Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai Vi innrømmer at vi koste oss ute i Bergenssolen i dag.🌞🌞☀️☀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Vi innrømmer at vi synes det var godt med litt regn i dag.☔☔🌧️🌧️
N-4K0 Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Jeg innrømmer at jeg kjøpte for mye jordbær denne uka og endte opp med å gi bort de siste to kurvene 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Forfatter Skrevet 3. mai Vi innrømmer at vi liker bringebær litt bedre enn jordbær.
ShadowGardener Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Jeg har ingen problemer med å gå på jobb når andre har fri, sånn som 1. og 17. mai, påske, jul, nyttår osv.
MR SPEED Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai (endret) Innrømmer att jeg så på tv2 nett side listhaug er ei bedreten mege srg Spoiler https://www.vg.no/nyheter/i/7pPzz8/listhaug-etter-rasisme-kritikk-saa-det-var-behov-for-aa-vaere-tydeligere Endret 3. mai av 75192 1
Woff Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai Jeg har blitt hacket!!! Og jeg vet ikke hvordan og hva som skjer, men problemet var at siden i går kveld har jeg mottatt 250 mail og jeg har sendt 500 UTEN at det var meg selvsagt. Altså har noen kommet seg inn i outlook og fått til dette i løpet av natta og jeg har null peiling på hvordan det har skjedd og hvor mye som er utrygt! Så nå sitter jeg her og skifter passord over det meste samt prøver å få med to-faktor der det er mulig! Nei, dette er IKKE gøy! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Forfatter Skrevet 3. mai Vi innrømmer at vi gruer oss til at det blir vinter i Bergen igjen i morgen, i følge værmeldingen.❄️❄️🌨️🌨️😱😱
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Vi innrømmer at vi fikk noen småpaler på fisketuren vår i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai 75192 skrev (3 timer siden): Innrømmer da Gratis CC 🥰🥰
MR SPEED Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Innrømmer CC DERE GLEMTE SKRIVE INNRØMMER FOR ANDRE GANG @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai 75192 skrev (3 timer siden): Innrømmer CC DERE GLEMTE SKRIVE INNRØMMER FOR ANDRE GANG @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi innrømmer at vi ikke trenger og skrive det her.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai 75192 skrev (4 timer siden): Innrømmer det klødde i går noe j-----g psoriasis Vi ønsker deg godbedring.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Innrømmer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har skrive kløe er deres tur nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai 75192 skrev (3 timer siden): Innrømmer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har skrive kløe er deres tur nå Vi innrømmer at vi er enige.
MR SPEED Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Innrømmer trykte feil jeg nå trykte inn på brukeren til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå