Spillredaksjonen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Personopplysninger på avveie etter Discord-innbrudd Tyvene stakk blant annet av med førerkort og pass sendt inn i forbindelse med tjenestens alderssjekk. Les hele saken på Gamer.no»
Abigor Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Aldri gi ekte navn. På playstation het jeg Donald duck med addresse Andeby. Den ble også hacket, ikke noe problem for meg. 2
sedsberg Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden At de får tak i bare navn er ikke så ille. Men når de kan få ut personlige identitetsdokumenter blir det noe helt annet. Hva tenkte de på da de bestemte dette?? 1
Zeph Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Abigor skrev (35 minutter siden): Aldri gi ekte navn. På playstation het jeg Donald duck med addresse Andeby. Den ble også hacket, ikke noe problem for meg. Fungerer ikkje om du må verifisere alderen med dokumentasjon, ref. artikkelen: Sitat Flere steder i verden ruller i disse dager ut aldersverifisering for nettjenester, deriblant Discord. Prosessen krever at brukere for eksempel laster opp gyldig legitimasjon for å bevise at de er gamle nok til å bruke tjenesten. Mange har imidlertid uttrykt bekymring for hvorvidt informasjonen deres er trygg – bekymring som dette innbruddet trolig bare vil forsterke. Tiltak for å sikre alder og identitet ved registrering har fleire ulemper, som demonstrert i dette tilfellet. 3
Abigor Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 2 hours ago, Zeph said: Fungerer ikkje om du må verifisere alderen med dokumentasjon, ref. artikkelen: Tiltak for å sikre alder og identitet ved registrering har fleire ulemper, som demonstrert i dette tilfellet. Det er jo blitt et mye større problem de siste årene. Først tlf/sms verifisering, da er anonymiteten kastet ut vinduet. Og nå identitet!?? Før var det nok med en epostadresse. Fortrinnsvis en midlertidig en.
sedsberg Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jaja... redder det ett barn er det verdt det. Og har man ingenting å skjule har man ingenting å frykte. 😛 Er det ikke det de sier? 1
oczer Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, det var absolutt ingen som kunne ha forutsett at noe sånt kunne skje. Ingen i det hele tatt. 😐
Boing_80 Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Helt ok for min del. Denne appen er kreft for dataspillverdenen. Utviklere som legger ut spill i EA henviser konstant til denne dritt appen for å dele informasjon osv. De bruker sjeldent eller aldri Steam forumene der spillet faktisk er kjøpt. Håper hele appen ryker til helvetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå