Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 12:07 Skrevet fredag kl 12:07 Seriene du må få med deg akkurat nå Mord, mysterier og mektig øl står for tur i september. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Chaos_Niddhogg Skrevet fredag kl 20:10 Skrevet fredag kl 20:10 rabler skrev: Babylon 5! Ingen over, ingen ved siden. Derrick!!!
Sovna Skrevet fredag kl 20:12 Skrevet fredag kl 20:12 Gamer.no er for meg komplett uinteressant. Nesten aldri et ord om racing spill/utstyr. Ikke engang påtenkt innen e-sports, noe som er større enn størst i utlandet. Skjønner ikke denne ekskluderingen. Måtte bare få det ut...
etreX Skrevet fredag kl 20:14 Skrevet fredag kl 20:14 Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃
Jaqoby Skrevet i går, 00:05 Skrevet i går, 00:05 etreX skrev: Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃 lost endingen er veldig misforstått, er faktisk en helt fantastisk avslutning imo. tror kanskje den gir mer mening til de som har binget det i ettertid enn de som har sett episode til episode i flere år og har glemt mye av det som har skjedd gjennom tidene, er mye som skjer.
Fleskelars Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Mange bra serier , noen serier har jeg sett utallige ganger feks Breaking Bad , GoT etc . Nå skal The Expanse sees igjen , for meg en av de aller beste scifi-seriene noensinne laget - er på amazon prime . Alle som ikke har sett the Expanse , MÅ selvfølgelig se den , takk meg etterpå . 1
Mr. Kilmister Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden): Twin Peaks forever! Verdens beste serie.
Walkyrje Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sovna skrev: Gamer.no er for meg komplett uinteressant. Nesten aldri et ord om racing spill/utstyr. Ikke engang påtenkt innen e-sports, noe som er større enn størst i utlandet. Skjønner ikke denne ekskluderingen. Måtte bare få det ut... Er helt enig. Gamer.no var ok en tid tilbake. Men nå er det nesten bare uinteresante greier her. Og samme gjelder noen av dem andre gaming sidene. 1
Excelsion_InnleggNO Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jaqoby skrev (6 timer siden): etreX skrev (10 timer siden): Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃 lost endingen er veldig misforstått, er faktisk en helt fantastisk avslutning imo. tror kanskje den gir mer mening til de som har binget det i ettertid enn de som har sett episode til episode i flere år og har glemt mye av det som har skjedd gjennom tidene, er mye som skjer. Enig, Lost er helt episk.. The 100 også er samme greia, de kløna litt til å begynne med - men for en fantastisk serie det ble 🙂
Chaos_Niddhogg Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Mr. Kilmister skrev: Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden): Twin Peaks forever! Verdens beste serie. Det er helt korrekt! Rock on!!!
Vikingfinger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lost og yellowstone er tidenes beste tv-serie
Vikingfinger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (På 19.9.2025 den 20.06): Twin Peaks forever! lol. sæært
MysticoN Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden rabler skrev: Babylon 5! Ingen over, ingen ved siden. ooh... Babylon 5 var det som fikk meg til å bli forelsket i sci-fi som en liten gutt. 1
etreX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jaqoby skrev: etreX skrev: Sett Lost tre ganger. En fantastisk bra serie, en av de bedre, men slutten er tidenes antiklimaks syns jeg. Battlestar galactica derimot ender i klimaks og det gjør at jeg setter den klart høyere.😃 lost endingen er veldig misforstått, er faktisk en helt fantastisk avslutning imo. tror kanskje den gir mer mening til de som har binget det i ettertid enn de som har sett episode til episode i flere år og har glemt mye av det som har skjedd gjennom tidene, er mye som skjer. Har binga lost to av de tre gangene jeg så det. Endingen i lost har vært omdiskutert i alle år. Problemet er nettopp at avslutninga er så rotete, lager en haug av nye ubesvarte spørsmål og nøster ikke opp i nok av det som allerede var oppbygd. Skaperne har til og med sagt selv at noen scener ikke burde vært med i det hele tatt. Når de blir så "kreative" at de ikke selv vet hva de driver med eller hinter til så er det ikke rart det blir "misforstått". For meg ga avslutninga for det meste negative følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå