Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars Vi innrømmer at vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Innrømmer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) breaking the law
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Vi innrømmer at vi vet, at du er en tøysekopp @75192
Sviskepott Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Innrømmer at jeg tok en liten pyttipannepose ut av fryseboksen og varmet/stekte den fin og gjennombrun, men jeg må justere mitt øyesyn, for jeg hadde fint blitt mett av halvparten. Nå er jeg mett-METT! Hadde noen stekte egg også; forslukne, kjempehungrige meg. 😴
MR SPEED Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Sviskepott skrev (4 timer siden): Innrømmer at jeg tok en liten pyttipannepose ut av fryseboksen og varmet/stekte den fin og gjennombrun, men jeg må justere mitt øyesyn, for jeg hadde fint blitt mett av halvparten. Nå er jeg mett-METT! Hadde noen stekte egg også; forslukne, kjempehungrige meg. 😴 Smakte det @Sviskepott ble du mett 1
Sviskepott Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Ja, jeg ble god og mett, men det var mere enn jeg hadde beregnet. Må huske det til neste gang.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars Vi innrømmer at vi koser oss med snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Forfatter Skrevet 18. mars Vi innrømmer at nå var det godt med middag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars Vi innrømmer at vi liker å poste mindre her om natten nå.
MR SPEED Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Innrømmer de er her ennå da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars Vi innrømmer at det sprengpostes mye her i natt.
MR SPEED Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Vi innrømmer at det sprengpostes mye her i natt. innrømmer det
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Skrevet 19. mars 75192 skrev (2 timer siden): innrømmer det Vi innrømmer det ennå mer.
N-4K0 Skrevet 19. mars Skrevet 19. mars Jeg innrømmer at jeg begynte sjokoladespisingen før klokka bikket over til fredag...
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Forfatter Skrevet 20. mars Vi innrømmer at vi har lyst på ostebaconpølser på st1 nå i natt også.😋😋
N-4K0 Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Jeg innrømmer at jeg kjøpte en 250g baconcheeseburger på St1 i kveld 😋 (de hadde ett stykk stor baconostepølse liggende ferdigstekt og den fristet veldig, men det ble burger)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Forfatter Skrevet 21. mars Vi innrømmer at vi velger ostebaconburgere med frites på dagtid og ostebaconpølser på nattestid på st1.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå