Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kommer ikke over min kjære ex

Gjest 1680d...ed0

Anbefalte innlegg

Gjest 1680d...ed0
Skrevet

For 1.5 år siden ble det slutt med den mest fantastiske damen jeg har møtt. Omsorgsfull snill godhjerta alt u name it. På den tiden så jeg selvfølgelig ikke hva jeg hadde, så jeg gikk som om alt var en dans på roser. Nå 1.5 år senere klarer jeg ikke å tenke på noe annet en henne. Jeg sammenligner henne med alle jeg møter, snakker med etc. ingen kommer i nærheten. 
det tærer på - det å konstant savne henne, sjekke insta og facebook, uten å få noe ny info fordi man har sletta hverandre. Jeg savner henne helt ubeskrivelig mye. Hadde jeg ikke vært så dum som jeg var, hadde vi mest sans kjøpt oss leilighet nå og begynt å planlegge barn, men neida.

hva kan jeg gjøre for å slutte å klandre meg selv og komme over dette? Blir hardere og hardere for hver dag

Anonymous poster hash: 1680d...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan begynne med å la være å søke henne opp på some. Mindre eksponering er selvfølgelig bra for kjærlighetssorg.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Ja, dropp stalkinga. Finnes metoder for å fjerne innlegg og content uten å slette noe. Det er ikke bra for hodet ditt.

Om du ikke trener idag hadde jeg begynt med det nå, det er veldig bra for hodet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Den beste måten å bearbeide sorg på er gjennom eget nettverk, trening og ved å finne nye sosiale arenaer. Mye alenetid og fravær av sosialt gjør at man ofte blir veldig utsatt for grubling som ikke gjør godt for en selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...