Tussi Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober Idag ble Lisa og Miss omplassert.... ❤️💔❤️ Nå har jeg igjen Mikkel (dritungen) og en annen gutt. Og fått inn en annen gutt som er kanskje 1-2 uker eldre enn dem... 3
Tussi Skrevet tirsdag kl 13:58 Forfatter Skrevet tirsdag kl 13:58 Her er en av de "gamle" og den nye kattungen. Han er kanskje 1-2 uker eldr2, og han er en ordentlig ramp. Han knurrer da jeg tok bildet. Han knurrer mye, og er egentlig kosete, men lurer på hvem som vil ha en knurrekatt? 4
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:42 Skrevet tirsdag kl 16:42 Tussi skrev (2 timer siden): Her er en av de "gamle" og den nye kattungen. Han er kanskje 1-2 uker eldr2, og han er en ordentlig ramp. Han knurrer da jeg tok bildet. Han knurrer mye, og er egentlig kosete, men lurer på hvem som vil ha en knurrekatt? Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 2
Tussi Skrevet tirsdag kl 17:34 Forfatter Skrevet tirsdag kl 17:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 Ja, de er nydelige ❤️ Ville dere hatt en knurrekosekatt? 1
Karltorbj Skrevet tirsdag kl 17:48 Skrevet tirsdag kl 17:48 Tussi skrev (9 minutter siden): Ja, de er nydelige ❤️ Ville dere hatt en knurrekosekatt? Litt ekstra spenning. 😀 De to savannaene, jeg har vist noen bilder av, baade klorer og biter. Til og med matmoren, faar kjoert seg. 😄 2
Tussi Skrevet tirsdag kl 17:52 Forfatter Skrevet tirsdag kl 17:52 Karltorbj skrev (3 minutter siden): Litt ekstra spenning. 😀 De to savannaene, jeg har vist noen bilder av, baade klorer og biter. Til og med matmoren, faar kjoert seg. 😄 Haha. Ja man blir jo glad i dem, men det er ikke alt som er like kult 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:55 Skrevet tirsdag kl 17:55 Tussi skrev (20 minutter siden): Ja, de er nydelige ❤️ Ville dere hatt en knurrekosekatt? Vi synes at det høres litt koselig ut med en knurrekosekatt.😻😻 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 17:56 Forfatter Skrevet tirsdag kl 17:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det høres litt koselig ut med en knurrekosekatt.😻😻 Ja det er det 😅❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:57 Skrevet tirsdag kl 17:57 Tussi skrev (Akkurat nå): Ja det er det 😅❤️ Vi synes også at det høres kos ut.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:47 Skrevet tirsdag kl 19:47 Tussi skrev (På 30.5.2024 den 17.10): I tillegg har vi fått inn en kattemor som er sykt tynn og har født 6 kattunger ute. Hun har vært ekstremt flink son har klart å holde den i live. De er nå nesten 3 uker gamle. Jeg mater dem litt med sprøyte, prøver å finne en balanse mellom at de ikke får nok og at de ikke vil suge nok på mor så hun mister melken... De er i bur nede i hjelpesenteret 20240530_163436.mp4 Var den svarte snill ? 😀❤️😻 2
Tussi Skrevet tirsdag kl 19:48 Forfatter Skrevet tirsdag kl 19:48 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Var den svarte snill ? 😀❤️😻 Ja, den er nok i et nytt hjem nå ❤️ 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:50 Skrevet tirsdag kl 19:50 Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, den er nok i et nytt hjem nå ❤️ Hun var det va fin ❤️😻 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:57 Skrevet tirsdag kl 19:57 Tussi skrev (På 6.10.2025 den 17.11): Idag ble Lisa og Miss omplassert.... ❤️💔❤️ Nå har jeg igjen Mikkel (dritungen) og en annen gutt. Og fått inn en annen gutt som er kanskje 1-2 uker eldre enn dem... Åhh Så fint ❤️❤️❤️ var jeg som fant på navnet Miss 😻😻😻 2
Tussi Skrevet tirsdag kl 20:03 Forfatter Skrevet tirsdag kl 20:03 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Åhh Så fint ❤️❤️❤️ var jeg som fant på navnet Miss 😻😻😻 Det var det ❤️ 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 21:18 Skrevet tirsdag kl 21:18 Tussi skrev (1 time siden): Det var det ❤️ Ja ❤️😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå