at jeg vil slutte, men det er en annen grunn som er nesten like viktig for meg: Det er en ekstra ting du må huske å ta med deg overalt hele tiden og den tar opp plass i lomma. Hvis man tenker litt over det, så er det jækla irreterende at du hele tiden må ha snusen på deg, når du drar på ferie må du ta det i betrakning, til og fra jobb, begravelse, dåp, bryllup, fest etc. så må man altid ta en sjekk "Har jeg nok snus? Må jeg bomme? Må jeg svippe innom butikken?" Det er ganske digg å bare slippe å ha det bryet. Og, når du først svipper innom butikken for å kjøpe snus så kjøper du kanskje også noe annet skit som bare gjør snusingen enda dyrere. Det er også en sinnsyk kortvarig glede hvis du skulle sprekke og ta en snus, og det er noe jeg tenker på. Hvis jeg sprekker nå og tar en snus, så får jeg en glede i 10min, på bekostning av flere år med økonomisk gevinst, bryderi og helse. Det er er en ræva deal man gjør med seg selv om man går for fristelsen. Stå på, jeg tror på deg! Endret 3 timer siden av Laktampe 1 1
Karltorbj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Boing_80 skrev (26 minutter siden): Vil Nicorette tyggisen være en god løsning her? Har jo ikke planer om å bli avhengig av den akkurat. Da havner den paa budsjettet, istedenfor. Det som er det viktigste naa, er beinhard disiplin, hvert eneste sekund, all den tid, du er vaaken, hele doegnet. Vaere veldig reflektert, paa selvlureri, jeg gjentar, hvert eneste sekund, hele doegnet. Saa blir det aa ta tiden til hjelp. Det vil bli bedre etterhvert. Endret 3 timer siden av Karltorbj
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Laktampe skrev (13 minutter siden): Jeg har vært snusfri i 3 måneder og har snust omtrent like lenge som deg, en stor grunn til at jeg tror at jeg har klart å slutte er som du selv sier "Snusen skal ikke få vinne og hjernen min må innse at viljestyrken min er sterkere". Akkurat det har jeg sagt til meg selv flere ganger når jeg har fått et skikkelig sug. Økonomi er min hovedårsak til at jeg vil slutte, men det er en annen grunn som er nesten like viktig for meg: Det er en ekstra ting du må huske å ta med deg overalt hele tiden og den tar opp plass i lomma. Hvis man tenker litt over det, så er det jækla irreterende at du hele tiden må ha snusen på deg, når du drar på ferie må du ta det i betrakning, til og fra jobb, begravelse, dåp, bryllup, fest etc. så må man altid ta en sjekk "Har jeg nok snus? Må jeg bomme? Må jeg svippe innom butikken?" Det er ganske digg å bare slippe å ha det bryet. Og, når du først svipper innom butikken for å kjøpe snus så kjøper du kanskje også noe annet skit som bare gjør snusingen enda dyrere. Det er også en sinnsyk kortvarig glede hvis du skulle sprekke og ta en snus og det er noe jeg tenker på. Hvis jeg sprekker nå og tar en snus, så får jeg en glede i 10min, på bekostning av flere år med økonomisk gevinst, bryderi og helse. Det er er en ræva deal man gjør med seg selv om man går for fristelsen. Stå på, jeg tror på deg! Takk for det! For min del er den største motivasjonsfaktoren utvilsomt helsen. 1
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) Det går stadig fremover. Denne tråden blir min terapi tråd. Hvor lang blir den... Endret 3 timer siden av Boing_80 1
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Karltorbj skrev (7 minutter siden): Da havner den paa budsjettet, istedenfor. Det som er det viktigste naa, er beinhard disiplin, hvert eneste sekund, all den tid, du er vaaken, hele doegnet. Vaere veldig reflektert, paa selvlureri, jeg gjentar, hvert eneste sekund, hele doegnet. Saa blir det aa ta tiden til hjelp. Det vil bli bedre etterhvert. Ja, det virker slik ja. Disiplin og klarhet. Problemet akkurat nå er at jeg er lys våken, har masse kribiling i munnen og hodet føles som om jeg har døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå