Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer 😻😻😻😻😻🐶🥰 De var veldig søte og fine, valpen reagerte på lydene de laget og ville se 😃🐶🥰 Tror han likte stemmen din også, du har fin stemme 🐶🤩 

Hurra for kattemor og fire kattunger 😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰

Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 

Og en kul kattesang 😎

https://m.youtube.com/watch?v=4rrXR6n0RTY&pp=ygUbZXZlcnlib2R5IHdhbnRzIHRvIGJlIGEgY2F0

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Gratulerer 😻😻😻😻😻🐶🥰 De var veldig søte og fine, valpen reagerte på lydene de laget og ville se 😃🐶🥰 Tror han likte stemmen din også, du har fin stemme 🐶🤩 

Hurra for kattemor og fire kattunger 😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰😻🤩🥰

Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 

Og en kul kattesang 😎

https://m.youtube.com/watch?v=4rrXR6n0RTY&pp=ygUbZXZlcnlib2R5IHdhbnRzIHRvIGJlIGEgY2F0

Tusen takk 😅 valpen reagerte ja, så søtt ❤ artig sang 😆 

Nå skal jeg legge ut oppdateringer om pusene i denne tråden 😍 jeg har ikke sjekket kjønn enda, lar mamma få litt tid med dem de første dagene før jeg roter for mye med dem 😆

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Tussi skrev (5 minutter siden):

Tusen takk 😅 valpen reagerte ja, så søtt ❤ artig sang 😆 

Nå skal jeg legge ut oppdateringer om pusene i denne tråden 😍 jeg har ikke sjekket kjønn enda, lar mamma få litt tid med dem de første dagene før jeg roter for mye med dem 😆

Det er nok lurt, hun kjenner jo ikke deg så godt enda heller. Men jeg håper alt går bra med dere alle ❤️🍀☘️😃😻😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 timer siden):

Det er nok lurt, hun kjenner jo ikke deg så godt enda heller. Men jeg håper alt går bra med dere alle ❤️🍀☘️😃😻😻😻😻😻🐶🥰

Søte puser :) 😻 tipper 2 jenter og 2 gutter og eller 1 gutt og 3 jenter ❤️😻 Må stelle godt med mor nå da gi henne noe godt og spise på  :D 😻 ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (8 timer siden):

Tusen takk 😅 valpen reagerte ja, så søtt ❤ artig sang 😆 

Nå skal jeg legge ut oppdateringer om pusene i denne tråden 😍 jeg har ikke sjekket kjønn enda, lar mamma få litt tid med dem de første dagene før jeg roter for mye med dem 😆

Søte puser :) 😻 tipper 2 jenter og 2 gutter og eller 1 gutt og 3 jenter ❤️😻 Må stelle godt med mor nå da gi henne noe godt og spise på  :D 😻 ❤️

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
Maskinfører skrev (5 timer siden):

Søte puser :) 😻 tipper 2 jenter og 2 gutter og eller 1 gutt og 3 jenter ❤️😻 Må stelle godt med mor nå da gi henne noe godt og spise på  :D 😻 ❤️

 

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Bør finne ett felles hjem til mor og barna koselig med en kattefamilie 😻😻😻😻

 

Krig og fred skrev (3 timer siden):

Jeg hadde friket helt ut :wow:

 

Gratulerer. 

 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

@Tussi får lage kattevideoer 😻😻

 

 

DukeNukem3d skrev (2 timer siden):

💖😍💖

Takker ❤ ja kattevideoen blir det nok litt av etterhvert.

Foreløpig er pusemor livredd for nye lyder og går rett i forsvarsmordus (ikke skrivefeil), det er nesten litt skremmende.

Hun tar seg godt av barna sine, men det er litt skremmende, hun er bare barnet selv, er kun 9 mnd, så ikke rart hu  friker litt av det å ha fått livet snudd på hodet. 

Det er 3 gutter og 1 jente. 

Tussi er jentenavn for meg, så hun blir nok hetende det, jenta.  Mor må få navn, men må bli kjent med henne først. Og guttene. Tusseladden er jo et alternativ 😅

Endret av Tussi
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (11 minutter siden):

 

 

 

 

Takker ❤ ja kattevideoen blir det nok litt av etterhvert.

Foreløpig er pusemor livredd for nye lyder og går rett i forsvarsmordus (ikke skrivefeil), det er nesten litt skremmende.

Hun tar seg godt av barna sine, men det er litt skremmende, hun er bare barnet selv, er kun 9 mnd, så ikke rart hu  friker litt av det å ha fått livet snudd på hodet. 

Det er 3 gutter og 1 jente. 

Tussi er jentenavn for meg, så hun blir nok hetende det, jenta.  Mor må få navn, men må bli kjent med henne først. Og guttene. Tusseladden er jo et alternativ 😅

Ja må ha flere kattevideoer 😻 ja hun må trygges 😻 det er fint å høre at hun tar seg av barna sine bare barnet hun også da 3 gutter og en jente ja 😻 Tussi er jentenavn ja mor kunne jo hete Nusse ? ja dere blir nok kjent Tusseladden var jo fin ha eller Mars ? 😻 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Ja må ha flere kattevideoer 😻 ja hun må trygges 😻 det er fint å høre at hun tar seg av barna sine bare barnet hun også da 3 gutter og en jente ja 😻 Tussi er jentenavn ja mor kunne jo hete Nusse ? ja dere blir nok kjent Tusseladden var jo fin ha eller Mars ? 😻 

Ja. Jeg er hele tiden redd hun skal høre en lyd et annet sted og fly på meg 😆 stakkars jente, fått livet snudd oppned sånn... mor er fin, ikke akkurat nusselig da men 😁 

Kan kanskje kalle henne Anna,  fint og minner om denne sangen https://music.youtube.com/watch?v=nAUqUGFIGy0

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (7 minutter siden):

Ja. Jeg er hele tiden redd hun skal høre en lyd et annet sted og fly på meg 😆 stakkars jente, fått livet snudd oppned sånn... mor er fin, ikke akkurat nusselig da men 😁 

Kan kanskje kalle henne Anna,  fint og minner om denne sangen https://music.youtube.com/watch?v=nAUqUGFIGy0

 

Ja tror ikke hun gjør det du er jo så snill mot henne ja det livet er snudd opp ned joda mor er også nusselig 😀 Ja Anna er jo ett fint navn 😀

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Tussa og Tussi er fine jentenavn 😻😻

Tusse, Tøffe og Truls er fine guttenavn 😻😻😻

Haha. Kanskje jeg kan finne navn på T tiø

Ldem alle, det hadde jo vært fint. Tassen er også et fint guttenavn, Tusse er artig da 😁

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja tror ikke hun gjør det du er jo så snill mot henne ja det livet er snudd opp ned joda mor er også nusselig 😀 Ja Anna er jo ett fint navn 😀

Ja jeg er snill 😁 håper hun roer seg etterhvert 😉 jeg vil jo at hun skal ha det bra og at alt skal gå fint. Og at jeg slipper kutt, klor og antibiotika 😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...