Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lagre mc i telt?


Anbefalte innlegg

Hei! Greia er at jeg egentlig gjerne skulle hatt mc’en i tørr og flott garasje - men ser at dette ikke blir mulig fremover noen sesonger.

Hvis dere måtte ha funnet på en løsning, og det er snakk om Trøndelags-vær med kyst (regn, fuktig og salt), hva ville dere gjort?

Stått ute uten noe dekke, hatt presenning over eller kjøpt type mc-telt/gressklippertelt?

Er redd både presenning og telt vil gi svært mye rustproblemer om fukt blir sperret under der - men klarer av en eller annen grunn ikke å få meg til å la den stå helt åpent :( Samtidig også redd for at et telt blåser vekk ved storm…

I verste fall har jeg vurdert å kjøpe en ødelagt henger/flyttbar liten kontainer eller lignende, men må vel da ut med typ 15000 minst og vet ikke om borettslaget vil godta å okkupere en parkeringsplass med en kontainer/boks - vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte hvert år en ny VCI-bag fra mc-avisa som jeg parkerte sykkelen i.

Når jeg dro av glidelåsen og trillet ut sykkelen var den i like fin stand som da jeg parkerte den nyvasket og fin. Det er ikke nødvendig å supplere med ulike sprayoljer og lignende. 
VCI teknologien lager en antirust-atmosfære som er alt som behøves. 
 

Ta og google denne teknologien og bli overbevist 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...