Gå til innhold

– Hva er poenget med det her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det same kan ein seie om alle superheltfilmane som blir laga i nyversjonar gang på gang. Eg går ut frå det er av same grunn som det meste anna: inntekter.

• Liker 1
Skrevet

Vel bildekvalitet og cgi har blitt mye bedre på 20 år, kan jo og hende de tar med mer fra bøkene som filmene kuttet ut. Personlig syns jeg de kunne ventet 20 år til.

Skrevet

Dette er en serie, i motsetning til en film. Filmene, spesielt fra 4. film og utover kutta bort 75% av det som skjedde i bøkene. Denne serien er for de som digger bøkene og ønsker den fulle historien.

De som klager er de som kun har sett filmene.

Skrevet
3 hours ago, Jomb said:

Dette er en serie, i motsetning til en film. Filmene, spesielt fra 4. film og utover kutta bort 75% av det som skjedde i bøkene. Denne serien er for de som digger bøkene og ønsker den fulle historien.

De som klager er de som kun har sett filmene.

Om Wheel of Time er hvordan de "følger" bøkene tror jeg mange kommer til å bli skuffa over denne harry potter serien.

Amazon raserte WoT.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke det blir en flopp, men det blir ikke så populært som de håper på. Jeg har ikke noe særlig tro på at de tilfører noe nytt av betydning. Så har du de betente sakene med boikott av JKR og casting. 

Filmene blir mye sett rundt jul, en serie vil ikke bli det. 🤷

Skrevet
Daniel K skrev (6 timer siden):

Om Wheel of Time er hvordan de "følger" bøkene tror jeg mange kommer til å bli skuffa over denne harry potter serien.

Amazon raserte WoT.

Nå har vel HBO heldigvis en litt bedre historikk når det gjelder å adaptere bøker

Skrevet
onkel_jon skrev (22 timer siden):

Vel bildekvalitet og cgi har blitt mye bedre på 20 år, kan jo og hende de tar med mer fra bøkene som filmene kuttet ut. Personlig syns jeg de kunne ventet 20 år til.

Synes CGI i film har blitt dårligere. Vet det ikke er helt sant, men i f.eks super helt filmer ser det ut som det er mye hastarbeid som ikke ser så bra ut. Men så er det mye CGI i film vi ikke en gang tenker over eller klarer å se. I påkostede TV produksjoner synes jeg ofte de får til CGI bedre enn på film. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...