Gå til innhold

Borderlands-sjef: – Ytelsen er pokker så optimal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er situasjoner som dette som gjør at jeg savner demoer av de "store" spillene. Var enklere før å sjekke om PCene kunne kjøre spill ved å prøve demoen(e) til spillene i forkant av lansering...
Skrevet

Demoer lever i beste velgående, såpass så at NextFest har blitt en greie.

At såkalte AAA-utvikler synes det et dyrt/tidkrevende/vanskelig sier mer om deres utviklingsprosess enn noe som helst annet.

Hvis et lite studio klarer det, så bør for fanden milliard-bedriften få det til au.

Skrevet
Spillet vil sikkert ytelse greit med mitt 3080ti OC kort . Men skal vente par år til det kjem på tilbud . Det er litt lotteri selv med kraftige maskiner. Denne tegneserie grafikken krever altså highend-maskin for å kjøre full pupp . Smått utrolig.
Skrevet
joandreas skrev:
Ooinaru skrev (2 timer siden):

Er situasjoner som dette som gjør at jeg savner demoer av de "store" spillene. Var enklere før å sjekke om PCene kunne kjøre spill ved å prøve demoen(e) til spillene i forkant av lansering...

Blitt så dyre lage at det ikke er aktuelt lenger.

https://steamcommunity.com/discussions/forum/0/1755772193680304988/

Mange rare slutninger basert på rare forutsetninger i klippet der. (Er demoen ræva, mens spillet er fantastisk, hvorfor lansere demoen da? Er det mangel på kvalitetskontroll i AAA-selskaper? Stapfullt av slike kortslutninger). Demoer er et markedsføringstiltak som går ut på at du viser tillit til eget spill og publikumet som kan være interessert. Kall det PR hvis du ikke liker markedsføring. AAA-produsenter med sine kommersielle interesser og ønskemål om bredt publikum, kommer aldri til å gå for demoer. De er ute etter lett-bøyelige og impulsive folk med ofte mye løse lommepenger. De håper at du aldri kommer til å angre på kjøpet, prøver å blende deg med hype og whatever. Tillitserklæring som demoer var i eldre tider, hører ikke til dette universet. PS Se på CDProjekt sin markedsføring - det er det vi kommer til å se mye mer av. Dems PR-budsjetter må være større enn BNP til enkeltland. Er demoer dyrt?? Nope, tror ikke.
Skrevet (endret)
Fleskelars skrev (1 time siden):

Spillet vil sikkert ytelse greit med mitt 3080ti OC kort . Men skal vente par år til det kjem på tilbud . Det er litt lotteri selv med kraftige maskiner. Denne tegneserie grafikken krever altså highend-maskin for å kjøre full pupp . Smått utrolig.

Du behøver faktisk 3090 for å spille i 1440p 60 fps på medium (native).

Screenshot_20250917_133624_YouTube.jpg

Endret av Donkey Kong
Skrevet

Borderlands 4 er bare SÅ uinteressant. Jeg liker ikke grafikken, jeg liker ikke holdningen, og jeg liker ikke den dårlige ytelsen. Faktisk får jeg en gratislisens med grafikkortet jeg kjøpte, men gidder ikke gjennomgå hele prosedyren for å aktivere den - SÅ lite interessert er jeg i det spillet.

Meh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...