Gjest a47b2...aac Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gjest f8099...8c9 skrev (4 minutter siden): Dette blir for unyansert. Sølibat kan i høyeste grad være ufrivillig. Å etablere nettverk og å vekke oppmerksomhet hos det motsatte kjønn er for svært mange en prøvelse store deler av livet. Det er svært sårt for flere og en faktor som kan gi nedsatt helse på ulike vis. Det er ikke nødvendigvis slik at selv om man har god fysisk form så melder det seg noen på hvert gatehjørne. Så er det også stor forskjell mellom by og bygd. Ikke minst har flere av de tradisjonelle arenaene for sosialisering falt bort. Det er mange som preges av dette. Anonymous poster hash: f8099...8c9 Ikke egentlig, når sex er noe som selges som en vare og også kjøpes og brukes i mange land. Ser problemstillingen du sikter til men sex kan fortsatt kjøpes og det er noe du kan få i mange land. Med andre ord kan man ikke klage på at man ikke får pult når mulighetene er der ute. Anonymous poster hash: a47b2...aac
sedsberg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sexkjøp er ulovlig i Norge og det er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i utlandet. I tillegg så er sexkjøp regelrett voldtekt av kvinner. Det er en grunn til at det er forbudt å kjøpe men ikke selge. Det er utnyttelse av kvinner.
Gjest a47b2...aac Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden sedsberg skrev (Akkurat nå): Sexkjøp er ulovlig i Norge og det er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i utlandet. I tillegg så er sexkjøp regelrett voldtekt av kvinner. Det er en grunn til at det er forbudt å kjøpe men ikke selge. Det er utnyttelse av kvinner. Jeg er imot det selv. Men har sett her inne at mange er for det. Og det sier litt. En av mange grunner til at jeg faktisk avskyr sex. Mye som ikke er lov, men de gjør det likevel. Ikke lov å kjøre for fort heller. Anonymous poster hash: a47b2...aac
Gjest 9c979...6f9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gjest 1900b...fda skrev (14 timer siden): Hvis det er menn der ute som ikke har hatt sex i flere år eller aldri hatt sex i det hele tatt, kan det påvirke den mentale helsen, selvbildet og selvtillit? Anonymous poster hash: 1900b...fda Jeg vil tro mangel på nærhet og kjærlighet, er langt mer mentalt (og fysisk) skadelig. Mangel på sex, dersom man har nærhet og kjærlighet, er ikke noe problem. Eksempelvis klarte jeg meg helt fint uten sex i svært mange år – før jeg plutselig debuterte. Etter det prøver jeg å ha sex jevnlig, men om det skulle bli en lang tørke-periode, er jeg ikke bekymret. Skulle jeg derimot miste folka rundt meg; venner, barn, samboer, annen familie; ja, da hadde jeg slitt! Anonymous poster hash: 9c979...6f9
Krig og fred Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 10 minutes ago, Guest f8099...8c9 said: Det er svært sårt for flere og en faktor som kan gi nedsatt helse på ulike vis. Anonymous poster hash: f8099...8c9 Det samme kan det å være lav/spinkel/stygg/overvektig, og en hel rekke andre ting. Det er rart akkurat hvor sårt det liksom skal være å ikke få pult. Noen ganger høres det ut som det mest alvorlige i verden. At munker og nonner og aseksuelle klarer seg fint, for å ikke snakke om de som har pult men som ikke lenger gidder å legge inn innsats for å få pult mer, tilsier at det er mye ego involvert, og en manglende vilje til å akseptere de kortene man har fått utdelt. 1
knopflerbruce Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden leticia skrev (8 timer siden): Ja det skjer, men vi må likevel være ærlige på hvor ofte ting skjer. 9 av 10 partnerdrap er begått av en mann mot en kvinne. Kvinner voldtas oftere enn menn. https://www.bufdir.no/statistikk-og-analyse/kjonnslikestilling/vold-kjonn/ T.o.m vold som menn opplever er oftest gjort av en mann. Vel uansett, hvis man har lyst på et forhold som mann så bør man oppføre seg på en måte slik at damene får lyst til å inngå i et forhold med deg. 1. Ikke var en misogynist 2. Ikke sett kvinner i bås (me Tarzan, you Jane, uggabugga) 3. Ikke gjem deg i "hula"di og skyld på kvinner for dine egne mangler. 4. Kom deg ut, treff kvinner i virkeligheten, logg deg av datingapper 5. Bare vær en hyggelig mann som ser på kvinner som likeverdig deg selv. (Se punkt 2). Ellers enig med deg Skaftetryne32 i at vi finner drittsekker i begge leire, men nå spurte TS ut i fra at han er mann. Til TS: Ja, man kan bli påvirket helsemessig, ikke bare mentalt pga mangel på sex og nærhet, men også ved at man kommer seg seinere til lege. Menn som bor sammen med en dame kommer seg oftere tidligere til lege enn single menn, og får tidligere avdekket helseproblemer, som f.eks kreft. Man vet at dette redder liv. Egentlig det beste rådet jeg kan gi er at man må lære seg å elske seg selv før man kan forvente / håpe på at noen andre vil elske deg. Lykke til med kjærligheten 🦋🩷 Bare for å nyansere litt: menn er faktisk mer utsatt for mindre alvorlig partnervold enn kvinner. Så man har jo all grunn til å passe seg litt som mann. For, la oss være ærlige, det verste med partnervold er ikke et blåmerke - men at man blir slått av noen man under ingen omstendigheter burde bli slått av. En flat hånd e.l. er ikke en bagatell bare fordi man ikke får langvarige merker på kroppen. Dessverre har vi ikke et system som fanger opp dette og kaster gjerningspersonene i fengsel inntil de skjerper seg. (og det gjelder selvsagt uansett kjønn, jeg snakker ikke kun om kvinnene da) Så ja, man finner drittsekker i alle leire, men drittsekkriteriet er definitivt tilfredsstilt idet man blir utsatt for enhver form for vold. Jeg tar det for gitt at alle her er enige i at den skillelinjen ikke går ved at man må på legevakten og få gips eller sting. https://kjonnsforskning.no/nb/2019/06/kvinner-er-mer-utsatt-grov-partnervold
Krig og fred Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Quote Vold i nære relasjoner mellom kvinner er like utbredt som blant andre par. https://www.helseutvalget.no/kunnskap/vold-i-naere-relasjoner-mellom-kvinner
knopflerbruce Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Gjest 9c979...6f9 skrev (49 minutter siden): Jeg vil tro mangel på nærhet og kjærlighet, er langt mer mentalt (og fysisk) skadelig. Mangel på sex, dersom man har nærhet og kjærlighet, er ikke noe problem. Eksempelvis klarte jeg meg helt fint uten sex i svært mange år – før jeg plutselig debuterte. Etter det prøver jeg å ha sex jevnlig, men om det skulle bli en lang tørke-periode, er jeg ikke bekymret. Skulle jeg derimot miste folka rundt meg; venner, barn, samboer, annen familie; ja, da hadde jeg slitt! Anonymous poster hash: 9c979...6f9 Enig i den. Mulig de som ikke får sex heller ikke får kjærlighet, men om de hadde hatt noen i armkroken sin ville de skjønt at DET er essensen - pulinga er bare en bonus (om du vil).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå