Gå til innhold

Hva er dette for noe?

JonesJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo helt sinnsykt, jeg lagde en post hvor jeg spurte om hjelp til å få ett lån på kort tid og for ingen grunn så tror alle at jeg er en scammer.

Hva faen? Jeg har ikke spurt en eneste person om penger.

Dere stengte posten for en helt idiotisk grunn som du har ingen bevis for. 

Fuck dere, jevla frække folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, JonesJ said:

Dette er jo helt sinnsykt, jeg lagde en post hvor jeg spurte om hjelp til å få ett lån på kort tid og for ingen grunn så tror alle at jeg er en scammer.

Er dette en god måte å oppføre seg på når du er ny et sted og (tydeligvis) ikke kjenner til hvordan det funker?

• Liker 5
Skrevet
Tussi skrev (2 minutter siden):

Da fikk vi vel beviset for at det var scam i hi her 

Vennligst forklar hva beviset er ?  

Skrevet
Aetius skrev (12 minutter siden):

Er dette en god måte å oppføre seg på når du er ny et sted og (tydeligvis) ikke kjenner til hvordan det funker?

Er det fint og stenge posten min og kalle meg en scammer uten noe som helst bevis? 

Jeg har ikke spurt en eneste person om penger men alikavel så blir jeg kalt en scammer. 

Skrevet
JonesJ skrev (11 minutter siden):

Er det fint og stenge posten min og kalle meg en scammer uten noe som helst bevis? 

Jeg har ikke spurt en eneste person om penger men alikavel så blir jeg kalt en scammer. 

Såpass må du tåle. Skjerpings. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
15 minutes ago, JonesJ said:

Du har heller ikke fulgt forumets retningslinjer.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Er som spør tilfeldige folk på gaten om låne penger fra dem.

sunn fornuft sier ingen vil gjøre det.

https://www.quora.com/Is-it-foolish-to-give-money-to-stranger-trusting-that-they-will-return-it

Sitat

Giving money to a stranger with the expectation that they will return it can be risky and is generally not advisable. Here are a few reasons why:

1. Lack of Accountability: Strangers typically have no obligation to return the money, and there’s no guarantee they will do so.
  2. Potential for Scams: Unfortunately, many individuals may take advantage of your trust, leading to potential scams or fraudulent behavior.
  3. Varying Circumstances: Even if the stranger has good intentions, life circumstances can change, making it difficult for them to repay the money.
  4. Trust and Relationships: Building trust usually requires time and familiarity. Lending money to someone you don't know well can jeopardize any potential relationship.

Endret av joandreas
Skrevet (endret)
JonesJ skrev (41 minutter siden):

Hvert forum har sine retningslinjer som du som bruker må forholde deg til, og en moderator kom med argumenter for hvorfor tråden ble stengt.

Du fikk også flere gode råd i den tråden din, som ble tatt med i vurderingen. Kanskje du ikke var ute etter å svindle noen, men du må tåle at noen kan tro det utifra forespørselen din.

JonesJ skrev (41 minutter siden):

Dette er forøvrig ikke en måte å oppføre seg på generelt, hverken her eller andre steder.

Endret av PaladinNO
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
53 minutes ago, JonesJ said:

Siden du nå er i en tråd som er åpen igjen og mener at alt er rent, pent og ryddig fra din side;

svar da på hvorfor du som er student og skal fortsette å være student, har snakket med en rådgiver på nav om å bli ufør gjennom sommeren?

• Liker 1
  • aklla låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...