DukeRichelieu Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Har nettopp fått ny telefon, iPhone 16 Plus, men synes den virker svært stor. Kun jeg som liker mindre telefoner? Eller er dette en vanesak? En ting er når man bruker den, men den fyller jo hele lommen (hvor jeg helst ønsker den skal ligge). Vurderer å se om jeg får byttet den til en mindre modell, men har brutt forseglingen på innpakningen, så går kanskje ikke.
OMyre Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Har samme selv, er en vanesak . Jeg har kjøpt meg bukser med lårlommer. Er en flott telefon med stor skjerm og fantastisk batteri tid 1
:utakt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 6,7" skjerm, ser jeg. Min gamle hadde 6,5" , jeg klarte aldri å venne meg til det. Dessverre er det sånn at produsentene pusher stadig større telefoner, det er ikke så mye igjen til oss som foretrekker det litt mindre. Jeg kjøpte klapptelefon, Z Flip. Den er bedre å ha i lomma. 1
Smule8o Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Etter å ha hatt 15 plus i noen år synes jeg nå nesten at standard iPhone ser plagsomt liten ut. Men smaken er som baken 1
DukeRichelieu Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Mulig jeg bare får gi den en sjanse da. Jeg har per nå iPhone 13 mini, så forskjellen er jo enorm.
DukeRichelieu Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Burde selvsagt gjort litt bedre research og lest målene på telefonen først, men bestilte gjennom webshop på jobb og tenkte ikke så nøye over det. Mini-utgavene til iPhone er visst borte. Samboeren har vanlig iPhone 16 og selv om forskjellen på den og Plus ikke er enorm er det nok til at det utgjør en forskjell. Passer bedre i hånd og lomme.
Svein M Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det er veldig mange telefoner som har den størrelsen som iPhone 16 Plus har, det er på en måte så stor som den kan være før det blir for stort. Så i grunnen et godt kompromiss mellom stor skjerm og ikke for stort fysisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå