Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april Vi innrømmer at vi blir litt frustrerte når vi blir tagget i 15-20 tråder bare på pur faenskap.
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april Innrømmer av nå dere sint Ha ha sinte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Forfatter Skrevet 11. april 75192 skrev (5 timer siden): Innrømmer av nå dere sint Ha ha sinte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi innrømmer at vi blir litt oppgitte ja.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Forfatter Skrevet 12. april Vi innrømmer at vi har begynt og høre på en ny radiokanal som heter Beatles Station nå.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Vi innrømmer at vi synes det er godt og ha noe og slappe av med, når vi blir stresset av all sprengpostingen her i trådene. 1
MR SPEED Skrevet 13. april Skrevet 13. april Tenkte spreng for å spreng poste her nå cc kommer på igjen
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Vi innrømmer at det kan bli litt mye av sånn posting her av og til.
MR SPEED Skrevet 14. april Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Vi innrømmer at det kan bli litt mye av sånn posting her av og til. innrømmer nå sett nesten ferdig HARRY POTTER 6 nå neste 7/7 dere kødder vi kødder til bake da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Forfatter Skrevet 14. april Vi innrømmer at vi er snopesyke Deluxe.😋😋
MR SPEED Skrevet 14. april Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi innrømmer at vi er snopesyke Deluxe.😋😋 innrømmer dere får ikke sukke sykke vel hm husker dere jeg nevnte sove greine da dere dreit i det husk
vortex Skrevet 14. april Skrevet 14. april (endret) Innrømmer jeg slettet Klarna kontoen min i dag Endret 14. april av vortex
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Forfatter Skrevet 14. april 75192 skrev (4 timer siden): innrømmer dere får ikke sukke sykke vel hm husker dere jeg nevnte sove greine da dere dreit i det husk Vi tror det har like mye med genene og gjøre.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april Vi innrømmer at vi fikk lyst på sushi nå.🍣🍣😋😋
Skjelvgråt Skrevet 16. april Skrevet 16. april 9 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi innrømmer at vi fikk lyst på sushi nå.🍣🍣😋😋 Dra på sushi-resturant da!
MR SPEED Skrevet 16. april Skrevet 16. april Innrømmer jeg hører på Rip ACE FREHLEY nå lev i fred space ace
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april Skjelvgråt skrev (6 timer siden): Dra på sushi-resturant da! Hvorfor sløse bort penger der, når vi får billigere sushi på matbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå