Dagner Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Få ut Zinchenko vertfall. Kan få spilletid igjen når han forstår konseptet med å møte ball Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april (endret) 60 million down the drain osv... Edit: Håper det gikk bra med Saka Endret 6. april av Dagner 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april Nydelig satt! Men steike Havertz har vært god i dag. 2 ville pasninger til Jesus og. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april 3 knallsterke lag. Hadde vært veldig gøy om Arsenal dro det hjem til slutt Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 6. april Rapporter Del Skrevet 6. april (endret) 31/33 mulige poeng i år....og samtidig må vi trolig vinne alt resterende skal vi ha en sjans...ville vel blitt en av tidenes beste januar-mai i PL Endret 6. april av Dagner Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Kjenner jeg er nervøs. Ikke for å tape, men for hvordan vi fremstår som lag. Jeg vil heller ha et lag som kjemper og prøver enn at vi skal flakse inn noe mål, dette er Old Trafford og Liverpool er en motstander man skal gjøre alt for å slå! Ikke noe kjøttkaker i brun saus-kamp dette, dette er indrefilet med peppersaus og en halvliter - dette skal være en skikkelig fotballkamp! .. så hvis gutta ikke gidder å møte opp så blir jeg utrolig skuffet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april I dag må det være united dag! Glory glory og så videre! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april barezell skrev (1 minutt siden): I dag må det være united dag! Glory glory og så videre! Ikke sett penger på det i alle fall Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april bshagen skrev (33 minutter siden): Ikke sett penger på det i alle fall Nei, hadde jeg aldri turt! Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Lenge siden jeg har vært så klar for en United-seier. Her må det leveres! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april 0-6 du hørte det her først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april BIlly Bones skrev (6 minutter siden): Lenge siden jeg har vært så klar for en United-seier. Her må det leveres! Hver gang jeg heier på united ender det i skuffelse. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april For en pisstart av Liverpool. Man bør kunne forvente en bedre kamp etter horrorshowet på Anfield i høst. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Litt av en redning av Onana 🤯 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Neville i kommentatorboksen: "Godt å få unna det første av de 30 skuddene" Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Veldig mange feil fra liverpool sin midtbane i starten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Når skal Liverpool starte kampen? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. april Rapporter Del Skrevet 7. april Når starta egentlig Liverpool bra første 10-15? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå