Spillredaksjonen Skrevet 18. september Skrevet 18. september Splinter Cell-serien til Netflix kommer i oktober Ny trailer viser Sam Fisher i aksjon. Les hele saken på Gamer.no»
Pondus_LFC Skrevet 18. september Skrevet 18. september Hvorfor skal alt alltid handle om en gammel litt avdanket helt og hans nye unge, kvinnelige arvtaker? 1
The Avatar Skrevet 18. september Skrevet 18. september Lurer litt på kven som er målgruppa her? Siste spelet som vart sluppet var Blacklist i 2013, og til tross for gode anmeldingar så var det ikkje kjempepopulært, blant anna fordi Hitman var ein stor konkurrent i same sjanger. Kjernegruppa av dei som spelte fyrste spelet er langt oppe i 40 åra og kjem kanskje ikkje til å prioritere akkurat denne serien når ein får litt TV-tid etter at ungane har lagt seg. Og sjølv om det er ein smakssak med kva slags kunstneriske uttrykk ein sitter igjen med, så hadde eg foretrukket at denne serien var live action. Særleg i action filmar som prøver å holde seg innafor forholdsvis realistiske rammer så hadde det vært langt kulare med ekte skodespelarar. Animasjon kan ha sin sjarm, men eg synes animasjon passar betre til superheltar og andre historier som uansett bryt med vanlige fysiske lover. 1
Comma Chameleon Skrevet 18. september Skrevet 18. september Pondus_LFC skrev (1 time siden): Hvorfor skal alt alltid handle om en gammel litt avdanket helt og hans nye unge, kvinnelige arvtaker? Er bare noe Netflix er glade i å gjøre. De tror vel at de når et bredere publikum, selv om de kanskje ikke treffer kjernepublikumet til kildematerialet. Er nok kun penger som er motivasjonen 1
Axefjord Skrevet 18. september Skrevet 18. september (endret) 26 minutes ago, The Avatar said: Lurer litt på kven som er målgruppa her? Siste spelet som vart sluppet var Blacklist i 2013, og til tross for gode anmeldingar så var det ikkje kjempepopulært, blant anna fordi Hitman var ein stor konkurrent i same sjanger. Kjernegruppa av dei som spelte fyrste spelet er langt oppe i 40 åra og kjem kanskje ikkje til å prioritere akkurat denne serien når ein får litt TV-tid etter at ungane har lagt seg. Og sjølv om det er ein smakssak med kva slags kunstneriske uttrykk ein sitter igjen med, så hadde eg foretrukket at denne serien var live action. Særleg i action filmar som prøver å holde seg innafor forholdsvis realistiske rammer så hadde det vært langt kulare med ekte skodespelarar. Animasjon kan ha sin sjarm, men eg synes animasjon passar betre til superheltar og andre historier som uansett bryt med vanlige fysiske lover. Unnskyld meg, men jeg er da i 30-årene og spilte splinter cell 1 da det kom ut. Såvidt... Men ellers er jeg egentlig enig, de bommer litt på målgruppa. 16 minutes ago, Comma Chameleon said: Er bare noe Netflix er glade i å gjøre. De tror vel at de når et bredere publikum, selv om de kanskje ikke treffer kjernepublikumet til kildematerialet. Er nok kun penger som er motivasjonen Men er det ikke mer penger på å treffe målgruppa? Edit: Evt lage noe annet for målgruppa de mangler. I dette tilfellet har de nok spurt ubisoft om lisenser for å lage film. Og har fått ja til ihvertfall assassins creed og splinter cell. Så når de har ledig kapasitet blant animatører etc., så var dette kanskje den beste lisensen de hadde mulighet å bruke? Uansett blir det nok ikke et produkt skapt av kjærlighet til kildemateriellet... Endret 18. september av Axefjord
Chaos_Niddhogg Skrevet 18. september Skrevet 18. september Pondus_LFC skrev: Hvorfor skal alt alltid handle om en gammel litt avdanket helt og hans nye unge, kvinnelige arvtaker? Er du overrasket egentlig?
BonBattery Skrevet 19. september Skrevet 19. september Pondus_LFC skrev: Hvorfor skal alt alltid handle om en gammel litt avdanket helt og hans nye unge, kvinnelige arvtaker? Ganske enkelt, Netflix "fisker" IP kontrakter, med minimal kost på produksjon og script. Alleredet vært intervju der dei har sakt at dei driter i source material, så rein IP money grab og ingen ting med "splinter cell" å gjøre egentlig. https://www.yahoo.com/entertainment/tv/articles/splinter-cell-anime-needed-rip-200100040.html?guccounter=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå