Gå til innhold

iPhone 16 Plus - for stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått ny telefon, iPhone 16 Plus, men synes den virker svært stor. 

Kun jeg som liker mindre telefoner? Eller er dette en vanesak?

En ting er når man bruker den, men den fyller jo hele lommen (hvor jeg helst ønsker den skal ligge). 

Vurderer å se om jeg får byttet den til en mindre modell, men har brutt forseglingen på innpakningen, så går kanskje ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme selv, er en vanesak . Jeg har kjøpt meg bukser med lårlommer. Er en flott telefon med stor skjerm og fantastisk batteri tid

• Liker 1
Skrevet

6,7" skjerm, ser jeg. Min gamle hadde 6,5" , jeg klarte aldri å venne meg til det. Dessverre er det sånn at produsentene pusher stadig større telefoner, det er ikke så mye igjen til oss som foretrekker det litt mindre.

Jeg kjøpte klapptelefon, Z Flip. Den er bedre å ha i lomma. :)

• Liker 1
Skrevet

Burde selvsagt gjort litt bedre research og lest målene på telefonen først, men bestilte gjennom webshop på jobb og tenkte ikke så nøye over det. Mini-utgavene til iPhone er visst borte. Samboeren har vanlig iPhone 16 og selv om forskjellen på den og Plus ikke er enorm er det nok til at det utgjør en forskjell. Passer bedre i hånd og lomme.

Skrevet

Det er veldig mange telefoner som har den størrelsen som  iPhone 16 Plus har, det er på en måte så stor som den kan være før det blir for stort. Så i grunnen et godt kompromiss mellom stor skjerm og ikke for stort fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...