Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Fjerde The Witcher-sesong lokker med mye action Se traileren. Les hele saken på Gamer.no»
Runis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Han prøver jo ikke engang med stemmen. Og "Let's fucking move!"? Dette er jo mer Thor enn the Witcher. For en fadese..
Zepticon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Den siste seseongen var ganske meh selv med geralt. Denne sesongen med temu-geralt blir neppe noe bedre. 1 1
Tabris Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg får litt vondt av Hemsworth, jeg. Det er ikke hans skyld at ingen vil klare å fylle skoene etter Henry Cavill. Han skal ha for å ha guts til å prøve, om ikke annet.
LampeLars94 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Runis skrev: Han prøver jo ikke engang med stemmen. Og "Let's fucking move!"? Dette er jo mer Thor enn the Witcher. For en fadese.. Det er ikke spesielt Thor heller egentlig..
PaladinNO Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Beklager, men jeg mistet all interesse etter at Cavill sluttet. For en som åpent sier han kun er "in it for the paycheck" så måtte det være drømmeskuespilleren når han også sier han er lideskapelig opptatt av The Witcher. Og når de så ignorerer han totalt så ser jeg ikke grunnen til å støtte serien videre på noen måte. Har ikke noe personlig forhold til The Witcher generelt, men jeg tror ikke jeg har sett en dårlig film med Cavill. Så jeg fulgte med fra starten for å se hva han kunne gjøre som Geralt. Og når han ikke bare sier opp, men blir nærmest drevet bort så er serien over for min del. 1
disk Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Eg mistet egentlig interressen i sesong 3. Eneste eg husker fra serien er fra sesong 1, og så bare blacket det ut fra min hukommelse. Når eg ikke husker hva som skjedde så er det et veldig godt tegn på at det var møkk. Litt som når eg spøkte for meg selv med tanken om hva som hadde skjedd om de lagde matrix 4, så kom eg på til slutt at det har de faktisk allerede gjort, og den har eg sett?? Hukommelsen føles som en fjern kjedelig drøm 1
The Avatar Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Det er bra at det er mykje action, for det kan i det minste gjere serien interessant nok for å ha på som bakgrunnsstøy sjølv om at resten av serien ikkje lenger er spesielt god. Sjølv har eg sett til og med fyrste episode av sesong 3 før eg falt heilt av. Som fan av både bøkene og spela så har eg virkelig prøvd å like serien. Fyrste sesong var bra, men eg synes det er eit under at den fekk ein sesong til, å fortelle historia i sesong 1 i ei ikkje-kronologisk rekkefølge var eit dum-dristig valg. Dette fortellergrepet gjorde det svært vanskeleg å følge fortellinga, særleg når det heller ikkje var gode visuelle hint om vi no var i fortid eller nåtid. Alt vart sjølvsagt ekstra vanskeleg når ein også skulle introdusere eit heilt nytt univers der sjåaren ikkje viste at Gerald f.eks. har lang levetid og derfor ser lik heilt lik ut i både fortid og nåtid. Og sidan dette er eit fantasy univers så er det lite "clues" å plukke opp sidan det ikkje er noko som heiter mote i fantasy og dermed er også klærne like til tross for fleire tiårs tidsforskjell. Serien gjorde det også ekstra vanskeleg å plassere dei ulike karakterane i rett fraksjon. Det er heilt greit at serien er inkluderande og bruker skodespelarar med ulik hudfarge, men då burde dei kompensere med ulike klesdrakter eller andre fysiske kjenneteikn som gjer at sjåaren forstår kvar karakteren kjem ifrå og kva fraksjon ein tilhøyrer. Når alvane ser ut som mennesker så er det ikkje like lett å kjøpe premisset med at alvane i the witcher held seg for seg sjølv etter å ha vært i krig med menneska i mange hundre år, for med mindre du ser øyrene så er det ikkje så lett å forstå kva rase rase dei ulike karakterane tilhøyrer. Serien burde i mykje større grad følge bøkene, utan å gjere ein masse endringar i TV-versjonen med påfølgande ulogiskheiter når ein seinare i serien skal prøve å få inn noko frå boka som ikkje lenger er mogleg fordi i TV-versjonen så har historia tatt ei anna retning.
onkel_jon Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 50 minutes ago, PaladinNO said: Beklager, men jeg mistet all interesse etter at Cavill sluttet. For en som åpent sier han kun er "in it for the paycheck" så måtte det være drømmeskuespilleren når han også sier han er lideskapelig opptatt av The Witcher. Og når de så ignorerer han totalt så ser jeg ikke grunnen til å støtte serien videre på noen måte. Har ikke noe personlig forhold til The Witcher generelt, men jeg tror ikke jeg har sett en dårlig film med Cavill. Så jeg fulgte med fra starten for å se hva han kunne gjøre som Geralt. Og når han ikke bare sier opp, men blir nærmest drevet bort så er serien over for min del. Han har vel et par, batman vs superman, argyle, Night Hunter
Zeph Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden The Avatar skrev (5 timer siden): Det er bra at det er mykje action, for det kan i det minste gjere serien interessant nok for å ha på som bakgrunnsstøy sjølv om at resten av serien ikkje lenger er spesielt god. Kanskje planen til produsenten er å ikkje bry seg så mykje om historien og å gjere det forståeleg, men heller fylle sendetida med kamp og action. Game of Thrones var bra pga. konfliktane, dramaet og intrigene, ikkje actionscenane. Trur eg har sett delar av S2, men det vart for lite engasjerande så eg gav opp.
DeathXV88 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Huff etter og ha sett trailern kjenner jeg at jepp jeg er ikke intresert i denne witcher sesongen alt føles fake og Geralt har en dyp grumsete stemme Cavill viste dette Herr Hemsworth er faktisk talt temu varianten huff for no dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå