Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe jeg kan gjøre mot min frustrasjon av å leve i sølibat?

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 hours ago, Colin. said:

Har ikke brutt ut av et forhold jeg, og jeg kritiserer ikke andres forhold. 🤷‍♂️

Du forstår ikkje at skilsmisse ikkje nødvendigvis er at forhold er feil heller.

I heile teke forstår du ikkje temaet fordi du aldri har hatt erfaring med det. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Colin. skrev (11 timer siden):

Javisst er det det, så lenge de kritiserer de kriterier jeg har for et forhold. Ta en tur innom KG, så ser du selv hvor bitre de er over å bivåne andres lykke.

Nei, jeg kommer ikke til å gå inn på KG. 😅  Den "cesspolen" der burde enhver oppegående person holde seg unna.

Skrevet

Fjernet noen innlegg for avsporing. For å unngå videre regelbrudd ber jeg om at dere holder dere til saken. Videre avsporing kan medføre at innlegg blir fjernet, og advarsler kan bli delt ut. Tilbakemeldinger på modereringer skal ikke tas i tråden, men kan henvendes til meg på PM, eller  i kategorien for tilbakemeldinger. 

Skrevet
5 hours ago, Duriello said:

Nei, jeg kommer ikke til å gå inn på KG. 😅  Den "cesspolen" der burde enhver oppegående person holde seg unna.

Viktig for å forstå hva som er viktig for dem. Noe som jeg opplevde stemte godt overens med egne erfaringer da jeg prøvde å bli kjent med individer her på berget tidligere. Du omtaler det slik du gjør, men det er i bunn og grunn bare en omtale av dating-tilværelsen her på berget. På facebook-grupper får man også innblikk i hva de tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...