sedsberg Skrevet 1. september Skrevet 1. september Ikke bestill harddisker fra Komplett! De har tydeligvis begynt å spare på innpakking også. Harddisker legger de løse i en pappeske. De 4 siste gangene jeg/vi bestile harddisker derfra kom de slik. Første gangen var kretskortene helt knust. Og selv om vi spesifikt bad de om å sende erstatningene med ordentlig polstring så kom de også løse i en eske. 4
Nimrad Skrevet 1. september Skrevet 1. september Det er slutt for meg også nå på å være lojal mot Komplett. Har hatt 2 stk service/reklamasjonssaker det siste året med elendig service. Den siste var ekstra irriterende med en robotgressklipper som ikke ville starte for sesongen. Komplett skulle absolutt sende til reparasjon og leverandøren brukte svært lang tid. Tiden det tok hos leverandør er jo utenfor Kompletts kontroll, men de viste null proaktivitet og jeg var nødt til å mase konstant om status og om å få hevet kjøpet for at noe skulle skje. 2
BamseMums80 Skrevet 1. september Skrevet 1. september (endret) 3 hours ago, Wheeljack said: Det skjer alltid noe med enhver bedrift i det øyeblikket det går fra å "tjene penger" til å "tjene mest mulig penger". Komplett er ikke noe unntak. Når du ser bilparken på parkeringsplassen begynner å gå fra vanlig til overklasse (gjerne raske sportsmodeller) så vet du at bedriften har gjort "tjene mest mulig" skiftet. Skjer ofte i forbindelse med endringer i ledelsen. Sånne Wolf of Wall street typer som overtar hele styringen. Endret 1. september av Shoxx 1 1
Heradon Skrevet 1. september Skrevet 1. september Jeg pleide å handle alt fra Komplett, men prisene steg raskt etter at Stein Erik Hagen kjøpte seg inn i selskapet i 2006. Nå handler jeg oftere hos Proshop, siden de som regel er mye billigere. Når det er sagt, har jeg aldri hatt problemer med kundeservicen hos Komplett. For ett par år siden sluttet skjermkortet mitt å virke, rett før garantien utløp. Det var ikke noe problem å få igjen penger for skjermkortet. 1 2
ticx Skrevet 1. september Skrevet 1. september Fant ut at 10% rabatten man får etter å ha passert 20k club poeng eller noe rundt der har varighet type 5 minutter nå versus ett år før tror jeg. Gjorde at et planlagt kjøp til over 30k ble gjort i en annen nettbutikk som nå er billigere på det produktet. Før pleide jeg å laste opp hos komplett med den rabatten. 1 1
Zepticon Skrevet 1. september Skrevet 1. september Bruker Proshop på større handler da de oftest er billigst. Ellers handler jeg der det er billigst så lenge det er en kjent butikk. Hadde retur av noen HDD til komplett i forfjor på angrerett og det gikk helt fint (NAS disker som var SMR)
joandreas Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Sånne firmaer er alltid bedre i starten når de fokuserte på vekst. Er sånt som skjer når investorene blir for grådige https://www.proff.no/aksjonærer/-/komplett-asa/980213250 Endret 2 timer siden av joandreas
BamseMums80 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Klart Komplett er i ferd med å bli "stage 4 - Hated" Man har ikke samme godfølelse når man legger inn en bestilling der lenger. I hvertfall ikke for meg,eller i min krets. Veldig mange velger bort Komplett helt bevisst. Jeg er sikker på de som jobber der er mange av de samme som før,og gjerne veldig hyggelige også. Men det er jo åpenbart at de har lagt seg på en ny business strategi som jo selvsagt er for mer profitt. Noe jeg mener har failet Komplett. Jeg håper resultatene taler for seg selv,og at Komplett finner tilbake til godformen. De er tross alt ingenting uten kunder - Gjerne lojale kunder.
Martelè Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Alle mine skreddersydde PCer er bygd av dem og sendt til meg relativt raskt, og uten problemer. Siste PC fikk jeg forrige år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå