Spillredaksjonen Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Neil Druckmann blir ikke med videre på TV-serien The Last of Us Les hele saken på Gamer.no»
ABNOR Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Vi falt av etter episoden (203) hvor de stormer byen. Det ble for tullete med zombier og monster-zombier, ikke bare noen av dem men millioner av dem og karakterer som stopper opp midt mellom dem uten å bli angrepet.
Zeph Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Sesong to var ikkje like bra som sesong ein, og eg er skeptisk til fortsetjinga utan Druckman ved bordet.
The Avatar Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Vil tru at den eigentlege grunnen til at Druckmann trekker seg heilt ut er at han har mista praktisk innflytelse på serien. I fyrste sesong så støtta serieskaparane seg nesten utelukkande på spelsekvensane, i andre sesong så er det gjort ein del endringar i bårde historie og karakterutvikling. Komande sesong 3 og 4 vil nødvendigvis ha enda fleire endringar for å få endringane som vart gjort i sesong 2 til å gi meining. Det er ganske klare teikn på at serieskaparane ikkje ønsker å ta serien dit som spel nr 2 gjekk, og etter mitt syn så gjer det heile sesongen mykje dårlegare og med mindre klar motivasjon frå karakterane. Då er det nok like greit å distansere seg frå heile serieprosjektet og heller fokusere på andre ting.
phraze Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli "Jeg har tatt den vanskelige beslutningen om å gi opp min kreative involvering i The Last of Us på HBO." Seriøst Gamer? Rett fra Google transelate?
ps5 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli (endret) 2 hours ago, phraze said: "Jeg har tatt den vanskelige beslutningen om å gi opp min kreative involvering i The Last of Us på HBO." Seriøst Gamer? Rett fra Google transelate? Vg og resten av avisene bruker vel chatgpt til oversettelser og oppsummeringer nå så det er nok bedre enn å bare lene seg på Google Translate. Og on topic: Endret 3. juli av ps5
akelbo Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli phraze skrev (15 timer siden): "Jeg har tatt den vanskelige beslutningen om å gi opp min kreative involvering i The Last of Us på HBO." Seriøst Gamer? Rett fra Google transelate? Hvorfor kommer anklagene om bruk av Google Translate alltid når ordbruken ikke er en direkte oversettelse fra det engelske sitatet? Jeg mistenker at Google ville gitt meg noe slikt som «gå bort fra» eller noe i den duren. 2
Han-solo12 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Sesong 1 var så og si tatt rett fra spillet. Noe som var veldig bra. Jeg ser jo seff at dette ville vært vanskelig i s2 men skal de melke dette i 2 sesonger til... Jeg datt litt av i slutten av andre sesong. Serien manglet fremdrift..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå