Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk et lite sjokk da det så ut som pusemor hadde calisi-virus, noe som kunne tatt livet av kattungene om noen uker. Men det viser seg at mor trolig har felin akne, eller rett og slett kviser. det var bra....

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen.  Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da...

Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe...

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Tussi skrev (Akkurat nå):

Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen.  Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da...

Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe...

Cassidy Tvillingene synes at de er nydelige herlige små.😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene blir så glade inni oss når vi ser de herlige små nurkene der.😻😻♥️♥️

Tussi blir glad når dere sier sånt ❤❤❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter.😻😻🥰🥰♥️♥️

Tussi også, dette tror jeg er mitt 15 kull med kattunger.... 16 med de vi måtte plassere hos en annen kattemor.... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (14 minutter siden):

Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen.  Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da...

Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe...

😻😻😻😻😻 Mjauuuuuu, de er så nydelige 🐶🥰 Jeg vil ha pusekatt, men kan ikke ha det her jeg bor nå 😭 Du er et fantastisk godt menneske som tar deg av disse flotte små nøstene, tenk om de ikke hadde hatt deg 😬 Vi digger deg @Tussi 🤩😍🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

😻😻😻😻😻 Mjauuuuuu, de er så nydelige 🐶🥰 Jeg vil ha pusekatt, men kan ikke ha det her jeg bor nå 😭 Du er et fantastisk godt menneske som tar deg av disse flotte små nøstene, tenk om de ikke hadde hatt deg 😬 Vi digger deg @Tussi 🤩😍🐶🥰

♥️♥️

 

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, og du må kjøre ned og hente et par av dem! 😁😻😻🐶🥰

Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

😻😻😻😻😻 Mjauuuuuu, de er så nydelige 🐶🥰 Jeg vil ha pusekatt, men kan ikke ha det her jeg bor nå 😭 Du er et fantastisk godt menneske som tar deg av disse flotte små nøstene, tenk om de ikke hadde hatt deg 😬 Vi digger deg @Tussi 🤩😍🐶🥰

❤❤❤❤❤ så utrolig fint sagt 🥰 Jeg blir glad av sånt ❤😺😸😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (4 minutter siden):

❤❤❤❤❤ så utrolig fint sagt 🥰 Jeg blir glad av sånt ❤😺😸😻

Og jeg blir glad av å se på kattunger, og at det finnes folk som deg som tar vare på katter ingen vil/kan ha (foreløpig). Det er sånne som deg som gjør verden til et bedre sted å leve 😻😻😻😻😻🤩🐶🥰 Mange store og gode klemmer til deg, du fortjener det virkelig :thumbs:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Og jeg blir glad av å se på kattunger, og at det finnes folk som deg som tar vare på katter ingen vil/kan ha (foreløpig). Det er sånne som deg som gjør verden til et bedre sted å leve 😻😻😻😻😻🤩🐶🥰 Mange store og gode klemmer til deg, du fortjener det virkelig :thumbs:

Tusen takk ❤❤❤

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...