Gå til innhold

Anmeldelse: Prince of Persia: The Lost Crown - ekstrainnhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feenyx skrev:

Og på sikt får vi håpe på en Steam eller GOG-release, sånn at jeg gidder å kjøpe.

Holder meg unna Ubisoft sin launcher og butikk så godt jeg kan.

Har brukt Ubisoft sin launcher i alle år og kan ikke si noe galt om den og alle spill virker helt utmerket så hva du klager på skjønner ikke jeg, men hvis det er så fælt for deg så tror jeg ikke Ubisoft bryr seg det minste om det!
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Feenyx skrev:

Og på sikt får vi håpe på en Steam eller GOG-release, sånn at jeg gidder å kjøpe.

Holder meg unna Ubisoft sin launcher og butikk så godt jeg kan.

Har brukt Ubisoft sin launcher i alle år og kan ikke si noe galt om den og alle spill virker helt utmerket så hva du klager på skjønner ikke jeg, men hvis det er så fælt for deg så tror jeg ikke Ubisoft bryr seg det minste om det!
Helt enig med feenyx, kjøper ingen pc spill så lenge det ikke er på steam. Om det er så fælt for deg Tåka at andre kun ønsker spillene sine på steam, tror jeg ikke folk bryr seg det minste om det.
Lenke til kommentar
Feenyx skrev:

Og på sikt får vi håpe på en Steam eller GOG-release, sånn at jeg gidder å kjøpe.

Holder meg unna Ubisoft sin launcher og butikk så godt jeg kan.

Selv om du kjøper på steam må du fortsatt bruke Ubi sin launcher, kun GOG som har krav om at det skall være uten(med mindre dei har endret holdning der)
Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Feenyx skrev:

Og på sikt får vi håpe på en Steam eller GOG-release, sånn at jeg gidder å kjøpe.

Holder meg unna Ubisoft sin launcher og butikk så godt jeg kan.

Har brukt Ubisoft sin launcher i alle år og kan ikke si noe galt om den og alle spill virker helt utmerket så hva du klager på skjønner ikke jeg, men hvis det er så fælt for deg så tror jeg ikke Ubisoft bryr seg det minste om det!
Så fint for deg :) Jobber du for Ubisoft? For jeg har aldri hørt noen forsvare dem på den måten før. Alle jeg kjenner som spiller spill vil ha minst mulig med dem å gjøre. Jeg tror Ubisoft, som de fleste store selskaper, kun bryr seg om penger. Tiden for exclusives er i aller høyeste grad forbi, det har de fleste andre utgivere som liker penger fått med seg. Jeg velger å stemme med lommeboka, så er det jo helt opp til dem om de velger å endre praksis i fremtiden.
Lenke til kommentar

Hver gang dere ser et spill fra Ubisoft, klager dere på launcheren, men artikkelen handler ikke om launcheren, det handler om selve spillet. Likevel ignorerer dere denne gladnyheten om ekstrainnhold til et kult spill og retter kritikken mot launcheren nok en gang. Høres ut som grinete unger som ikke har råd til konsoller hvor det er ingen launcher.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
seigmann444 skrev:

Hver gang dere ser et spill fra Ubisoft, klager dere på launcheren, men artikkelen handler ikke om launcheren, det handler om selve spillet. Likevel ignorerer dere denne gladnyheten om ekstrainnhold til et kult spill og retter kritikken mot launcheren nok en gang. Høres ut som grinete unger som ikke har råd til konsoller hvor det er ingen launcher.

Ditt liv, dine fordommer. Ordlyden får meg til å tenke at vi sikkert er i samme aldersgruppe, da det er typisk for mine jevnaldrene å kalle alle de ikke forstår for "grinete unger". Det burde ikke være nødvendig å legge frem kontoutskrift for å få lov å klage på at Ubisoft er kjipe på å dele med seg? Jeg har jo faktisk lyst å spille det, men jeg har enda mere lyst til at Ubisoft slutter å holde spill fanget på sin egen plattform. Så derfor kjøper jeg når de slipper det fri, og ikke før.
Lenke til kommentar
Tåka skrev:
Feenyx skrev:

Og på sikt får vi håpe på en Steam eller GOG-release, sånn at jeg gidder å kjøpe.

Holder meg unna Ubisoft sin launcher og butikk så godt jeg kan.

Har brukt Ubisoft sin launcher i alle år og kan ikke si noe galt om den og alle spill virker helt utmerket så hva du klager på skjønner ikke jeg, men hvis det er så fælt for deg så tror jeg ikke Ubisoft bryr seg det minste om det!
Nei Ubisoft bryr seg sikkert ikke om hvor mange kunder de har. Det ville jo tross alt være helt tullete av de å bry seg om ikke sant?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...