Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Entern skrev (7 minutter siden): Ja🥰🥰😻😻 ♥️♥️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (4 timer siden): Ja det syns jeg du skal gjøre @Maskinfører, dra til Kristiansand og få med deg en eller to av kattungene til @Tussi. Du kan sikkert få adoptere kattemor også, og da har du en kattefamilie 😃😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Bare pass på at du kastrerer/steriliserer de, så det ikke blir noe innavl. Åååhhh, kan du ikke gjøre det da? Ja jeg skulle jo det da 😻😻 ja det hadde vært koselig mor og barn må jo ikke skilles (jeg har jo sett beviset på det) hehe ja de må steriliseres men jeg skal ha innekatter 😀😻😻😻😻😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Tussi skrev (3 timer siden): Bare hyggelig 😁 @Maskinfører er velkommen til Kristiansand 😍 Tusen takk 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Tussi skrev (4 timer siden): 🥰🥰 kom til Kristiansand hvis tuss vil ha en venn... Ja 😻😻😻 om han vil ha det aner jeg ikke men jeg vil i alle fall 😻😻 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg skulle jo det da 😻😻 ja det hadde vært koselig mor og barn må jo ikke skilles (jeg har jo sett beviset på det) hehe ja de må steriliseres men jeg skal ha innekatter 😀😻😻😻😻😻😻🐶🐶 Hurra 🥳😻😻😻😻😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hurra 🥳😻😻😻😻😻😻🐶🥰 Ja 🥳🥳😻😻😻😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (På 9.4.2024 den 8:53 PM): Linus rampepus er den eneste som ikke har åpnet øynene... Her er Gandalf og Balder med åpne øyne Ser blind ut ikke mistet Kapslene ennå det skjer vel snart 😻😍 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april De vokser 20240413_214526.mp4 1 6 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Så utrolig skjønne de er 😻😻😻😻😻🥰 Valpen min lå og sov, men våknet når han hørt stemmen din og ville gjerne se på kattungene sammen med meg. Sitter her og skakker på hodet og er helt med 🤣🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (7 minutter siden): De vokser 20240413_214526.mp4 Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelig søte vi.😻😻 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelig søte vi.😻😻 Ja, nå begynner de å få sjarm. Ikke bare være levende små klumper 😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, nå begynner de å få sjarm. Ikke bare være levende små klumper 😆 Cassidy Tvillingene synes at de er herlige små.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at de er herlige små.😻😻 Balder sier tusen takk 😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (2 minutter siden): Balder sier tusen takk 😍 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (15 minutter siden): Balder sier tusen takk 😍 Ja han Balder ser særdeles våken og søt ut. Tror det er en veldig smart pusekatt 😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja han Balder ser særdeles våken og søt ut. Tror det er en veldig smart pusekatt 😻🐶🥰 Jeg koste med han etterpå, det virker som han liker det 🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Tussi skrev (4 minutter siden): Jeg koste med han etterpå, det virker som han liker det 🥰 Ja det så sånn ut på videoen som om han og Gandalf likte å få kos. Linus henger litt etter de andre ser det ut til, så han lever opp til navnet sitt 🤣😻🐶🥰 Linus med suttekluten, men er kanskje egentlig den klokeste siden han tar seg så god tid? Hva tror du @Entern ? 😁 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Ja det så sånn ut på videoen som om han og Gandalf likte å få kos. Linus henger litt etter de andre ser det ut til, så han lever opp til navnet sitt 🤣😻🐶🥰 Linus med suttekluten, men er kanskje egentlig den klokeste siden han tar seg så god tid? Hva tror du @Entern ? 😁 Det kan godt hende 😀🤔😻🤗 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. april Rapporter Del Skrevet 17. april Tussi skrev (På 28.3.2024 den 5:17 AM): Pusemor kom til meg igår kveld, er fosterkatt. I natt begynte hun å føde, og nå er 2 unger født Hun er så søt ❤️❤️😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå