Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 33


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet på at Arsenal skulle gjøre liga tittel racet spennende litt lenger enn dette. 

Bare å gratulere City da som har et kjempelett kampprogram igjen.

Mens Liverpool og Arsenal har en haug med vanskelige kamper, spesielt Arsenal som har enda to London-derby til på plakaten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (5 minutter siden):

Evt når FA tar finger'n ut av kassa og straffer city for juks.

Kommer aldri til å skje. Maks en bot.

Større sjanse for at City kollapser uten Guardiola og De Bruyne enn at FA kommer til å gjøre noe fornuftig med de. 

Lenke til kommentar
Alkan skrev (1 time siden):

Kjedelig at City tar det igjen 😕 

Om City tar det så har de 10 ligatitler, er jo meget sansynnelig. Kan fort oppstå en Bayern situasjon her at de vinner 10+år på rad. Siden Liverpool tydeligvis aldri klarer å ta oss igjen i ligatitler så er det vel typisk at det er City som gjør det.

Lenke til kommentar
49 minutes ago, Golf'ern said:

Om City tar det så har de 10 ligatitler, er jo meget sansynnelig. Kan fort oppstå en Bayern situasjon her at de vinner 10+år på rad. Siden Liverpool tydeligvis aldri klarer å ta oss igjen i ligatitler så er det vel typisk at det er City som gjør det.

Det hadde vært enormt kjedelig, men tror neppe det skjer. Arteta og Arsenal er fo gode, og Pep skal vel ikke bli sittende så mye lenger etter hva jeg har hørt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Alkan skrev (1 time siden):

Det hadde vært enormt kjedelig, men tror neppe det skjer. Arteta og Arsenal er fo gode, og Pep skal vel ikke bli sittende så mye lenger etter hva jeg har hørt? 

Etter det jeg har skjønt så har han vel bare tenkt å sitte den nåværende kontrakten ut? Det vil vel si en sesong til, altså ut 2024/2025 sesongen.

Har forstått det slik at det er uaktuelt med en ny kontrakt. I utgangspunktet skulle jo både han og Klopp gi seg samtidig, men nå gir Klopp seg en sesong tidligere.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Cappo said:

Etter det jeg har skjønt så har han vel bare tenkt å sitte den nåværende kontrakten ut? Det vil vel si en sesong til, altså ut 2024/2025 sesongen.

Har forstått det slik at det er uaktuelt med en ny kontrakt. I utgangspunktet skulle jo både han og Klopp gi seg samtidig, men nå gir Klopp seg en sesong tidligere.

Blir 5 ligatitler på rad da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...