Gå til innhold

Blizzard åpen for å la andre utviklerstudioer jobbe med Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mkri96 skrev (10 minutter siden):

Blizzard må få hodet ut av rævva. Lag mer Starcraft og få Warcraft RTS tilbake på banen.

Synd hele RTS teamet er bortevekk. Sjekk ut Stormgate fra Frost Giant som stort sett er starcraft gjengen til blizz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev:
mkri96 skrev (18 minutter siden):

Blizzard må få hodet ut av rævva. Lag mer Starcraft og få Warcraft RTS tilbake på banen.

Og lage et nytt Diablo-spill.

 

Samtidig så kan de fjerne Diablo-skinnet stroppet over Warcraft-karakterene i D3, DI og D4.

Vel, D2R er jo genialt. Og fokuset vil nok være på D4 i uoverskuelig fremtid. Her er det fremdeles mye å gå på, men forhåpentligvis tar det seg opp litt etter litt. Ny, stor patch på gang for Season 4 f.eks. Forstår godt at mange ikke liker D4, men spillet kommer til å se ganske annerledes ut enn ved launch om et par års tid i alle fall. Er det noe Blizzard er flinke på stort sett, så er det å pusse på spillene sine over tid .. i alle fall de som de satser på.
Lenke til kommentar

Blizzards storhetstid er dessverre forbi og kommer neppe igjen. Det er som å forsøke å fange lyn i en flaske. Jeg tror dessverre ikke Microsoft klarer å blåse liv i det igjen heller.

De har feilbehandlet alle de tre hoved-IP'ene sine, og når de forsøkte å lage noe nytt, ja så skrapet de det også. Det eneste de nå kan gjøre er å forsøke å 'monetize' (kapitalisere?) på det de allerede har.

Jeg har det fremdeles litt gøy med spillene deres av og til. Det er en smule som er ålreit her og der.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (1 time siden):

Jeg tror dessverre ikke Microsoft klarer å blåse liv i det igjen heller.

Men Microsoft har betalt 70 milliarder dollar for selskapet (pluss kjempet med nebb og klør i rettssystemet for å bringe handelen i havn). Jeg tror ikke selv Microsoft bruker så mye penger med mindre de har konkrete planer for å bringe liv inn i Blizzards IP-er. Jeg tror ikke de nøyer seg med nye cods og nye expansions til wow.

Min teori: Blizzard skal utgi flere spill. Å outsorce utvikling av RTS (Starcraft eller Warcraft) virker logisk. Men det overrasker meg ikke om Blizzard jobber med noe stort bak kulissene nå, etter ordre fra Microsoft.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (7 timer siden):

Min teori: Blizzard skal utgi flere spill. Å outsorce utvikling av RTS (Starcraft eller Warcraft) virker logisk. Men det overrasker meg ikke om Blizzard jobber med noe stort bak kulissene nå, etter ordre fra Microsoft.

Tildigere rapporter ang HotS og SC2 var at det ga profitt, men ikke nok til at de gidda bruke tid og energi på det.

For min del er Blizzard død, og jeg koser meg med andre spill etter årevis i WoW tåka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...