Spillredaksjonen Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Mobiliserer for å redde TV-serie Fans vil redde The Wheel of Time frå kansellering. Tusenvis har kasta seg på ein underskriftskampanje. Les hele saken på Gamer.no» 1
Evil-Duck Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Serien har virkelig kommet seg i senere sesongen, problemet var nok at det var en ganske seig start som gjorde at mange falt av. Håper de snur om kanselleringen, men det er vel gjerne allerede for sent.
Kakkelfant Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Hvor kan man skrive under for at de ikke skal redde serien 2
Nerdrage Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Kakkelfant skrev: Hvor kan man skrive under for at de ikke skal redde serien Lurer jeg på også 2 1
Donkey Kong Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Så snart en serie er ferdig vil skuespillere og øvrige binde seg til nye oppdrag. Toget har gått. For øvrig har heller aldri jeg hørt noen nevne denne serien før. 1 1
MomentousMomentum Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Boss-Znakemaster skrev: Why tho? Har ikke hørt noen snakke bra om den. Har faktisk ikke hørt *noe* om serien i det hele tatt, annet enn at den eksisterer. 1
Nicci NO Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Boss-Znakemaster skrev: Why tho? Har ikke hørt noen snakke bra om den. Mene du bortsett fra personen som kommentere samme artikkel som deg 2 timer før deg? Hvis du virkelig ikke har hørt (eller lest eller sett) noen som snakker positivt om serien, spesielt med sesong 3, så har du nok stukket hodet ganske dypt i sanden. Du kan jo bruke ti sekunder og google "review wheel of time season 3" så finner du nok "et par" folk.. 1 1
Kakkelfant Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 58 minutes ago, MomentousMomentum said: 5 hours ago, Boss-Znakemaster said: Why tho? Har ikke hørt noen snakke bra om den. Har faktisk ikke hørt *noe* om serien i det hele tatt, annet enn at den eksisterer. Her er en fin oppsummering: 1
Sjørøver Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Evil-Duck skrev (23 timer siden): Serien har virkelig kommet seg i senere sesongen, problemet var nok at det var en ganske seig start som gjorde at mange falt av. Håper de snur om kanselleringen, men det er vel gjerne allerede for sent. Jeff elsker fantasy og elsker å kaste penger etter ting av dårlig kvalitet ref rings of power. 1
Marfu Skrevet fredag kl 12:40 Skrevet fredag kl 12:40 Krysser fingrene selv om jeg vet at dette sannsynligvis er kjørt. Når de først tar slike avgjørelser så må naturligvis skuespillere og besetning se seg om etter andre jobber. Så selv om de skulle ønske å ombestemme seg, så er gjerne folk blitt utilgjengelige. Hadde blitt sykt glad om det faktisk skjedde, for det er lengesiden jeg har kost meg med noe så mye som dette - etter at man kom litt i gang. Og vi har jo bare såvidt startet! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå