Gå til innhold

AMD RX 9070 (XT)-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
guttorm skrev (55 minutter siden):

Når er det forventet at AMD kommer med nye kort? Frister litt med et 9070 XT. 

Ville kjøpt nå, ikke ventet. AMD har forespeilet 10% prisøkning ganske snart på skjermkort.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man tro div tech Youtubere så går vi litt kjipe tider imøte, også på GPU. hadde handlet nå om jeg skulle hatt, og når vi atpåtil har hatt et sjeldent prisfalll. 

• Liker 1
Skrevet

Rimelig sikker på at GPU avdeling er klar over dette etter all kaos med GPU market de siste 5 årene.
Det er nok ram produsentene som har endret til en mer profitt market, nærmere kjent som AI.

Det er nok ikke slik at AI market bruker DDR5 akkurat (de største) men fokuset på selveste største RAM makerne, som SK Samsung etc så har de nok endret fokuset hvor penger ligger, også blir vi som PC brukere sårt.

Spørsmålet er hvor lenge? det har nok ingen svar på... Jeg personlig tipper når enkelte AI selskaper må kaste håndkle så dapper det litt ned men det er bare meg, lol :) 

Skrevet
anonym345765 skrev (17 timer siden):

Asus Prime 9070 XT OC til kr 6500 hos Komplett. Er det et godt tilbud? Jeg kommer fra et 1070 GTX og har ikke fulgt meg siden

Løp å kjøp!!

Skrevet
anonym345765 skrev (På 28.11.2025 den 22.09):

Asus Prime 9070 XT OC til kr 6500 hos Komplett. Er det et godt tilbud? Jeg kommer fra et 1070 GTX og har ikke fulgt meg siden

Ja, det er veldig lav pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...