Skjelvgråt Skrevet 16. april Skrevet 16. april 42 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Hvorfor sløse bort penger der, når vi får billigere sushi på matbutikker. Fordi sushien på matbutikk er ikke like bra som helt fersk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april Skjelvgråt skrev (3 timer siden): Fordi sushien på matbutikk er ikke like bra som helt fersk. Vi synes Rema 1000 sin sushi er bra nok for oss. 1
MR SPEED Skrevet 17. april Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi synes Rema 1000 sin sushi er bra nok for oss. meny sin er bedre vet testa prøve først dere bestemmer der ikke jeg da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april 75192 skrev (1 time siden): meny sin er bedre vet testa prøve først dere bestemmer der ikke jeg da Vi vet, men Meny sin er dyrere.
Skjelvgråt Skrevet 17. april Skrevet 17. april 18 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi vet, men Meny sin er dyrere. Dere burde uansett prøve Sushi fra sushi-resturanter før du avviser helt at det ikke er bedre.
N-4K0 Skrevet 17. april Skrevet 17. april Jeg innrømmer at jeg mener fisk skal være stekt eller kokt for å kalles mat, evt. røkt eller hva enn de gjør med det som kalles seilaks hvis det ikke er noe lignende, men røkt fisk ser jeg på som tilbehør til hovedsaklig egg, ikke "mat" i seg selv a la stekt/kokt fisk.
MR SPEED Skrevet 17. april Skrevet 17. april Innrømmer fant på psn det gamle re2 0g det gamle re3n ok trenger du dere vi oss oversettelse hm se under her da Re2 resident evil 2 ikke remake trur er originale re2fra ps2 vet ikke ennå å Re3n er Resident evil 3 nemesis fra ps2 vet ikke har ikke fått laset ned de ennå i køøø
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april Skjelvgråt skrev (8 timer siden): Dere burde uansett prøve Sushi fra sushi-resturanter før du avviser helt at det ikke er bedre. Vi har aldri avvist det som dårligere fra sushirestauranter, men vi sier at det er billigere på butikker. Og med tanke på matprisene her i landet, så blir vi nesten tvunget til og tenke økonomi, enten vi vil eller ikke. 1
MR SPEED Skrevet 17. april Skrevet 17. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi har aldri avvist det som dårligere fra sushirestauranter, men vi sier at det er billigere på butikker. Og med tanke på matprisene her i landet, så blir vi nesten tvunget til og tenke økonomi, enten vi vil eller ikke. innrømmer helt enig en susihi pakke på meny koster 129.kr For 4 sushi pakker 516.kr da å hente det det koster taxi får ikke love kjøre bil eplepsien min @Skjelvgråt vet ikke åsen koster da andre steder er nok dyre da gider ikke betale mere da. Endret 17. april av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Forfatter Skrevet 17. april 75192 skrev (3 timer siden): innrømmer helt enig en susihi pakke på meny koster 129.kr For 4 sushi pakker 516.kr da å hente det det koster taxi får ikke love kjøre bil eplepsien min @Skjelvgråt vet ikke åsen koster da andre steder er nok dyre da gider ikke betale mere da. Og så kan vi også fortelle, at de beste sushirestaurantene i Bergen er lagt ned, så da må vi reise til Oslo for og gå på sushirestaurant, og det er 7 og en halvtime med tog, så det blir lang reise for og spise sushi. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april 75192 skrev (1 time siden): Innrømmer dere glemte det til han deeere vet Vi innrømmer, at vi skrev det bare her, sånn at da kan alle som kommer innom tråden se det.
Skjelvgråt Skrevet 18. april Skrevet 18. april 18 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Og så kan vi også fortelle, at de beste sushirestaurantene i Bergen er lagt ned, så da må vi reise til Oslo for og gå på sushirestaurant, og det er 7 og en halvtime med tog, så det blir lang reise for og spise sushi. Ja, det blir litt langt!
MR SPEED Skrevet 18. april Skrevet 18. april Innrømmer dør ikke zombien snart brukt opp all ammo nesten
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Forfatter Skrevet 18. april Skjelvgråt skrev (1 time siden): Ja, det blir litt langt! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Forfatter Skrevet 19. april Vi innrømmer at vi glemte det samme.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Vi innrømmer at vi synes at det er trist, at 75192 ønsker og forlate Diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå