BamseMums80 Skrevet i går, 14:35 Skrevet i går, 14:35 11 minutes ago, Maabren said: Du blir nok spist, tipper aliens liker bamsemums... Er redd for det ja.
BamseMums80 Skrevet i går, 14:36 Skrevet i går, 14:36 14 minutes ago, Capitan Fracassa said: Jeg tror verken folk flest i din foreldres generasjon eller nå har mistet kontakt med virkeligheten, slik det virker som du har gjort. Ouch Hostile detected.
Capitan Fracassa Skrevet i går, 15:40 Skrevet i går, 15:40 (endret) BamseMums80 skrev (1 time siden): Ouch Hostile detected. Nei, absolutt ikke fiendtlig - synes det er mest morsomt når folk er så dypt nede i kaninhullet at de "føler absolutt alt jeg lærte på skolen er forvrengt,endret eller bare ren løgn.". 🤭 Har du eksempler på dette? Er alt du lærte av historie, naturfag, samfunnsfag, ja tilogmed matematikk "forvrengt,endret eller bare ren løgn."? Endret i går, 15:40 av Capitan Fracassa
BamseMums80 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) 1 hour ago, Capitan Fracassa said: Nei, absolutt ikke fiendtlig - synes det er mest morsomt når folk er så dypt nede i kaninhullet at de "føler absolutt alt jeg lærte på skolen er forvrengt,endret eller bare ren løgn.". 🤭 Har du eksempler på dette? Er alt du lærte av historie, naturfag, samfunnsfag, ja tilogmed matematikk "forvrengt,endret eller bare ren løgn."? Vel. Akkurat mattematikk har jeg gjerne ikke mange eksempel. Men la oss si litt historie da. Plutselig er jo Hitler en "ålreit" fyr,han var bare missforstått. Han var jo til og med "far left" som er grunnleggende feil. Du kan si at dette ikke stemmer for deg,men du skal ikke lete lenge for å finne denne meningen. Holocaust er jo selvsagt en hoax (LOL?) Nå ser annenhver person Aliens og ufoer overalt. Vaksiner er plutselig bare dritt. Det gir deg jo Autisme. Så er det jeg som er nedi kaninhullet,eller er verden på vei ned stupet? Vel,ifølge deg er det meg. Så la oss bare håpe det da. Jeg er i det minste helt harmløs! Endret 23 timer siden av BamseMums80
xRun Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Internett har gjort sludder og vås både mye mer tilgjengelig og mye lettere å spre om seg. Det endrer ikke virkeligheten, men stiller noe høyere krav til kildekritikk. 1
BamseMums80 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 1 minute ago, xRun said: Internett har gjort sludder og vås både mye mer tilgjengelig og mye lettere å spre om seg. Det endrer ikke virkeligheten, men stiller noe høyere krav til kildekritikk. Det er jo ikke feil. Det er bare det at vi er så langt inne i internett verden til alle døgnets tider nå,at dette er noe de fleste påvirkes av i langt større grad en før. Det er også noen som er flinkere til å være kritiske en andre. Enkelte er til og med såpass unge enda,at de stadig tar til seg all informasjon som nytt,og tror på det første og beste de leser. Å jo flere som deler samme meningene online - Jo mer troverdig vil det føles.
Drunkenvalley Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Svare berre litt på trådens originale poeng, men eg gir det gode odds for at me ikkje er aleine i universet, men i praksis likevel er det - mykje som korleis enkeltmenneske kan vera aleine, sjølve om dei dele planet med milliarder av menneske. Det enkleste er vel at det kanskje ikkje er nokon andre i augeblikket. Tenke seg at me har eit heilt univers så er det vel usannsynlig meine eg at det aldri er nokon andre, men når tidslinja er milliarder av år og så er det fort at me heile sivilisasjoner tvers over universet har florert, nådd gullalderen sin, og så ramlet sammen. Akkurat som mennesket veldig mogleg gjer og før dei nokon gong finn nokon. 1
Capitan Fracassa Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden BamseMums80 skrev (1 time siden): Men la oss si litt historie da. Plutselig er jo Hitler en "ålreit" fyr,han var bare missforstått. Han var jo til og med "far left" som er grunnleggende feil. Dette er ikke det du lærte, og heller ikke på noen måte riktig i dag, så her tar du fullstendig feil hvis du mener det du lærte på skolen var løgn. Sitat Du kan si at dette ikke stemmer for deg, Nei,det er absolutt ikke det jeg sier. Jeg sier at det er løgn, og ikke bare for meg. BamseMums80 skrev (1 time siden): men du skal ikke lete lenge for å finne denne meningen. Holocaust er jo selvsagt en hoax (LOL?) Nå ser annenhver person Aliens og ufoer overalt. Vaksiner er plutselig bare dritt. Det gir deg jo Autisme. Både idioter, løgnere og konspirasjonsteoretikere kommer lett til orde på internett. Det gjør allikevel ikke uttalelsene dine sanne på noen måte. Det er ikke det du lærte på skolen som er løgn, men tullet du finner på internett og som du gjengir her. BamseMums80 skrev (1 time siden): Så er det jeg som er nedi kaninhullet,eller er verden på vei ned stupet? Vel,ifølge deg er det meg. Tja, hvis du snakket sant, og faktisk tror på dette så er du definitivt på vei ned i kaninhullet. Men det er alt for mange som ikke bryr seg om fakta, kunnskap og bevis at jeg er bekymret for verden også...
Pop Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) 1 hour ago, BamseMums80 said: Vel. Akkurat mattematikk har jeg gjerne ikke mange eksempel. Men la oss si litt historie da. Plutselig er jo Hitler en "ålreit" fyr,han var bare missforstått. Han var jo til og med "far left" som er grunnleggende feil. Du kan si at dette ikke stemmer for deg,men du skal ikke lete lenge for å finne denne meningen. Holocaust er jo selvsagt en hoax (LOL?) Nå ser annenhver person Aliens og ufoer overalt. Vaksiner er plutselig bare dritt. Det gir deg jo Autisme. Så er det jeg som er nedi kaninhullet,eller er verden på vei ned stupet? Vel,ifølge deg er det meg. Så la oss bare håpe det da. Jeg er i det minste helt harmløs! Du finner absolutt ingenting av dette i dagens pensum eller læreplan. Ikke på noen trinn i norsk skole. Tror du må stikke innom nærmeste skole og få en titt i historiebøkene, for disse "faktaene" finner du ikke der. PS. For å ta litt ontopic også, noen må snarest finne ut hva amerikanerne skjøt en Hellfire på i fjor, for de bevegelsene og resultatene var særdeles merkelige. Endret 21 timer siden av Pop
skaftetryne32 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden BamseMums80 skrev (13 timer siden): Vel. Akkurat mattematikk har jeg gjerne ikke mange eksempel. Men la oss si litt historie da. Plutselig er jo Hitler en "ålreit" fyr,han var bare missforstått. Han var jo til og med "far left" som er grunnleggende feil. Du kan si at dette ikke stemmer for deg,men du skal ikke lete lenge for å finne denne meningen. Holocaust er jo selvsagt en hoax (LOL?) Nå ser annenhver person Aliens og ufoer overalt. Vaksiner er plutselig bare dritt. Det gir deg jo Autisme. Så er det jeg som er nedi kaninhullet,eller er verden på vei ned stupet? Vel,ifølge deg er det meg. Så la oss bare håpe det da. Jeg er i det minste helt harmløs! Jeg tror det fremsto for enkelte, inkludert meg at du mente at det vi lærte på skolen var feil, og at dette du nevner her er sannheten🙄 det er tross alt ganske mange som tror det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå