Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Vi innrømmer at vi slapper av med Kaffe og Kvikklunsj nå.☕☕🍫🍫😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Vi innrømmer at vi ikke liker det uværet med vind regn og snø vi skal få mot Bergen nå på 1. påskedag.🌬️🌬️🌧️🌧️🌨️🌨️😱😱
MR SPEED Skrevet 5. april Skrevet 5. april Innrømmer vet et sted kan se harry potter gratis å lovlig men må ha abonnent der for å se
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Skrevet 6. april Vi innrømmer at vi snart har spist opp alt påskesnopet vårt.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Skrevet 6. april Vi innrømmer at vi har spist frokost nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg innrømmer at jeg syns denne tråden mister litt av poenget når man poster mer enn én gang om dagen, siden tråden heter "dagens innrømmelse", underforstått at det dreier seg om én innrømmelse per dag. Men jeg skal ikke kverulere, bare mine tanker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Skrevet 6. april N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg syns denne tråden mister litt av poenget når man poster mer enn én gang om dagen, siden tråden heter "dagens innrømmelse", underforstått at det dreier seg om én innrømmelse per dag. Men jeg skal ikke kverulere, bare mine tanker. Vi innrømmer at vi er enige, vi har prøvd og gitt beskjed til brukere som poster her hver dag. Men beskjeden når aldri inn.
N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Vi innrømmer at vi er enige, vi har prøvd og gitt beskjed til brukere som poster her hver dag. Men beskjeden når aldri inn. Jeg innrømmer ( ) at jeg ser litt på dere selv også, siden jeg ser at dere også poster her mer enn én gang om dagen iblant, bl.a. nå sist natt og på fredag men det er jo bare dere å poste i tråden én gang om dagen og så ignorere den til det blir ny dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Forfatter Skrevet 6. april N-4K0 skrev (4 timer siden): Jeg innrømmer ( ) at jeg ser litt på dere selv også, siden jeg ser at dere også poster her mer enn én gang om dagen iblant, bl.a. nå sist natt og på fredag men det er jo bare dere å poste i tråden én gang om dagen og så ignorere den til det blir ny dag Vi snakket like mye om oss selv som andre da.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april Vi innrømmer at vi sov lenge i dag.🥱🥱💤💤😴😴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Forfatter Skrevet 8. april 75192 skrev (2 timer siden): Innrømmer ser etter CC Vi er her, men vi vil poste mindre om natten.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Skrevet 9. april Vi innrømmer at vi blir litt stresset av at 15-20 tråder blir sprengpostet i hver eneste natt.
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april Innrømmer nå LOGE UT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april Vi innrømmer at vi logger både ut og inn.
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april (endret) Innrømmer storkoser meg nå, er du dere nysgjerige spør tagg meg da Endret 10. april av 75192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå