Gå til innhold

Fra hobby til spillhistorie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget Net Yaroze-spillene. Det brukte å komme ut demodiscer som inneholdt et knippe av disse spillene komplette, og det var mange perler der. Jeg har kompiser som fortsatt mener Total Soccer er det beste fotballspillet som er laget.

Skulle virkelig ønske at Sony plukket opp dette fenomenet igjen. For eksempel at de gjorde Dreams gratis, og slapp et knippe av de beste spillene gratis (eller billig) på Playstation Store.

Lenke til kommentar
Jeg elska Gravitation og! Liten innrømmelse; man kunne svinge langt raskere med "stikkene"(kontrollerne som fulgte med PS1 hadde bare D-pads, de med styrestikker kom senere) og jeg hadde den ene kontrolleren med styrestikker, så hadde en ENORM fordel mot kameratene mine XD
Lenke til kommentar
Rogshit skrev (45 minutter siden):

Jeg elska Gravitation og! Liten innrømmelse; man kunne svinge langt raskere med "stikkene"(kontrollerne som fulgte med PS1 hadde bare D-pads, de med styrestikker kom senere) og jeg hadde den ene kontrolleren med styrestikker, så hadde en ENORM fordel mot kameratene mine XD

Selv hadde vi tilgang på to Dual Shocks, så vi brukte vel bare de analoge stikkene vil jeg tro. Var ikke klar over at det ga en fordel.

Mala skrev (12 minutter siden):

Ja dette var artige tilskudd på diverse demodiscer :) Angrer enda at jeg ikkje kjøpte en slik Net Yaroze konsoll som dukket opp på finn for noen år siden :p

Det er ganske mange tilgjengelig på Ebay, har vurdert å kjøpe en selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...