dan83 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni hei, må overføre en del bilder og andre filer fra tlf, men laptopen finner den ikke. Den begynner kun å lade. Har prøvd alt av innstillinger og på annen laptop, men ingenting skjer. Har også en huawei p30 og der får jeg mulighet til å dele filer og alt er greit. Detter litt krise, så håper det finnes en løsning
sedsberg Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Én mulighet er jo å koble en USB-lagringsenhet (USB-stick, HDD e.l.) direkte til telefonen og kopiere ut direkte fra den. Edit: Evt. kopiere til SD-kortet i telefonen, ta det ut og koble det til PC-en i en minnekortleser. Endret 2. juni av sedsberg
MailMan13 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Du kan også bruke fildeling fra laptop. Først dele en mappe fra PC, så bruke en explorer-type app med SMB-støtte på telefonen til å kopiere over.
dan83 Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni ok, men noen som kan ha en anelse om hvorfor ikke tlf foreslår å dele filer når den er koblet til laptopen? Det er mye enklere for meg å bare kunne klippe ut alt jeg trenger over til laptopen
NorsknRev Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Mulig at dette er beskrevet over, men prøv dette: Koble telefon og PC sammen med USB-kabel. Hvis det kommer opp en dialogboks på telefonen, godta at PC får tilgang til filer på telefonen. Åpne filutforskeren på PC. Da skal telefonen dukke opp nede til venstre i utforskeren. Klikk deg inn på telefonen og finn de filene du vi kopiere. Resten er en helt vanlig filoperasjon.
mandela Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni dan83 skrev (På 2.6.2025 den 10.36): hei, må overføre en del bilder og andre filer fra tlf, men laptopen finner den ikke. Den begynner kun å lade. Har prøvd alt av innstillinger og på annen laptop, men ingenting skjer. Har også en huawei p30 og der får jeg mulighet til å dele filer og alt er greit. Hva er alt av innstillinger? 1. Påse at du har Automatisk blokkering slått av i sikkerhetsinnstillingene 2. Når enheten er tilkoblet PC, trykk på varslet om at telefonen lader for å bytte til dataoverføring som standard for tilkoblingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå