VifteKopp Skrevet mandag kl 12:36 Skrevet mandag kl 12:36 Karltorbj skrev (Akkurat nå): De manipulerte maaleapparatene til aa vise mye mer taake, enn det var. Er det bevist at måleapparatene var manipulert?
DukeNukem3d Skrevet mandag kl 12:43 Skrevet mandag kl 12:43 Da er borgerplikten gjort og jeg har stemt. Lover godt for høyresiden at de fikk sånne som meg opp av sofaen i år 2
Karltorbj Skrevet mandag kl 12:44 Skrevet mandag kl 12:44 VifteKopp skrev (1 minutt siden): Er det bevist at måleapparatene var manipulert? Wiborg hadde jo bevisene, men doede, rett foer, han skulle legge dem frem. Det er en stund siden jeg gjorde det, men gaar du inn i denne saken, saa er det mye rart. Denne saken, burde det bli en grundigere gjennomlysning av.
Kone Skrevet mandag kl 12:45 Skrevet mandag kl 12:45 Karltorbj skrev (1 minutt siden): Wiborg hadde jo bevisene, men doede, rett foer, han skulle legge dem frem. Ah, klassiker. 2 1
VifteKopp Skrevet mandag kl 12:48 Skrevet mandag kl 12:48 Karltorbj skrev (2 minutter siden): Wiborg hadde jo bevisene, men doede, rett foer, han skulle legge dem frem. Det er en stund siden jeg gjorde det, men gaar du inn i denne saken, saa er det mye rart. Denne saken, burde det bli en grundigere gjennomlysning av. Wiborg påstod at han hadde bevisene. Verken statsadvokaten eller den senere utnevnte Smith-kommisjonen som gikk gjennom saken fant noe bevis for systematisk manipulering av måleapparatene. 1
Karltorbj Skrevet mandag kl 12:54 Skrevet mandag kl 12:54 VifteKopp skrev (1 minutt siden): Wiborg påstod at han hadde bevisene. Verken statsadvokaten eller den senere utnevnte Smith-kommisjonen som gikk gjennom saken fant noe bevis for systematisk manipulering av måleapparatene. Hvorfor faar vi ikke se papirene til Arberderpartiet? Hoeyre som ogsaa var sterk engasjerte og stoettet Hurum, la frem alt.
GnilreG Skrevet mandag kl 12:58 Skrevet mandag kl 12:58 Ble en stemme med bismak i år. Er ikke noen jeg synes er verdige 😄 2
VifteKopp Skrevet mandag kl 12:58 Skrevet mandag kl 12:58 Karltorbj skrev (2 minutter siden): Hvorfor faar vi ikke se papirene til Arberderpartiet? Hoeyre som ogsaa var sterk engasjerte og stoettet Hurum, la frem alt. Det vet jeg ikke, men vil anta at det var ting i regjeringsnotatene AP ikke ville komme på avveie (trenger ikke en gang ha noe med flyplassen å gjøre).
Karltorbj Skrevet mandag kl 13:09 Skrevet mandag kl 13:09 (endret) Anta? Den holder ikke. Jeg tror det er noe skikkelig snusk de sjuler. Med en slik behandling, vil denne saken aldri roe seg. For at den skal roe seg, maa det en grundig etterforskning til, en gang til. Endret mandag kl 13:13 av Karltorbj
Karltorbj Skrevet mandag kl 13:19 Skrevet mandag kl 13:19 (endret) I min refleksjon, ser jeg at det var feil av meg aa fremstille disse paastandene som en sannhet. Men det boer tas en runde til paa disse. Endret mandag kl 13:38 av Karltorbj
leticia Skrevet mandag kl 14:09 Skrevet mandag kl 14:09 Svein M skrev (1 time siden): Markedspåvirkning (reklame) kan kanskje virke som sløsing, men det har en effekt. Jeg tror en del av hensikt er å få de til å stemme da det er fare for at unge Frp velgere ikke stemmer. La oss nå kalle det for hva det er. Valgpåvirkning... De kunne ha sendt ut denne på lørdag. Ellers sikkert riktig at mange av de unge ikke stemmer. 1
VifteKopp Skrevet mandag kl 14:24 Skrevet mandag kl 14:24 Karltorbj skrev (1 time siden): Anta? Den holder ikke. Jeg tror det er noe skikkelig snusk de sjuler. Med en slik behandling, vil denne saken aldri roe seg. For at den skal roe seg, maa det en grundig etterforskning til, en gang til. Er ikke "tro" og "anta" det samme? 1
Karltorbj Skrevet mandag kl 14:30 Skrevet mandag kl 14:30 VifteKopp skrev (1 minutt siden): Er ikke "tro" og "anta" det samme? Ja, men det er forskjell paa aa tro at noe galt har skjedd og mene at det maa bli etterforsket, enn aa anta at det ikke har skjedd og droppe det. Du tar den?
VifteKopp Skrevet mandag kl 14:34 Skrevet mandag kl 14:34 Karltorbj skrev (2 minutter siden): Ja, men det er forskjell paa aa tro at noe galt har skjedd og mene at det maa bli etterforsket, enn aa anta at det ikke har skjedd og droppe det. Du tar den? Men saken har blitt gjennomgått to ganger: først i den opprinnelige etterforskningen og deretter av Smith-kommisjonen.
Karltorbj Skrevet mandag kl 14:36 Skrevet mandag kl 14:36 (endret) VifteKopp skrev (4 minutter siden): Men saken har blitt gjennomgått to ganger: først i den opprinnelige etterforskningen og deretter av Smith-kommisjonen. Som ikke fikk adgang til papirene til Arbeiderpartiet. Endret mandag kl 14:39 av Karltorbj
VifteKopp Skrevet mandag kl 14:38 Skrevet mandag kl 14:38 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Som ikke fikk adgang til papierne til Arbeiderpartiet. Riktig, men det er ingenting som tyder på at det som eventuelt stod i regjeringsnotatene ville ledet Smith-kommisjonen til en annen konklusjon.
obygda Skrevet mandag kl 14:38 Skrevet mandag kl 14:38 leticia skrev (21 minutter siden): La oss nå kalle det for hva det er. Valgpåvirkning... De kunne ha sendt ut denne på lørdag. Ellers sikkert riktig at mange av de unge ikke stemmer. Valgpåvirkning er nok noe alle driver med. Det verste eksemplet jeg med selvsyn har sett var når AP hentet folk på gamlehjem med maxi taxier og kjørte de til valglokalet og ga dem valglisten til Ap i hånden og geleidet dem inn i valglokalet. Dette var mitt første møte med stortingsvalg..Jeg så det hele og trodde knapt mine egne øyne. Men det gjør jo noe med en og tilliten til systemet. Hvordan det foregår i dag vet jeg ikke da jeg nå alltid forhåndsstemmer. Men det er nok mye upassende valgpåvirkning i det ganske land er jeg redd.
Karltorbj Skrevet mandag kl 14:40 Skrevet mandag kl 14:40 VifteKopp skrev (1 minutt siden): Riktig, men det er ingenting som tyder på at det som eventuelt stod i regjeringsnotatene ville ledet Smith-kommisjonen til en annen konklusjon. Det vet vi ikke.
VifteKopp Skrevet mandag kl 14:45 Skrevet mandag kl 14:45 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Det vet vi ikke. Dette minner meg om konspirasjonsteoriene rundt drapet på JFK. Alle trodde svaret om CIAs involvering fantes i de hemmelige arkivene, så frigjorde Trump-adminen dokumentene, og de fant ... ingenting som endret noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå