Spillredaksjonen Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Anmeldelse: Atomfall Atomfall krever ekstra graving for å finne gull. Les hele saken på Gamer.no» 1
Fleskelars Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Blir absolutt et kjøp når spillet har modnet , og en DLC med på kjøpet 😀 .
pantrax Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars (endret) Veldig usikker på denne. Så vg247 gi det 3 av 5 og var ikke kjempepositiv. Var vel litt i tynneste laget. Endret 27. mars av pantrax
Allostasis Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars alike skrev: Faktisk så dårlig Anti Aliasing her at jeg må stå over 😕 Du kan sikkert brute force bedre løsning gjennom nvidia kontroll panelet.
Sjørøver Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars (endret) Jeg liker at det er relativt kort, men det ser veldig janky ut...? Jeg digger at det er i Europa og ikke USA. Hadde vært kult med et lignende spill satt til grensen mellom frankrike og tyskland. Endret 28. mars av Sjørøver
Fleskelars Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Sjørøver skrev: Jeg liker at det er relativt kort, men det ser veldig janky ut...? Jeg digger at det er i Europa og ikke USA. Hadde vært kult med et lignende spill satt til grensen mellom frankrike og tyskland. Spillet har gjennspilling med mange forskjellige utløp.
Fahlar Skrevet 6. april Skrevet 6. april Har spilt en stund nå og må si at jeg liker dette spillet enormt mer enn forventet! Som en typisk completionist som bare må ta en titt bak alle dører og borti alle hjørner og nede i alle huler føler jeg for første gang på flere år at jeg blir belønnet for en slik atferd! Vanligvis så blir sånne som meg stuck i en evig jakt på et eller annet ikon på verdenskartet, ettter å ha funnet en svært godt gjemt hule finner jeg et eller annet totalt ubrukelig, hele tiden forstyrret av en eller annen pil eller noe annet som hele tiden indikerer hvor jeg bør gå for å finne neste ubrukelige "skatt" - i hovedsak for å sjekke av et symbol på verdenskartet. Det er som om moderne spill liksom fyller verden for completionists, bare at de har totalt glømt hvorfor man er en completionist. Jeg har i atomfall skrudd av alt av sporingshjelp noe som som regel er umulig i andre spill, og nyter å bare vandre rundt og finne clues og et par rifleskudd etter å ha funnet en bortgjemt bunkers og brukt en halvtime på det, funn som her faktisk er høyst betydelige skatter. En sånn atferd som jeg har gir meg nå flere clues, flere kuler og kanskje innimellom jeg overhører noe viktig bakgrunnsinfo. Jeg blir igjen faktisk kjent i spillverden og slipper masing fra spillet om hvor jeg skal og bør gå. Ingen merker å sjekke av, ingen achievements, jeg sitter bare igjen med et spennende mysterium som jeg sakte men sikkert finner ut av ved å bare gå akuratt dit jeg føler for! Atomfall ga en gammel completionist gleden av å være en completionist tilbake😀 1
herzeleid Skrevet 6. april Skrevet 6. april Veldig mye å like her, men jeg synes mangelen på "valuta" kombinert med veldig lite plass til det man plukker opp ødelegger veldig mye. Jeg ender opp med å la veldig mye ligge, samtidig som det er vanskelig å få kjøpt noe av merchants fordi man må bære med seg noe verdifult for å kjøpe noe verdifult, og det hele blir forferdelig klønete og tungvint. Riktignok kan man lagre en begrenset mengde "ting" på noen lokasjoner, men det er til veldig begrenset hjelp når det gjelder handel. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de vil måtte patche inn et bedre system etter hvert.
Sersjant SEGA Skrevet 25. april Skrevet 25. april Fleskelars skrev: Blir absolutt et kjøp når spillet har modnet , og en DLC med på kjøpet 😀 . ligger på gamepass om du ikke vil blåse 800kr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå