Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Forfatter Skrevet 28. mars Vi innrømmer at vi har fått påskesnopet i hus.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Skrevet 29. mars Vi innrømmer at vi gomler i oss snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars (endret) Innrømmer jeg føler spille gal skap nå på resident evil requiem, jeg sluttet for tidlig føler spille suge. Lyst til å spille men setter den litt på vent nå ca 5 dager ca 😎 Endret 29. mars av 75192
Skjelvgråt Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars 21 minutes ago, 75192 said: Innrømmer jeg føler spille gal skap nå på resident evil requiem, jeg sluttet for tidlig føler spille suge. Lyst til å spille men setter den litt på vent nå ca 5 dager ca 😎 Likte det veldig godt! Bra spill.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Skrevet 29. mars Vi innrømmer at vi kommer til å kjøpe mer påskesnop i morgen.😋😋
MR SPEED Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi innrømmer at vi kommer til å kjøpe mer påskesnop i morgen.😋😋 innrømmer har dere spist opp allt CC ?????????? svar meg plz 😍😍😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Forfatter Skrevet 29. mars 75192 skrev (34 minutter siden): innrømmer har dere spist opp allt CC ?????????? svar meg plz 😍😍😍😍 Vi innrømmer bare at vi måtte ha mer.
N-4K0 Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg innrømmer at jeg har tatt noen slurker med alkohyler nu i kveld (4%)
MR SPEED Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars (endret) Innrømmer er du full nå da @N-4K0 Endret 29. mars av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Skrevet 30. mars Vi innrømmer at den regelen, om at bare en innrømmelse per bruker for dagen, kan vi glemme i denne tråden nå. 1
MR SPEED Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): Vi innrømmer at den regelen, om at bare en innrømmelse per bruker for dagen, kan vi glemme i denne tråden nå. innrøømmer jeg spør dere innrømme skrive mindre det går ikke med dere ¿¿¿¿¿¿¿ da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Forfatter Skrevet 31. mars 75192 skrev (17 minutter siden): innrøømmer jeg spør dere innrømme skrive mindre det går ikke med dere ¿¿¿¿¿¿¿ da Vi innrømmer at det i går bare var en spøk da, for vi brukte jo disse her.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Forfatter Skrevet 31. mars 75192 skrev (47 minutter siden): Innrømmer gikk på den CC. Vi innrømmer, at sorry for at vi virket som om vi var surpomper.
MR SPEED Skrevet 2. april Skrevet 2. april Innrømmer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) synnes ikke dere virkeet som 2 surpomper da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april 75192 skrev (2 timer siden): Innrømmer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) synnes ikke dere virkeet som 2 surpomper da Vi innrømmer at det setter vi stor pris på, tusen takk.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 3. april Skrevet 3. april Innrømmer at påsken som sådan ikke betyr noe for meg, men jeg liker alle dagene som plutselig blir "røde" i flokk og dermed får jeg en god sammenhengende stillhet i mitt liv og det tar jeg i mot med glede. Herlig er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå